GTAGames.nl
Dutchy3010

GTA San Andreas - Random Chat

605 berichten in dit onderwerp

GTAGames.nl

Die dingen die je doet, hoe kom je er bij :bonk:Maar gaaf! Had ooit zelf eens die texture op de normale camper gemod, maar nu behoud je ze allebei :puh: handig!

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
8 uur geleden, Foreigner97 zei:

Had 'm al gezien, ik houd je kanaal de afgelopen tijd wel wat in de gaten. :puh: Knap trucje, hoe vind je zoiets? 

Nou het is al meer dan een jaar geleden gevonden, alleen heb ik er nu pas een complete video over gemaakt. Persoonlijk heb ik dit niet gevonden, maar ik heb wel een heleboel voertuigen getest om te kijken welke modificaties het spel laten crashen en welke niet.

http://tinyurl.com/vehmods

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Tof, hoor! Vind dat soort dingen wel erg leuk om in de gaten te houden, de laatste tijd. Kudo's voor je werk! :Y

Ik zag toevallig ook dat je tijdens een stream bezig was met het bemachtigen van de Andromada tijdens Stowaway, en dat je in het kader daarvan wat aan het prutsen was met de undrowning glitch. Zou je misschien uit willen leggen wat daar je doel precies was? Krijgt-ie daardoor nog speciale eigenschappen, of zo? 

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Als je tijdens de "koffie" scene je voertuig laat vernietigen door het te laten zinken, dan zal deze na de cutscene allproof blijven. Ik probeerde de Andromada naar de undrowning plek te duwen zodat ik deze kon bemachtigen.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om te kunnen reageren

Een account aanmaken

Registreer je voor een eigen account. Het is snel en makkelijk!

Nu registreren

Inloggen

Heb je al een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Recent actief   0 leden

Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.