Jump to content

GTA San Andreas - Random Chat


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 656
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    71

  • ERRWINS

    55

  • VeryRealGirl

    54

  • .PhoeniX.

    51

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hmm, dat zou wel interessant kunnen zijn. SA is qua gevoeligheid natuurlijk gebouwd voor de PC (SA op de consoles heeft nooit een free aim gekend, toch?) en daar kan dus wel wat fout zijn gegaan. Is het echt overdreven gevoelig of valt er mee te leven? Normaal zou er een setting moeten zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan het inderdaad instellen, maar dat moet soms wel per missie weer opnieuw ingesteld worden

Ik had hem helemaal terug gezet naar 15 en dan is het prima, maar wanneer je dan een missie hebt waarbij er alleen geschoten kan worden zonder auto aim, is het weer te traag :puh:

Enige bugs die ik kon vinden is dat het geluid in sommige cut scenes weg valt ineens, maar daar valt wel mee te leven :)

Link to comment
Delen op andere websites

GTASeriesVideos is uiteraard ook flink in de weer met de heruitgave van San Andreas: bekijk vooral eens

van de 360-graphics met die van eerdere uitgaven. Ook hadden ze al bijna een twintigtal missies geüpload, maar deze zijn zojuist op privé gezet. Van wat ik er van heb gezien is het grafisch zeker een hele nieuwe beleving t.o.v. bijvoorbeeld mijn trouwe PC-versie... Mensen die al ervaringen hebben met de Xbox 360-uitgave?

Niet echt een eerlijke vergelijking. Je kan zien dat de modellen zijn aangepast in de HD heruitgave, dus natuurlijk zullen die er beter uitzien. Waarom geen update voor de PC versie? Het spel wordt nog dagelijks (online) gespeeld door enkele tienduizenden mensen.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan zien dat de modellen zijn aangepast in de HD heruitgave, dus natuurlijk zullen die er beter uitzien.

Wat? Ik zie helemaal geen verschil met de modellen. Er is gewerkt aan de textures en lighting en dat heeft zijn effect, dat wel.

En zelfs als men aan de modellen iets had aangepast, hoe zou dit dan geen eerlijke vergelijking zijn?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb GTA San Andreas op mijn PC, en ik ben niet zo goed in die controls, en dan faal ik die missies constant.

En ik gebruik die save game omdat, ik mysterieuze gebieden ga opzoeken, zodat ik ook easter eggs kan vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

En ik gebruik die save game omdat, ik mysterieuze gebieden ga opzoeken, zodat ik ook easter eggs kan vinden.

Ook leuk, maar dat gaat wel vervelen lijkt me. De storyline van SA is zeker de moeite waard! En de controls wennen vanzelf naarmate je speelt :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...