Jump to content

GTA San Andreas - Random Chat


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 656
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    71

  • ERRWINS

    55

  • VeryRealGirl

    54

  • .PhoeniX.

    51

Top Posters In This Topic

Posted Images

*piep* Apple! Ik vroeg me net ineens af hoe het vliegen zou zijn op een iOS apparaat. Aangezien ik nog niet zo ver ben geraakt op m'n iPhone (ook aantal keren savegame kwijt met updates enz), wilde ik savegame downloaden. Maar dat kan dus niet meer sinds iOS 8.3 :duh: De makkelijke manier via ifunbox is afgesneden. Het kan nog wel, maar dan of ingewikkeld of via Jailbreak. Leuk...

Link to comment
Delen op andere websites

Kun je niet old-school inbreken op het Los Santos International Airport en de Dodo of Shamal aldaar jatten? :puh:

 

Edit: oh, had even gemist dat bovenstaande discussie specifiek over de Hydra ging.... Ja, da's lastiger. Theoretisch gezien is het mogelijk om een Hydra te bemachtigen in het begin, maar dan is het denk toch wel haast eenvoudiger om gewoon de storyline door te spelen, zeker op een iPhone. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Sowieso zijn deze controls niet echt mijn sterkste kant... dus inbreken gaat m ook niet worden :puh: 

 

Stapje voor stapje maar een savegame halen. Maar dan duurt het nog wel even. Kijk niet bepaald uit naar de missies waar ik ooit toen SA net uit was al moeite mee had. Wrong Side of the tracks, flight school, driving school, enz...

Link to comment
Delen op andere websites

Ah, ja. Ja, als de controls wat wennen zijn, gaan sommige missies wellicht best lastig worden. :puh:

 

Tof trouwens dat er weer wat nieuw leven is geblazen in de forumsavegame(s). :) Mijn disc van San Andreas heb ik op dit moment niet thuis liggen, dus installeren gaat nu niet... Hoop van harte dat ik binnenkort ook kan joinen, m'n handen beginnen wel weer wat te jeuken. 

Link to comment
Delen op andere websites

3D-spellen op een touchscreen spelen vind ik helemaal niks. Je hebt een enorm klein scherm dat ook nog eens voor de helft in beslag wordt genomen door dikke vingers. :blauw: Je kan ook alleen maar je duimen gebruiken voor de besturing (denk ik?) wat toch wel heel schril afsteekt bij de controle die je hebt met muis en toetsenbord of met een controller.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik bedoel na Yay ka boom boom :7 (en de PC versie)

 

Ik ben bezig met het maken van een perfecte save met perfecte stats enzo, en nu ben ik van plan om na het laden van de save Trucking, Monster, Highjack, Interdiction, de eerste 3 tests van Boat School, Verdant Meadows, het dupliceren, van de airstrip, Learning to Fly, N.O.E, Supply Lines..., Fender Ketchup, Explosive Situation, You've had your Chips, Don Peyote, en Intensive Care te doen, zonder op te slaan. Hierna sla ik op en bemachtig ik de AP Andromada en dupliceer Green Goo en doe alle missies behalve Freefall.

 

Ik zit al 4 maanden vast omdat; of mijn spel crasht, of ik faal een missie door een of andere fout (zo crashte mijn Rustler in de brug tussen Bone County en San Fierro, terwijl er niet eens een fysiek oppervlakte was waarin ik vloog...).

Bewerkt: door VeryRealGirl
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...