Jump to content

GTA San Andreas - Random Chat


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 656
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    71

  • ERRWINS

    55

  • VeryRealGirl

    54

  • .PhoeniX.

    51

Top Posters In This Topic

Posted Images

38 minuten geleden, VeryRealGirl zei:

Haha veel succes met Supply Lines op PS2 als je de eerste versie hebt. Op alle andere versies is hij wel makkelijk.

Hehe, die bedoelde ik ja. Heb jij daar ervaring mee? Om deze reden wilde ik eigenlijk de PS versie nog eens spelen - ben daar nooit uit LS geraakt, PC vond ik veel prettiger. Nadat iedereen over deze missie liep te klagen vroeger.

Link to comment
Delen op andere websites

24 minuten geleden, Dutchy3010 zei:

Hehe, die bedoelde ik ja. Heb jij daar ervaring mee? Om deze reden wilde ik eigenlijk de PS versie nog eens spelen - ben daar nooit uit LS geraakt, PC vond ik veel prettiger. Nadat iedereen over deze missie liep te klagen vroeger.

De originele PS versie heeft een bug waardoor de brandstof veel te snel leeg gaat, alle latere versies hebben dit niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb mij vroeger ook aan die missies geërgerd, daarna vroeg ik mij op de PC af waarom ik die missies ooit lastig vond... tot ik overlaatst nog eens die missie deed op de PS2. Die controller heeft de nauwkeurigheid niet voor een dergelijke missie en zelfs na al die jaren van frustrerende games en het leren beheersen van jezelf krijg je met zo'n missie toch de neiging om op zijn Cabyon's zo'n controller een raam door te gooien.

Link to comment
Delen op andere websites

20 uur geleden, VeryRealGirl zei:

De originele PS versie heeft een bug waardoor de brandstof veel te snel leeg gaat, alle latere versies hebben dit niet.

Met of zonder bug, de missie's van Zero zijn by far de kutste in heel SA. Supply Lines vondt ik eigenlijk altijd wel meevallen, ik vond Air Raid op de PS2 een heel stuk lastiger :7  

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb bijna de hele storyline uitgespeld maar het is mij nooit gelukt om de Zero missies te uitspelen op PS3. (wel alle andere missies) maar wat zijn die Zero missies vreselijk zeg. Ik ben echt blij dat ze niet allemaal perse nodig waren voor de andere belangrijke missies, anders had ik nooit GTA San Andreas kunnen uitspelen. :7

Link to comment
Delen op andere websites

17 uur geleden, VeryRealGirl zei:

Het is wel grappig dat ik in 2014 toen ik voor het eerst SA speelde (op mijn telefoon nog wel) bijna mijn telefoon kapot gooide bij Farewell, my Love..., maar Supply Lines! was geen probleem :7

Oei, daar ben ik bijna. Zo lastig via mobiel? Nog extra tips? :engel: 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...