Jump to content

GTA San Andreas - Random Chat


Dutchy3010

Recommended Posts

Goeien tijden, inderdaad. Volgens mij kreeg ik in de editie die ik kocht zo'n grote map meegeleverd. Ik weet niet of ik nog heb. Waarschijnlijk is deze kapotgegaan en weggegooid, net zoals het spel... maar voor dit laatste is er een andere reden, helaas... :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 656
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    71

  • ERRWINS

    55

  • VeryRealGirl

    54

  • .PhoeniX.

    51

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 4 weken later...
Op 20-6-2018 om 20:08, Cabyon zei:

Goeien tijden, inderdaad. Volgens mij kreeg ik in de editie die ik kocht zo'n grote map meegeleverd. Ik weet niet of ik nog heb. Waarschijnlijk is deze kapotgegaan en weggegooid, net zoals het spel... maar voor dit laatste is er een andere reden, helaas... :puh:

Mijn map was denk ik binnen een maand al kapot gegaan :puh: Maar de DVD en het boekje heb ik nog keurig bewaard.

Nu heb ik SA V1.0 Hoodlum en dat is echt nodig als je mods wil spelen en SilentPatch is echt wel een must want eenmaal zonder SilentPatch, merk je hoe instabiel SA is geworden doordat de FPS niet goed is ingesteld en verder fixt het ook heel veel bugs. SA blijft nog steeds leuk na zoveel jaren.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...
Op 17-6-2018 om 20:06, SilverRST zei:

GTA San Andreas blijft leuk en dat voor een spel dat al 14 jaar oud is. Ik kan me nog goed herinneren dat ik in september 2006 naar een winkel ging, FreeRecordShop dacht ik of andere winkel en daar kocht ik GTA SA voor 27-29 euro en deze heeft een heel mooi boekje erbij welke ik nog steeds heb met daarin de DVD van GTA SA. De hardware toen was shit zolang je geen nVidia/AMD had en ik had dus eerst VIA grafische chip, behoorlijke stront chip en na een paar weken laten of maandjes kreeg ik een laptop met Intel shitsets GMA graphics. Ook shit maar in ieder geval stukken beter dan die VIA en alles op Low kon ik het spel prima spelen, behalve in LV maar dat was dus een hele tijd geleden. Maar was zeker echt mooie tijden. Na een half jaartje of langer leerde ik zelfs mods maken en bestanden aanpassen en in het heden heb ik 3 automods die nog niet zijn afgemaakt maar probeer me spel nog wel crashvrij te maken met alleen HQ draw distance, dus geen LODs. De map is inderdaad klein maar misschien leek het toen klein omdat we ook klein waren? :D  Maar dat draw distance heb ik zo gemanipuleerd dat het niet klein lijkt.

Haha idd, wat is de technologie toch veel veranderd, nu speel je t op je iPhone. Voorheen de krachtigste pc's en consoles. :7 

 

Ik vind trouwens de map (nog steeds) geenszins klein, bijzonder dat jullie dat wel vinden. Verwend met nieuwere games en grotere maps waarschijnlijk? 

Link to comment
Delen op andere websites

13 uur geleden, Dutchy3010 zei:

Haha idd, wat is de technologie toch veel veranderd, nu speel je t op je iPhone. Voorheen de krachtigste pc's en consoles. :7 

 

Ik vind trouwens de map (nog steeds) geenszins klein, bijzonder dat jullie dat wel vinden. Verwend met nieuwere games en grotere maps waarschijnlijk? 

Geen idee, ik moest SA op de laagste settings spelen en ook nog eens op resolutie van 640x480 :D Maar dat boeide me niet, zolang het maar goed loopt.

En bovendien had mijn Sony Vaio een mooie beeldscherm waardoor SA heel mooi is, dat speelde ook een rol.

 

Ik heb de map van SA nooit echt klein gevonden, wel die van III en VC want rijden naar missies is minder dan een minuut. Vind het altijd zo leuk om door de map rond te cruisen en je favoriete radiostations aan zetten en ondertussen wat aan de wetten te houden zoals voor rood licht stoppen maar als die ene ouwe npc zo langzaam oversteekt, zal er een andere npc 911 moeten bellen :D Je had vroeger ook van die achterlijk timecyc mods waarbij je 10x draw distance kreeg, staat heel lelijk.

 

SA stock distance is 1400 meter max dacht ik of 800 maar in sommige weathers is dat wel 1400. En ik heb het teruggeschroefd naar 450 en dat ziet er leuk uit :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 9 maanden later...

Bizar eigenlijk hoe ik steeds weer terug blijf gaan naar SA. Het had voor mij eigenlijk alles. Grote map, veel vrijheid, leuke missies (sommigen best uitdagend in het begin!)... Ondanks dat ik VC leuker vindt (in de zin van sfeer, muziek), kan SA me standaard meer vermaken. Is dan ook dé GTA die ik zo nu en dan weer aanslinger. Behoefte heb ik toch minder voor IV en V.

Link to comment
Delen op andere websites

Op 8-6-2019 om 12:25, Dutchy3010 zei:

Ben nu op mijn mobiel bij San Fierro. Die vliegschool komt er snel aan. :7 Dat heeft me op de pc aardig wat tijd gekost om goed te kunnen. Iemand ervaring met vliegen op mobiele versie?

Jeetje, die vliegtuiglessen zijn zo nostalgisch ook he :P  Ik snap er nog steeds niks van waarom we er niks van bakten.

Maar of dat heeft gewerkt... Toen ik voor het eerst GTAV speelde, kon ik wel direct elke vliegtuig en helicopter besturen :D

De vliegtuiglessen deed ik in 2006 of 2007. Was echt leuk toen de zon opkwam in de deserts, het zag er heel prachtig uit.

 

Ik vond het erg balen dat er een aantal muziek waren verwijderd in de mobiele versie en dat vind ik niks. De besturing op de mobiele versie is ook 100 keer niks.

Bewerkt: door SilverRST
Link to comment
Delen op andere websites

1 uur geleden, SilverRST zei:

 Ik snap er nog steeds niks van waarom we er niks van bakten.

We waren jong, ongeduldig, hadden weinig kennis van de game en diens controles en de PS2-controller hielp natuurlijk ook niet. Dat geluid van de Rustler tegen de stoffige Mesa-achtergrond had wel iets uniek. Iets dat SA voor mij wel had was zo'n uniek eenzaamheidsgevoel (komt vooral door de fog distance).

Link to comment
Delen op andere websites

Nou imo is de besturing op iOS ook een kunst op zich. Vind t wel lekker. Zo af en toe een missietje. Niet meer storyline uitspelen in 1 avond, maar gewoon lekker rustig op de bank af en toe wat nostalgie snuiven. Merk dat het lang geleden is dat ik niet alleen mijn favoriete missies heb gedaan, maar echt tot San Fierro ben gekomen. Veel “oh ja” momenten. Missies die ik echt niet kon in 2005 (zoals Farewell my Love), gingen nu best prima overigens. Wel lang gezocht naar waar de knop zat om het pakketje van de motor te halen bij T-Bone Mendez. Toen ik zag dat die knop beetje weggestopt onder de radar zat, ging het vanzelf.

Link to comment
Delen op andere websites

2 uur geleden, Phoenyxar zei:

We waren jong, ongeduldig, hadden weinig kennis van de game en diens controles en de PS2-controller hielp natuurlijk ook niet. Dat geluid van de Rustler tegen de stoffige Mesa-achtergrond had wel iets uniek. Iets dat SA voor mij wel had was zo'n uniek eenzaamheidsgevoel (komt vooral door de fog distance).

Ik speelde toen op mijn Sony Vaio laptop, dat was echt een heel fijne laptop. Helaas moest ik wel alle settings op zo laag mogelijk zetten, ook resolutie op 640x480. Het zag er behoorlijk aliased uit maar dat deerde me niet want de gameplay blijft dikke pret. Niet alleen de vlieglessen was lastig, ook de mountain bikes race. Tering he, daar moet ik echt wel gaan cheaten :D  En dan ook nog eens die missie waar je IN DE LUCHT uit een vliegtuig moest springen om IN EEN ANDERE VLIEGTUIG binnen moest betreden hahaha

 

Klopt, de PS2 had een erg korte distance door de fog. Op de pc is de distance wat langer. Ik heb de mijne expres afgesteld tot 450 meter of zo, hoef ik die irritante pop-ins ook niet te zien want mijn SA heeft geen LODs in de verte.

1 uur geleden, Dutchy3010 zei:

Nou imo is de besturing op iOS ook een kunst op zich. Vind t wel lekker. Zo af en toe een missietje. Niet meer storyline uitspelen in 1 avond, maar gewoon lekker rustig op de bank af en toe wat nostalgie snuiven. Merk dat het lang geleden is dat ik niet alleen mijn favoriete missies heb gedaan, maar echt tot San Fierro ben gekomen. Veel “oh ja” momenten. Missies die ik echt niet kon in 2005 (zoals Farewell my Love), gingen nu best prima overigens. Wel lang gezocht naar waar de knop zat om het pakketje van de motor te halen bij T-Bone Mendez. Toen ik zag dat die knop beetje weggestopt onder de radar zat, ging het vanzelf.

GTA SA op de Nintendo Switch of PSVita, in dreams...... :(

Link to comment
Delen op andere websites

6 minuten geleden, SilverRST zei:

Niet alleen de vlieglessen was lastig, ook de mountain bikes race. Tering he, daar moet ik echt wel gaan cheaten :D 

Ik herinner nog goed dat ik ooit eens gemotiveerd was om na mijn IV en LCS 100%-ish runs eens hetzelfde te doen met SA.

 

"Mountain Bikes racen op de Chiliad, dat moet wel een leuke challenge zijn." Die 100%-run is snel begraven. Wat een vreselijke missies.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...