Jump to content

GTA San Andreas - Random Chat


Dutchy3010

Recommended Posts

Pfoe, dat is me wel een verschil tussen Las Venturas en de andere twee steden, zeg. Mooi dat ook deze cijfers zo mooi in kaart staan, ben benieuwd naar de volgende resultaten!

Vooral leuk dat je hiermee dus alles heel nauwkeurig bij langs gaat, zodat je eigenlijk heel San Andreas onder de loep neemt... Opeens zie je veel meer dan hiervoor, lijkt me. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 656
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    71

  • ERRWINS

    55

  • VeryRealGirl

    54

  • .PhoeniX.

    51

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik vraag me altijd wel af hoe ze dat bedenken bij Rockstar; "Zullen we op de bovenste verdieping van het hoogste gebouw in San Fierro op elk even ingame uur een blote vrouw achter het raam laten verschijnen?"

Ik neem aan dat je de San Fierro Tower bedoelt? Ik heb een paar in-game-uurtjes rond de toren gevlogen en niets gevonden... :(

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vraag me altijd wel af hoe ze dat bedenken bij Rockstar; "Zullen we op de bovenste verdieping van het hoogste gebouw in San Fierro op elk even ingame uur een blote vrouw achter het raam laten verschijnen?"

Ik neem aan dat je de San Fierro Tower bedoelt? Ik heb een paar in-game-uurtjes rond de toren gevlogen en niets gevonden... :(

Het was dan ook een grapje mijnerzijds :7

Link to comment
Delen op andere websites

Spelen nog mensen GTA San Andreas voor de PC, of voor een ander Console??

Speel het soms nog wel eens op mijn PC... Het gaat zo wat in fases, om de paar jaar. Maar dat heb ik bij een aantal classics (zoals RCT 2, Tony Hawk's Pro Skater 3...). Om de paar jaar heb ik zo een vlaag van excitement in die games, en installeer ik ze nog eens.

Jep, dat heb ik ook... Nostalgie ftw!

Speel zelf SA wel meer dan om de paar jaar, maar het gaat wel met periodes. Blijf het gewoon een fantastisch spel vinden, wat door de GTA's erna voor mij geenszins geëvenaard is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vraag me altijd wel af hoe ze dat bedenken bij Rockstar; "Zullen we op de bovenste verdieping van het hoogste gebouw in San Fierro op elk even ingame uur een blote vrouw achter het raam laten verschijnen?"

Ik neem aan dat je de San Fierro Tower bedoelt? Ik heb een paar in-game-uurtjes rond de toren gevlogen en niets gevonden... :(

Het was dan ook een grapje mijnerzijds :7

Haha, en ik heb echt serieus lang rond een paar torens gevlogen :7

Al zou het wel typisch iets voor Rockstar zijn om er zoiets in te stoppen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

GTASeriesVideos is uiteraard ook flink in de weer met de heruitgave van San Andreas: bekijk vooral eens

van de 360-graphics met die van eerdere uitgaven. Ook hadden ze al bijna een twintigtal missies geüpload, maar deze zijn zojuist op privé gezet. Van wat ik er van heb gezien is het grafisch zeker een hele nieuwe beleving t.o.v. bijvoorbeeld mijn trouwe PC-versie... Mensen die al ervaringen hebben met de Xbox 360-uitgave?
Link to comment
Delen op andere websites

Ooit kocht ik de originele versie van SA vanuit Marketplace voor de 360, maar na een paar missies ben ik daar mee gestopt en ging ik op de PC verder. Dat zag er al beter uit, maar nu ik deze verbeterde versie zie wil ik daar wel een paar euro voor neerleggen. Het is toch wel stukken beter, al zeg ik het zelf.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de remake op de 360, toch leuk om SA te spelen!

Remake is prima gelukt, alleen de controls hadden wel iets beter gemogen van mij, de sensativity is standaard belachelijk gevoelig

Auto aim aanzetten is ook een must, zonder lukt het gewoon simpelweg niet

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...