Jump to content

GTA San Andreas - Random Chat


Dutchy3010

Recommended Posts

Met name End of the Line was een 'pain in the ass'.

Die vond ik juist wel meevallen. Het enige waar ik tegenaan liep was het feit dat ik steeds in brand vloog. Toen maar gauw de firefighter-missies gedaan en hoppa, het was een eitje. Maar ik heb ook echt genoten van het verhaal, hoe absurt het af en toe ook was.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 656
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    71

  • ERRWINS

    55

  • VeryRealGirl

    54

  • .PhoeniX.

    51

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb de remake op de 360, toch leuk om SA te spelen!

Ik heb 'm gisteravond laat toch ook maar gedownload, en even de eerste missies gespeeld. In eerste instantie was het vooral herkenbaar, maar bij het behalen van m'n eerste achievement was het toch alsof ik de game voor het eerst speelde. Ik hoop wel dat ik 'm voor 100% kan uitspelen, iets wat vanwege een bug in m'n spel op de PC niet mogelijk was.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA San Andreas is een tijdje terug al uitgebracht op de PS3. knipoog.gif

Zoals je in het filmpje ook al snel ontdekt is het een stuk minder uitgebreid dan de recente Xbox 360-versie; het is gewoon een heruitgave van de originele game, zonder poespas.

Link to comment
Delen op andere websites

Spelen er hier mensen weleens SA-MP? :)

Ik heb 5 jaar lang 2008-2013 SA-MP gespeeld op één server. Echter heb ik deze server achter mij gelaten, en daarbij ook mijn admin positie. Moeilijke keuze maar het was de juiste aangezien de server van 120 dagelijkse spelers (2008-2009) naar 5 dagelijkse spelers ging (2013). Dan houdt je speelplezier al gauw op.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA San Andreas is een tijdje terug al uitgebracht op de PS3. knipoog.gif

*filmpje*

Zoals je in het filmpje ook al snel ontdekt is het een stuk minder uitgebreid dan de recente Xbox 360-versie; het is gewoon een heruitgave van de originele game, zonder poespas.

De versie zoals die nu op de PS3 te spelen is, was al jaren beschikbaar op de Xbox 360. Dat is natuurlijk wel bijzonder.

Link to comment
Delen op andere websites

Spelen er hier mensen weleens SA-MP? :)

Erg veel gespeeld vroeger :) Op een Nederlandse server en clan genaamd [XTC], heel misschien kennen mensen hier deze server nog wel. Server is al een lange tijd offline helaas. Voordat GTA IV uitkwam speelde ik daar erg veel op!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...