Jump to content

GTA San Andreas - Random Chat


Dutchy3010

Recommended Posts

Spelen er hier mensen weleens SA-MP? :)

Erg veel gespeeld vroeger :) Op een Nederlandse server en clan genaamd [XTC], heel misschien kennen mensen hier deze server nog wel. Server is al een lange tijd offline helaas. Voordat GTA IV uitkwam speelde ik daar erg veel op!

Vroegaaah ook enorm veel SAMP gespeeld, maar eigenlijk de laatste jaren alleen maar MTA. Toen dat veranderde in meer dan alleen racen bleef ik eerst trouw aan SAMP (ben niet zo van de veranderingen), maar uiteindelijk toch overstag. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 656
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    71

  • ERRWINS

    55

  • VeryRealGirl

    54

  • .PhoeniX.

    51

Top Posters In This Topic

Posted Images

Je kan het makkelijker maken door op mensen oid te tikken. Standaard staat de schietoptie volgens mij op 'lock on' maar die kan ook veranderd worden naar een andere optie (ben de naam even kwijt), maar het blijft een beetje onhandig inderdaad...

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt het spel niet maar hebt het wel over slechte besturing en bugs? Zo kan ik ook wel games beoordelen :7

Inderdaad... Bugs zijn er niet echt veel, tenminste, niet echt die mij tegen staan. Besturing is buiten schieten best prima. En je hebt het altijd bij je, dus je kunt het even spelen op vakantie, in het vliegtuig of in de trein. Helemaal geen spijt van :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik vind het een heerlijke auto om in te rijden, en het voertuig rijdt best wel snel. Maar het heeft niet zoveel tunings-options. 7/10

Stratum niet veel tuning-options? Het is één van de zes voertuigen die je kunt tunen bij WAA (Wheel Arch Angels) en juist die voertuigen kunnen extra getuned worden. Ik vraag me af hoe goed je San Andreas hebt gespeeld.

Bewerkt: door ERRWINS
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb juist heel veel GTA San Andreas gespeeld.

Maar ik heb nooit de Wheel Arch Angels kunnen vinden, en ik wist niet dat de Stratum veel tunings-options had :sst:

En ik vond de Stratum maar een normale stationcar, die niet zo bijzonder was.

Link to comment
Delen op andere websites

Mag ik zeggen dat je jezelf tegens spreekt? Als je GTA San Andreas veel hebt gespeeld, dan heb je ook gemerkt dat er een missie is waarbij je de Stratum (en andere voertuigen van WAA) moet stelen waarna je de WAA te zien krijgt. Daarna wordt het ook weergegeven op de map. Maar goed, wat vind jij 'heel veel gespeeld'?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...