Jump to content

GTA III - Random Chat


Dutchy3010

Recommended Posts

Op 28 juni 2017 om 23:09, FrankyFourFingers zei:

Nee :puh: Maar het went wel. Na een tijdje ga je het misschien zelfs waarderen zoals ik, daar je volledig op basis van landmarks e.d. je weg gaat vinden.

Ben aan de laatste missie toe, en ondertussen ken ik de map al aardig goed gelukkig.

Alleen mis ik nog steeds de map, en zo ook sommige markers zoals Ammunition en de Pay and spray, maar dat went wel.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • Reacties 267
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Danger_dog_guy_7

    41

  • NickOwnage

    37

  • Nissan

    21

  • .PhoeniX.

    21

Het ontbreken van een map was voor mij ook een nadeel. Ik heb het spel toevallig laatst uitgespeeld. Op Portland ken ik de weg wel goed. Maar voornamelijk op Shoreside Vale raak ik de weg wel eens kwijt. :puh: 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Kwam net de onderstaande video tegen. Vadim M heeft weer een nieuwe video geüpload waarin ze de debug versie van GTA 3 bekijken. Op zich wel grappig om te zien hoe zoiets in elkaar zit. :P 

 

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 11 maanden later...

Was ik even rustig over de Cochrane dam aan het vliegen toen de camera opeens van ergens anders keek en de tijd wat trager ging. Even later had ik door dat het waarschijnlijk een stunt jump was. Wanneer ik uiteindelijk tegen een muur vloog, bleek dat ik de jump goed gedaan heb 😅

gtaiiistuntdodob.jpg.8fa17751febfaf5aad061d7009c1754c.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 years later...

Heb een goede maand geleden de Trilogy DE gekocht aan een lager prijsje en dus nog eens III gespeeld voor de eerste keer sinds... 12 jaar denk ik.

 

Er is veel gesproken over de veranderingen, maar één van de zaken die ik wel kan smaken is het weghalen van de smog. Velen klagen over het feit dat de maps daardoor kleiner lijken (ze zijn nu eenmaal klein), maar het verbeterd in mijn mening wel de ervaring. Zo kwam ik er achter dat de Safehouse in Wichita Gardens uitkijkt op Downtown Staunton, wat toch een mooie sfeer schept. Je kunt de Dodo uit SAM in de verte zien aanvliegen nu, het klopt in mijn mening allemaal wat meer.

 

Wat niet wilt zeggen dat die Definitive Edition foutloos is uitgevoerd, veel van de oorspronkelijke problemen zitten er nog in en voor mij is het toch ook een gemiste kans om wat meer te doen, een beetje zoals de Mafia DE.

Link to comment
Delen op andere websites

On 3/20/2023 at 5:20 PM, Phoenyxar said:

ook een gemiste kans om wat meer te doen, een beetje zoals de Mafia DE.

Mafia definitive edition is natuurlijk wel een volledige remake, echt een geweldige game. (ook het origineel)

Ik had ook graag een volledige remake gezien van alle drie de GTA III-era games. Deze remaster voor de originele prijs van 60 euro vind ik wel echt een cash grab.

 

Wel chill dat ze allemaal heel makkelijk te modden zijn omdat de source code geleaked was.

Je hoeft nu echt alleen de bestanden in het mod mapje te zetten. Geen dowgrade naar andere versies ofzo zoals bij de originele.

Link to comment
Delen op andere websites

Op 22-3-2023 om 01:08, Matthias1999 zei:

Deze remaster voor de originele prijs van 60 euro vind ik wel echt een cash grab.

Wel, dat ga je moeilijk kunnen ontkennen. Het ruikt inderdaad wel als een remaster waar zo'n team niet genoeg tijd heeft gekregen om er echt het meeste uit te halen of zelfs alles te optimaliseren. Maar het heeft wel extra zaken, nieuwe props, weapon wheel etc. Gewoon niet genoeg.

Link to comment
Delen op andere websites

31 minutes ago, Phoenyxar said:

Wel, dat ga je moeilijk kunnen ontkennen. Het ruikt inderdaad wel als een remaster waar zo'n team niet genoeg tijd heeft gekregen om er echt het meeste uit te halen of zelfs alles te optimaliseren. Maar het heeft wel extra zaken, nieuwe props, weapon wheel etc. Gewoon niet genoeg.

Alleen dat het uitbesteed is aan grove street games (wel passend haha) en niet zelf een goede remaster/remake maken geeft naar mijn mening al aan dat het een cash grab is.

Link to comment
Delen op andere websites

Sja is echt teleurstellend die remasters. Dat had zo veel beter gekund met de oude estetische stijl van het oude spel bewaren met wat verbeterde gameplay en textures en wellicht graphics.  Nu lijkt het een rushjob waar ze vanaf 0 het hele spel opnieuw zijn gaan bouwen.

Link to comment
Delen op andere websites

2 hours ago, Joriz said:

Nu lijkt het een rushjob waar ze vanaf 0 het hele spel opnieuw zijn gaan bouwen.

Er zijn juist geruchten dat de remasters zijn gebaseerd op de mobiele versies, graphics upgrades zien er vergelijkbaar uit en allebei ontwikkeld door grove street games.

Link to comment
Delen op andere websites

Op 23-3-2023 om 20:31, Joriz zei:

Dat had zo veel beter gekund met de oude estetische stijl van het oude spel bewaren met wat verbeterde gameplay en textures en wellicht graphics.

Maar dat is exact wat de DE's zijn. Models en stijl is hetzelfde en de textures en graphics zijn geupdate.

 

Of is dit wat ik al een decennium zeg: de III-era leent zichzelf niet tot een remaster, want de graphics werken niet met een andere engine. Ik ben eerder teleurgesteld dat men niet meer heeft aangepast, nu zit het in een vreemde tussenwereld.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...