Jump to content

GTA III - Random Chat


Dutchy3010

Recommended Posts

Ik heb altijd wel een aantal fysieke games gehad voor onder ander de PlayStation 2, maar het is altijd zo fijn dat je ze niet kan gebruiken voor de PlayStation 3. Nu zit je steeds met de drama dat je hem weer moet kopen bij PlayStation Store, en wanneer ze nog niet onder de vijf euro zijn zal ik de slechte port ook waarschijnlijk niet kopen. :-(

Koop en backward compatible PS3. Ik heb er een en daarop kan ik PS1/2/3 games spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 267
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Danger_dog_guy_7

    41

  • NickOwnage

    37

  • Nissan

    21

  • .PhoeniX.

    21

Oke, maar je kan GTA III, GTA VC, GTA SA, GTA LCS en GTA VCS gewoon kopen in de Playstation Store. Volgens mij kan je de Classics niet kopen in de Playstation Store, maar dat weet ik niet zeker.

De PS-Store versies zijn gewoon ge-upscalde PS2-versies hoor. Totaal de 10€ of meer niet waard.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, als je ze voorheen nog niet hebt kunnen spelen is dat die schamele prijs echt wel waard hoor. Ze hebben natuurlijk wel hun leeftijd en minpunten, maar als GTA-fan is dat -indien je eerder nog niet hebt gedaan- een kans om je collectie of kennis completer te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Piano myth is busted. Deze speelt àltijd, Voor de rest is het beetje toeval.. Ik kan me niet voorstellen dat Rockstar toen al zo'n uitgebreide easter eggs in hun games verwerkte. Dit filmpje is driekwart jaar oud en ik denk dat de maker, na secrets uit SA, IV en V, dacht dat er in 3 ook wel iets zou zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk eens, een filmpje over een geest in gta III. Veel kijk plezier.

Het kwam me al zo bekend voor. Is hier twee maanden en twee pagina's geleden ook al gepost :7

Ik heb een paar leuke video's gevonden van GTA III, dat gaat over mythes en legendes.

Deze gaat over Darkel.

En deze gaat over Salvatore's Ghost.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ja klopt. Om de beste speciale voertuigen uit het spel te kunnen bewaren is het nodig ze naar je garages in Staunton of Shoreside te brengen. Er zijn verschillende manieren en plekken om dit te verwezenlijken, maar als het gaat om het verplaatsen van voertuigen verkies ik gebruik te maken van een glitch aan een gebouw naast je safehouse in Portland. Het enige dat je hoeft te doen is je voertuig achterwaarts tegen de hoek te parkeren en achteruit te blijven rijden. Je zult merken dat het voertuig in de grond begint te zakken en als je het goed doet zal hij uiteindelijk ook effectief door de grond gaan, waarna je op de metro tunnel terecht komt. Nu moet je gewoon richting Staunton rijden, daar op het gepast moment van de tunnel springen en je spawned vanzelf op het eiland.

post-16696-0-36750000-1423244735.png

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...