Jump to content

GTA Liberty City Stories - Random Chat


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .PhoeniX.

    10

  • Phoenyxar

    9

  • ERRWINS

    5

  • Nissan

    5

Ik speel de laatste weken (eigenlijk laatste half jaar, maar ik wissel veel af tussen al mijn games) terug door de LCS-verhaallijn en wat mij vooral opvalt aan de game is de rendering engine. Je merkt echt dat de game op een oude engine is gebouwd en dat is jammer, want verder is het eigenlijk een zeer amusanten en ondergewaardeerde game. Toni is een fantastisch personage om mee te spelen en doet me op een manier wat denken aan Niko, zij het wat minder assertief (en met een bazige moeder)

En het rijden blijft lastig. Als iemand die de handling van IV en V gewoon is (en die geen problemen heeft met die van SA) blijf ik de handling van de 4 andere III-era games wat vreemd vinden. Er is niet genoeg precisie en de grip staat te hoog. Maar in Liberty City zijn de straten wel wat breder dan in Vice City, dus het stoort net wat minder.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • 1 maand later...

Volkstelling, Liberty City-editie!

In feite zijn het geen echte volkstellingen, het zijn meer theoretische benaderingen van wat de stad zou zijn met maximale bezetting. Voor de echte waardes zal je dan ergens tussen de x0,6 en x0,8 gaan moeten kijken. Interessante weetjes, districten zonder inwoners: Cochrane, Francis International, Torrington (North), Callahan Point, Atlantic Quays & Portland Harbor.

Zijnoot: Mijn grenzen volgen niet exact de ingame-grenzen, ik heb ze aangepast naar een systeem zodat ik het makkelijker kan tellen.

Cedar Grove      50
Pike Creek    100
Wichita Gardens 2.100
Bedford 3.000
Torrington 1.050
Aspatria 1.600
Liberty Campus 1.200
Newport 8.460
Fort Staunton 1.900
Rockford    100
Trenton    300
Portland View 2.850
St Mark's 1.700
Harwood    560
Chinatown 5.700
Red Light District 4.550
Hepburn Heights 1.440

 

Shoreside Vale   2.250
Staunton Island 23.510
Portland 17.100
Liberty City 42.860
Link to comment
Delen op andere websites

Dat zegt niks, de game is in de PSN-store aan te schaffen voor op de PS3. Heb ik zelf onlangs ook gedaan.

Evenals Vice City Stories?

Dan zal ik vanmiddag even kijken of ik het aan kan schaffen. Ik heb ze namelijk nog nooit gespeeld :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb even gekeken maar er staat PSP bij. Geen idee of het dan ook compatibel is voor PS3 :?

Nope, dat is niet de variant die je moet hebben voor de PS3. Ik ging even kijken, maar hij staat inderdaad niet meer in de PS Store.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is wel zo dat de lighting en de spawn-afstand zeer laag liggen en dat de game er in ieder geval niet mooier op maakt. Maar de game kent wel zijn detail qua textures (toch wetende op wat voor engine het draait), vooral te zien in de safehouses.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik kan er wel inkomen dat het een moeilijke missie is als je jonger bent (het vereist namelijk wat overzicht houden etc.). Ik heb hetzelfde enkele weken terug ook meegemaakt met exact deze missie. In mijn herinneringen was het een veel moeilijkere missie, maar ook hier missie nu voltooid zonder enig probleem.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb ik met vele missies gehad in de tijd dat ik GTA speel. Zo had ik eerst ook beetje moeite met het uitspelen van LCS (al had dat ook te maken met dat ik een echte pc gamer was destijds), weet niet meer met welke missie overigens, maar later zonder moeite toch gedaan. Daarom is het zeker leuk om jaren later een spel nogmaals te spelen omdat 1) je dingen toch anders herinnert dan dat ze zijn en 2) omdat je op andere dingen let, zie je ook andere dingen. Soms zelfs dat ik dingen niet 100 procent begreep, aangezien Rockstar soms hints/grappen/verwijzingen verstopt waar je op jongere leeftijd geen weet van hebt, omdat je bepaalde verbanden gemist kunt hebben of omdat mijn Engelse taal een stuk slechter was dan nu.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...