Jump to content

GTA Liberty City Stories - Random Chat


Dutchy3010

Recommended Posts

Ik raad iedereen aan deze GTA te spelen. Het was één van mijn eerste GTA's en de soundtrack is on point, de storyline is één van de beste en de sfeer is ondanks de verouderde graphics top notch. Als het ware een verbeterde versie van GTA III. Elke keer ik LCS speel komen er mooie herinneringen naar boven. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .PhoeniX.

    10

  • Phoenyxar

    9

  • ERRWINS

    5

  • Nissan

    5

Ik heb LCS op de PSP gespeeld, en heb 'm nog ongespeeld op de PS3 staan. Prachtige game hoor, eentje die je als GTA-fan toch gespeeld moet hebben. Inderdaad, een wat "duister" sfeertje, maar dat past natuurlijk perfect bij het verhaal. En de soundtrack is natuurlijk weer fenomenaal.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zojuist 'n aantal uploads van GTASeriesVideos bekeken, en er zijn toch een aantal verschillen die overduidelijk goed zichtbaar waren;

1. De Coach (die redelijk vaak rondrijdt op Portland) heeft op de mobiele versie doorzichtige ramen, de PS2 én PSP-versie hebben daartegenover

zwarte 'textures' als ramen..

2. 't Verkeer is ietwat beperkter geworden; dat wil zeggen dat er minder variatie is in voertuigen. Overigens rijden er minder voertuigen op

straat zoals voorheen.. Hoogstwaarschijnlijk heeft dat te maken dat de telefoons het op één of ander manier niet aankunnen.

3. LCS heeft soms te maken met 'onverwachte' frame-drops.. Zie de redenen ervan hierboven. ^^

4. De HUD is - zoals gewoonlijk - in 'n nieuwe jasje gestoken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

de Mobiele versie is helaas een port van PS2

Neen, daar ben ik juist erg tevreden mee. Gelukkig hebben ze daar bewust voor gekozen aangezien PSP-graphics op 'n mobiele telefoon nogal

afschuwelijk eruitzien (De meerderheid van de mensen knapt daar ook op af.) En dat zou flinke gevolgen kunnen hebben voor de verkoopcijfers,

minder mensen zouden het dan daadwerkelijk gekocht hebben. Maar even zonder dollen; waarom vond je 't dan jammer dat R* voor de PS2-graphics

had gekozen? :{

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

Euh, nee. Wellicht een bug op de mobiele versie, maar de game vernieuwd bij mij alle wrakken gewoon.

O.O Op GTAForums werd mij verteld dat wrakken niet worden vernieuwd.

Destroyed cars are not recovered by garage in this version, just like in PS2 version, it was literally the first thing I checked this morning.

Bewerkt: door VeryRealGirl
Link to comment
Delen op andere websites

  • 11 maanden later...

Nou, ik heb het spel sinds gisteren moet eerlijk zeggen dat ik erg tevreden over ben. Inmiddels al ongeveer op de helft van het verhaal. Het verhaal zit wel leuk in elkaar en ook dingen zoals het leven van Leone achterin de jaren 90 is wel interessant.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

WAAAAT,voor de mensen die GTA LCS nooit hebben gespeeld vroeger lijkt dit niet zo speciaal maar ik was bijna heel mijn jeugd lang bezig met het vinden van helicopters in GTA LCS.
Er waren toen zo veel fake videos :clown:
Ik heb zelf denk ik al een paar topics geopend toen ik 11 was hierover.

Echt knap dat ze het nu nog hebben gevonden!

Bewerkt: door norik
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...