Jump to content

GTA Chinatown Wars - Random Chat


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    7

  • Danger_dog_guy_7

    6

  • Svenie

    5

  • Votair

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik vond Chinatown Wars wel interessant, maar uiteindelijk ben ik de cartridge kwijt geraakt. Ik heb het spel ook nooit kunnen uitspelen, het leek me wel een leuk spel omdat het deze keer over de triads ging, maar het was in mijn ogen toen ik het speelde wel wat ingewikkeld. Ik kwam uiteindelijk na de missie dat het Aziatische meisje van de artwork werd vermoord niet verder. :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Chinatown wars nooit echt gespeeld.. De trial versie voor iOS heb ik uitgeprobeerd maar kwam er snel achter dat CW niks voor mij was, mede door de besturing. Mocht het spel via een emulator or some sort uitkomen op de PC wil de storyline wel doorspelen, mits de controls beter werken dan op de iPhone

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het bijna 100% uitgespeeld , moet waarschijnlijk nog een zijmissie doen ofzo.Maar als ik CW er bij pak ga ik meestal gewoon drugs dealen of missies herhalen

Bewerkt: door mrfilmpjesmaker123
Link to comment
Delen op andere websites

Ik speelde Chinatown Wars als eerste op mijn DS. Het was een hele leuke game, ondanks dat ie alleen top down was. Veel uren aan kwijtgeraakt. Ik heb echt uren gezocht naar die twee leeuwenstandbeelden, en er vervolgens kwam ik erachter dat je er internet voor nodig had op je DS. Dat werkte bij mij dus niet. :$

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Op vakantie nog een poos naar "Lion Dancing" of iets dergelijks gekeken (in Japan). Ik kreeg gelijk een flashback naar de de missie Dragon Haul Z.

Haha, wat een bijzondere missie was dat. :7

In tegenstelling tot velen, vond ik GTA:CW een hartstikke leuke GTA. Het was eigenlijk het enige Nintendo DS spel (naast Pokémon) waar ik echt enorm kon van genieten. Helaas heeft mijn Nintendo DS een tijdje geleden de geest gegeven. De optie om drugs te dealen in CW vond ik het allerleukst. Ik kon wel de hele dag op en aan rijden om goedkoop drugs in te kopen en dat dan weer met dikke winst te verkopen. Ik zou een moord doen om nog eens CW te mogen spelen. :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...