GTAGames.nl
Dutchy3010

GTA Chinatown Wars - Random Chat

56 berichten in dit onderwerp

Als ik dat zo zie hoop ik echt op een prequel van GTA IV zoals we destijds VC en VCS hadden. Dat we bijvoorbeeld kunnen zien hoe bepaalde gebouwen, wegen en bouwplaatsen er voorheen uitzagen. Lijkt me echt tof. smile3.gif

Ik heb in CTW ook vaak rondgereden om te kijken naar locaties uit IV, zoals Roman's cab depot. Leuke bezigheid als je je verveelt. :puh:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
GTAGames.nl

Je moet eens naar Wu Kenny Lee's restaurant gaan in Gta IV. Ziet er echt uit als een crack pand. Op de een of andere manier schrikt het pand ne altijd af als ik het in Gta IV zie.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Lol ben je dit evht over 3G/4G aan het downloaden? R.I.P Telefoon rekening haha

Het is gewoon wifi hoor.

Dat drugsdealen zou ik toch wel graag willen zien in GTA V. Of in GTA: Amsterdam :puh:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Nog steeds van plan om deze game te kopen. Iemand die hem voor rond de 10 euro heeft gezien ergens in een winkel?

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Vandaag weer Chinatown wars gekocht in de Google Play store. De buttons zijn nog wat wennen en ik ben nog wat aan het uitvinden over wat precies het beste werkt, maar over het algemeen bevalt het weer goed. :Y

Bewerkt: door Bierbuikje

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Weet iemand of CW nog ergens voor een leuk prijsje voor de DS te scoren is? Ik heb hem op Bol gezien voor 37 euro. bekdicht.gif

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Weet iemand of CW nog ergens voor een leuk prijsje voor de DS te scoren is? Ik heb hem op Bol gezien voor 37 euro. bekdicht.gif

GameMania used voor 20 euro, maar daaronder kom je haast niet.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

CW voor 20 euro is een prima prijsje zou ik zeggen

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Tweedehands zag ik hem op bol.com vanaf 18.99

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
Op 21-1-2017 om 23:11, Tommie59 zei:

Ik weet niet of deze site heel betrouwbaar is, maar: http://www.mariods.nl/nintendo-ds-spel-info.php?Nintendo=Grand_Theft_Auto_Chinatown_Wars&gclid=CjwKEAiA_9nFBRCsurz7y_Px8xoSJAAUqvKCGmeJ-r3IybPEktRwCjucJ3AylggQlYNZO-ff4M5JJRoCq47w_wcB

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Niet veel info over de site te vinden, maar de paar recensies hier zijn allemaal wel positief. Bij de wat meer onbetrouwbare sites tref je meestal wel juist meer info (geklaag) :puh: 

Ik zelf vind jammer dat ik er op de mobiel maar niet echt in verzeild raak, het speelt simpelweg niet fijn imo. Maar zal 'm zelf eens oppikken voor de Vita ooit als die weer in een sale belandt, want wil toch een keer uitspelen :)

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om te kunnen reageren

Een account aanmaken

Registreer je voor een eigen account. Het is snel en makkelijk!

Nu registreren

Inloggen

Heb je al een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Recent actief   0 leden

Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.