Jump to content

GTA IV - Random Chat


Dutchy3010

Recommended Posts

Die trailer blijft toch wel een pareltje hoor. Ik kan me nog zo goed de eerste keer herinneren dat ik de trailer bekeek. Adembenemend hoe realistisch het eruit zag, en hoeveel vooruitgang je kon zien vergeleken de III-era GTA's. GTA IV zal waarschijnlijk altijd mijn favoriet blijven. Hoop nog zo op een remaster. :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 259
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Guardian1980

    38

  • Phoenyxar

    38

  • Nissan

    33

  • PrioX

    21

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 maanden later...
  • 1 maand later...

Voor het eerst dat ik hier van hoor, terwijl de game al 11 jaar oud is. Ik heb zo m'n twijfels mbt de echtheid, lijkt me toch wel in elkaar gezet.

 

Mocht het wel echt zijn, dan zal ik voortaan toch met andere ogen naar Kiki kijken. Ze is wel handig voor het wegwerken van een laag wanted-level, maar dit is wel creapy.

Link to comment
Delen op andere websites

14 uur geleden, Joriz zei:

Is deels in scene gezet zoals ook onder de video in YouTube staat. 

 

Ah.. "show more" was me helemaal niet opgevallen.. Mybad. 

 

Heb even een ander youtube filmpje gekeken van een wat meer reputable Youtube channel (GTASeries Videos) en de meeste dingen zijn wel legit. 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Die whatever57010 is overigens wel een goede YouTuber als je opzoek bent naar video's met wat meer inhoud/informatie. Ik volg hem al jaren en hij heeft veel leuke video's. Ik vind zelf zijn ''fan facts'' video's leuk om te kijken. Zijn kijkers kunnen dan leuke feitjes insturen en hij legt deze vast. Regelmatig staan er feitjes tussen waarvan je het bestaan niet wist. Voor GTA V heeft hij hetzelfde. :) 

 

Playlist: 

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Wanneer zou IV naar iOS komen? Vind een aantal mobiele spellen toch nog best prettig op XR of iPad. En noem me lui, maar het is toch heel anders om even op je mobiel een game te spelen of er uitgebreid voor te moeten gaan zitten :7 Denk wel dat IV nog een poosje duurt

Link to comment
Delen op andere websites

Denk ook dat we nog lang mogen wachten. Ben sowieso wel benieuwd of Rockstar nog met mobiele spelletjes komt. Voor GTA Liberty City en Vice City Stories hebben we er ook geen meer gezien. 

 

Ikzelf speel geen enkel spel op mobiel, nooit gedaan. Ik hoop nog altijd op een remaster van GTA IV. Maar dat heb ik geloof ik al vaker gemeld. :P

Link to comment
Delen op andere websites

1 uur geleden, PrioX zei:

Denk ook dat we nog lang mogen wachten. Ben sowieso wel benieuwd of Rockstar nog met mobiele spelletjes komt. Voor GTA Liberty City en Vice City Stories hebben we er ook geen meer gezien. 

 

Ikzelf speel geen enkel spel op mobiel, nooit gedaan. Ik hoop nog altijd op een remaster van GTA IV. Maar dat heb ik geloof ik al vaker gemeld. :P

GTA Liberty City? 

 

Als je LCS bedoelt: die is er gewoon op iOS? 

 

Dacht dat achtergrond van geen VCS op iOS was dat de muziek te duur werd.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
Op 27-6-2019 om 23:30, PrioX zei:

Kleine details zoals in de onderstaande video maken GTA IV mijn favoriet.

Je ziet vaker van dit soort filmpjes langs komen, en ze bewijzen het allemaal. IV blijft ook gewoon mijn favoriet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...