Jump to content

GTA IV - Random Chat


Dutchy3010

Recommended Posts

Gisteren maar weer eens besloten om GTA IV uit de kast te halen en de verhaallijn opnieuw te spelen, iets wat ook alweer een aantal jaar geleden was. Gelijktijdig daarmee ga ik de speciale voertuigen uit het spel proberen verzamelen en een pagina daarover op WikiGTA aanmaken.

Het eerste speciale voertuig is grappig genoeg een pikzwarte versie van Roman's Taxi uit The Cousins Bellic. Het zijpaneel boven de voorste wielen is pikzwart in tegenstelling tot het zijpaneel van de normale versie dat eerder een grijze kleur vertoont.

post-16696-0-93484500-1457171396.jpg

post-16696-0-82845000-1457171407.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 259
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Guardian1980

    38

  • Phoenyxar

    38

  • Nissan

    33

  • PrioX

    21

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 maand later...

Zal ik GTA IV spelen of niet? Ik heb het nog nooit eerder gespeeld en ik twijfel of ik er aan moet beginnen. De speciale voertuigen zijn wel saai jammer genoeg. Grotendeels alleen maar UC's en zelfs al maak je je voertuigen AP met de Girlfriend glitch kun je nog steeds door de voorruit vliegen en dood gaan :(

Link to comment
Delen op andere websites

Zal ik GTA IV spelen of niet? Ik heb het nog nooit eerder gespeeld en ik twijfel of ik er aan moet beginnen. De speciale voertuigen zijn wel saai jammer genoeg. Grotendeels alleen maar UC's en zelfs al maak je je voertuigen AP met de Girlfriend glitch kun je nog steeds door de voorruit vliegen en dood gaan boos.gif

Haha! Jouw obsessie met special vehicles is werkelijk waar ongekend puh2.gif

Ik zou je zeker aanraden om dit spel te spelen, niet voor de vehicles, maar wel voor het verhaal, verschillende personages en de stad zelf.

Link to comment
Delen op andere websites

Zal ik GTA IV spelen of niet? Ik heb het nog nooit eerder gespeeld en ik twijfel of ik er aan moet beginnen. De speciale voertuigen zijn wel saai jammer genoeg. Grotendeels alleen maar UC's en zelfs al maak je je voertuigen AP met de Girlfriend glitch kun je nog steeds door de voorruit vliegen en dood gaan boos.gif

Haha! Jouw obsessie met special vehicles is werkelijk waar ongekend puh2.gif

Ik zou je zeker aanraden om dit spel te spelen, niet voor de vehicles, maar wel voor het verhaal, verschillende personages en de stad zelf.

En natuurlijk voor de twee contest die je eerder aanhaalde!

Link to comment
Delen op andere websites

Veel plezier Big Boss! Ik heb twee dagen geleden ook weer Grand Theft Auto IV gespeeld. Ik vond het echt leuk om weer even televisie te kijken en een beetje rond te lopen door Hove Beach haha!

Als zelf over Hove Beach loopt is het zeker een stuk mooier dan in de film Meltdown? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Zal ik GTA IV spelen of niet? Ik heb het nog nooit eerder gespeeld en ik twijfel of ik er aan moet beginnen. De speciale voertuigen zijn wel saai jammer genoeg. Grotendeels alleen maar UC's en zelfs al maak je je voertuigen AP met de Girlfriend glitch kun je nog steeds door de voorruit vliegen en dood gaan :(

je koopt een game om er van te genieten, niet voor een obsessie voor voertuigen waar je geen ruk mee doet. Als jij het er mooi uit vind zien en de verhalen je aanspreken moet je hem vooral spelen.
Link to comment
Delen op andere websites

Zal ik GTA IV spelen of niet? Ik heb het nog nooit eerder gespeeld en ik twijfel of ik er aan moet beginnen. De speciale voertuigen zijn wel saai jammer genoeg. Grotendeels alleen maar UC's en zelfs al maak je je voertuigen AP met de Girlfriend glitch kun je nog steeds door de voorruit vliegen en dood gaan :(

Doen! Sowieso met dit 8 jarige jubileum is het zeker de moeite waard, haha. Even zonder gekheid, ik ken je als een echte GTA-fan, dus deze zal je dan zeker ook wel tof vinden. Daarnaast is het toch ook altijd mooi om het verhaal te hebben doorlopen. Je hebt niets te verliezen, laat ik het zo zeggen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...