Jump to content

GTA IV - Random Chat


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 259
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Guardian1980

    38

  • Phoenyxar

    38

  • Nissan

    33

  • PrioX

    21

Top Posters In This Topic

Posted Images

Op 18 februari 2017 om 12:22, Dutchy3010 zei:

Blijf het een te makkelijk spel vinden... TLAD had ik het laatst gespeeld van alle GTA IV delen, 4 jaar geleden dus, en ik haal nu nog alles nog in 1x. Dat was toen ook al m'n probleem met GTA IV. Bij SA had ik van die missies die ik 100x moest doen (wrong side of the tracks, freefall, noe, vertical bird, farewell my love, end of the line (tweede gedeelte))... Ik mis de uitdaging. Denk groot deel te wijten aan de online mode, daar haal je genoeg uitdaging, maar vind ik zelf gewoon niet leuk.

Jep, GTA 4 had nog een moeilijkheidsgraad door de physics, vooral rondom auto's en hoe personen erop reageren(beschoten of omgereden).

Alleen qua missies was het aardig makkelijk, Three Leaf Clover kon moeilijk zijn maar met de juiste strategie viel dat ook reuze mee.

Bij TBOGT had je nog de 100% missie doelstellingen, maakte het wat moeilijker maar niet echt lastig zat.

 

San Andreas was wat dat betreft een stuk lastiger, en de lastige missies geven voldoening als je ze haalt.

 

GTA 5 nog niet gesproken, want daar is helemaal niks lastigs aan.

 

Tijd terug een aantal keer The Last Of Us uitgespeeld, daar moet je de gehele game een goede strategie hebben anders red je het niet of een stuk moeilijker.

En dat mis ik toch wel bij GTA, je hoeft niet te denken, een plan uit te smeden of wat dan ook, alleen maar wat mensen dood schieten en wat simpele dingen doen en je bent klaar.

 

Op 15 maart 2017 om 09:22, Guardian1980 zei:

Nope, en het is maar de vraag of je PS3-games ooit op de PS4 kan spelen. Als ik de reacties her en der lees.

Ik hoop het wel, laatst eens GTA IV opgestart op de PS3 maar de framerate is om te janken dus maar kort gespeeld. 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Toch even een momentje om bij stil te staan. GTA IV bestaat jaar. De tijd vliegt voorbij. Ik herinner mij de tijd nog goed dat ik uren aan deze game versleet toen ik er nog veel tijd voor had. 

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

10 minuten geleden, Phoenyxar zei:

toch geeft het me nog een kleine chill als ik deze trailer zie.

Helemaal mee eens. Ik heb een tijdje geleden IV opgestart op de One, en hoewel ik game kan dromen is het toch alsof ik 'm weer voor het eerst speel. Het blijft toch de game die ik het vaakst kan spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Vind het ontzettend jammer dat er geen optie in IV en TLaD zit waardoor je missies kunt her spelen, zoals in TBoGT. Ik heb de story ontzettend vaak uitgespeeld. Alleen zou het ideaal zijn om een replay-optie te hebben waarmee je de beste missies opnieuw kunt spelen zonder een nieuwe save game te starten. Had gehoopt dat ze deze na de release van TBoGT ook zouden toevoegen in IV en TLaD. 

 

9 jaar alweer... Wat gaat de tijd snel. De eerste keer spelen kan ik me nog goed herinneren. Hopen dat ze volgend jaar iets speciaals gaan doen met het 10-jarig bestaan (remaster? 0_0)

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 1 maand later...

Denk dat ik dan toch blij ben dat dit niet de werkelijkheid is geworden. Charge Island is daar namelijk een stuk kleiner, terwijl ik dat eiland een stuk toegankelijker vind. Groot nadeel van Colony Island is dat het maar via één weg bereikbaar is. 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...
37 minuten geleden, PrioX zei:

Ben gisteren opnieuw begonnen aan The Lost and Damned. Blijft een leuk verhaal en een goede sfeer. Alleen jammer dat je op het einde de toegang tot het clubhuis verliest. :(

Inderdaad jammer. TLAD vind ik stiekem de leukste verhaallijn van GTA IV. Jammer dat je niet je eigen motor gang kunt onderhouden na afloop van de storyline. Een soort dating, met kleine mini missietjes ofzo :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik las net pas dat Bas een bericht had geschreven over dat Grand Theft Auto IV al negen jaar bestaat dit jaar in dit topic en het is gek hoe snel de tijd gaat, voelt alsof het gisteren was dat mijn ouders het spel had gekocht voor ons om het te kunnen spelen op de releade datum. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

De tijd is inderdaad snel gegaan. ^_^ Ik heb destijds op de release speciaal een Xbox 360 gekocht om GTA IV te kunnen spelen. Geen minuut spijt van gehad. Ik kreeg Halo 3 er toen ook bij. Deze heeft nog 2 jaar in het plastic gezeten, ik speelde alleen GTA IV. :7 

 

Ik hoop echt op een remaster voor current-gen consoles. Laat de tiende verjaardag dan maar komen. _O_ 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...