Jump to content

GTA IV - Random Chat


Dutchy3010

Recommended Posts

Van de week GTA IV weer eens opgestart om op zoek te gaan naar het antwoord van de quiz, maar heb eerst een rondje door Alqonquin gereden om de GPS stem weer eens te horen. Die mis ik wel in GTA V. Ik was gelijk weer gegrepen door de sfeer van Liberty City. Ik heb ook nog een hele tijd staan luisteren naar een saxofoonspeler in Middle Park die een aantal liedjes wegblies. Ik ben nu nog van plan om een keer te voet en met het openbaar vervoer de stad te verkennen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 259
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Guardian1980

    38

  • Phoenyxar

    38

  • Nissan

    33

  • PrioX

    21

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 uur geleden, PrioX zei:

Ik hoop echt op een remaster voor current-gen consoles. Laat de tiende verjaardag dan maar komen.

Ik vraag mij af hoe realistisch dat is, want er komt nog een nieuwe spel van Rockstar Games uit volgend jaar. Ook zal GTA Online misschien een rol spelen. Zou het tof zijn? Ja. Het zou heel tof zijn om GTA IV te kunnen spelen met veel betere graphics. Het is eenmaal een van de betere GTA games met een geweldige storyline. Is het realistisch? Dat weet ik niet..

Link to comment
Delen op andere websites

48 minuten geleden, Dutchy3010 zei:

San Andreas kwam binnen 10 jaar op iOS. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat de smartphones zo ver zijn dat ze IV kunnen draaien.

Ik kan me nog herinneren dat mijn pc het destijds niet eens kon draaien, waardoor ik IV 'pas' in 2010 kocht. Was in 2008 wel al licht hyped om IV doordat je in trailer 2 Niko aan een vrachtwagen en een helikopter zag hangen :7

 

IV al bijna 10 jaar, wow.

Link to comment
Delen op andere websites

Toen de trailers werden gereleased was ik echt heel erg enthousiast voor de release van GTA IV. De graphics van het spel zagen zo goed eruit, ik weet nog wel dat een familielid GTA IV speelde op een goed duur beeldscherm en de graphics zagen er echt heel goed eruit. Nu vinden de meeste mensen het juist slecht wanneer ze bijvoorbeeld GTA V hebben gespeeld. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Op 25 oktober 2017 om 22:07, Asphyxiated zei:

Ik vraag mij af hoe realistisch dat is, want er komt nog een nieuwe spel van Rockstar Games uit volgend jaar. Ook zal GTA Online misschien een rol spelen. Zou het tof zijn? Ja. Het zou heel tof zijn om GTA IV te kunnen spelen met veel betere graphics. Het is eenmaal een van de betere GTA games met een geweldige storyline. Is het realistisch? Dat weet ik niet..

Lijkt met de remaster van L.A. Noire best dichtbij te komen, ik hoop het in ieder geval wel, en over enkele maanden is gTA 4 alweer 10 jaar oud.

Vond GTA 4 een van de meest 'down to earth' GTA's die ik gespeeld heb, en juist het grauwe sfeertje past precies bij het gehele verhaal.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik kan me nog herinneren dat wij, uiteraard samen met enkele anderen, door de straten van LC scheurden. Je zal me niet zo vaak gezien hebben, want volgens mij reed jij vaak voorop en ik niet :puh: 

20 minuten geleden, TekaLoca zei:

Al kon ik me niet herinneren dat de graphics zo kut waren. Godver, wat zijn we vooruitgegaan...

Met het eerste ben ik het niet eens, met het tweede wel. Als ik het vergelijk met de graphics van V, vind ik juist dat grauwe, beetje korrelige wel goed bij IV passen. Ik denk dat IV in een hedendaags jasje heel anders was geweest. Dat we er sinds 2008 grafisch op vooruit gegaan zijn, dat zal iedereen bevestigen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Op 20 november 2017 om 23:29, Guardian1980 zei:

Ik kan me nog herinneren dat wij, uiteraard samen met enkele anderen, door de straten van LC scheurden. Je zal me niet zo vaak gezien hebben, want volgens mij reed jij vaak voorop en ik niet :puh: 

Met het eerste ben ik het niet eens, met het tweede wel. Als ik het vergelijk met de graphics van V, vind ik juist dat grauwe, beetje korrelige wel goed bij IV passen. Ik denk dat IV in een hedendaags jasje heel anders was geweest. Dat we er sinds 2008 grafisch op vooruit gegaan zijn, dat zal iedereen bevestigen.

Grauwe klopt zeker, vooral als je erna The Ballad of Gay Tony opstart, dat oogt veel kleurrijker, en The Lost and Damned was nog grauwer.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Zou wel leuk zijn, maar ik verwacht het niet. Dankzij backwards compatibility is de game te spelen op de One (waar ik nog altijd dankbaar gebruik van maak), dus een exemplaar maken voor de huidige generatie consoles levert niet veel extra's op. Tenzij ze zo de PS4-spelers toch ook willen bereiken, wat ik dan ook wel weer zou begrijpen.

 

IV was natuurlijk op zich wel weer redelijk vernieuwend, dus wanneer ze het niet onopgemerkt voorbij zouden laten gaan begrijp ik dat ook wel weer.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

 

 

Op zich heel leuk gedaan. Dat al het water is bevroren is wat vreemd, maar wel grappig en handig. Dat je daarom niet kan varen en sommige missies faalt, dat is dan wel weer spijtig.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

GTA Series Videos heeft weer eens een video gemaakt in GTA IV:

 

 

Niko heeft een aantal gesprekken met Mohammed, een van de chauffeurs in dienst van de taxi-centrale van Roman. Nou ja, gesprekken, het is meer dat Mohammed Niko uitscheldt en Niko hier op reageert. Zeer vermakelijk en herkenbaar voor de fans.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...