Jump to content

GTA IV - Random Chat


Dutchy3010

Recommended Posts

Maar het is wel de leukste soort van een berg werk. Vooral in Willis (Queens) en Berchem/Northwood (Alderney) zijn er nog best wat plaatsjes te vinden waar je doorgaans nooit langskomt. Ik ben tijdens mijn telling wel een hoop plaatsjes tegengekomen waar ik het bestaan niet helemaal van bewust was. Heb je je kaart ergens?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 259
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Guardian1980

    38

  • Phoenyxar

    38

  • Nissan

    33

  • PrioX

    21

Top Posters In This Topic

Posted Images

Buiten The Lost and Damned was ik nooit in Alderney te vinden. Oninteressant vergeleken met de rest van de map. Ik ben een fan van het hele neon gebeuren op Time Square, dus ik was erg vaak op de hoofdstraat te vinden. Dat is tevens de enige weg in heel Algonquin die scheef loopt.

Link to comment
Delen op andere websites

Goh, de enige straat die scheef loopt is niet geheel juist, maar het is inderdaad de enige die over de gehele lengte scheef ligt tussen andere straten die het patroon volgen. Zelf heb ik vroeger vooral heel veel tijd op de Expressways doorgebracht, met verschillende voertuigen. Nog zo'n plaatsje waar we zelden komen is President Island.

Link to comment
Delen op andere websites

IV heeft de meest complete besturing van een GTA-game, dus wat jij hier probeert te vertellen gaan wij niet aannemen :t

Laat ik dit hier even voortzetten.

Wat versta jij onder compleet? Ik vind het bijzonder onrealistisch en vreemd dat een auto helemaal door de veren gaat in de bochten. Alsof er een olifant op gaat zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

Daar is helemaal niets vreemd aan. Het is net het voortzetten van krachten die inwerken op het voertuig en diens vering. Het is wel zo dat IV op vlak van physics een experimentele game was en je ook ziet dat diens effecten te groot zijn voor wat ze horen te zijn, maar er gebeurt tenminste iets. Alleszins duizend maal realistischer dan de Unity-based bakstenen in de III-era die door hun overdaad aan grip bij het ingaan van een bocht op hun zij kantelden. Uiteraard is dat het resultaat van wat toen mogelijk was en ik veroordeel zulke besturingen dan ook niet, het zijn kinderen van hun tijd.

Maar beweren dat het beter is dan wat we in IV (en in V, hoewel dat meer arcade is) zien? Kom op, denk eventjes na.

Link to comment
Delen op andere websites

Zojuist een tijdje heel erg lopen klungelen. :puh: Ik heb vandaag GTA IV opnieuw geïnstalleerd en kwam langs de missie Bull in a china shop. Daar moet je een steen door de ruiten heen gooien en ik heb ongeveer 20 minuten stenen lopen gooien op de deuren. Ik bleef me maar verbazen hoe het kwam dat het niet stuk ging en dat zelfs mijn bakstenen door de deur de winkel in glitchten. Heb nog geprobeerd om met de auto door de deur te rammen, maar ook dat mocht niet baten. Uiteindelijk maar een filmpje gekeken en toen zag ik dat ik de grote ruiten er naast moest hebben. :7

2jbrwjd.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Hahahahaha. Ik heb, toen ik de verhaallijn voor het eerst speelde, ook een probleem gehad met deze missie. Ik speelde het op een wat oudere tv, en had een redelijk donker beeldscherm. Tel daarbij op dat ik deze missie speelde terwijl het (ingame) nacht was, waardoor het nog donkerder was. Het was voor mij wel duidelijk dat ik naar een terrein moest vlakbij de winkel, maar omdat het zo donker was zag ik dus die stenen niet. Ik heb daar rondgelopen totdat het licht werd, toen zag ik ze liggen...

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou al leuk zijn wanneer je een voorwerp kan oppakken en dat dan als wapen kan gebruiken; niet door er mee te gooien, maar dat je bijvoorbeeld iemand een paar tetsen met een baksteen in z'n gezicht geeft.

Maar inderdaad, het is jammer dat ze verder niks met die feature hebben gedaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...