Jump to content

GTA IV - Random Chat


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 259
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Guardian1980

    38

  • Phoenyxar

    38

  • Nissan

    33

  • PrioX

    21

Top Posters In This Topic

Posted Images

Maar zijn er nog mensen die GTA IV nog dagelijks spelen?

Ik speel het niet dagelijks, maar nog wel geregeld. Heb het een tijdje geleden aangeschaft voor de PS3 (samen met DLC's) en het is net alsof ik een nieuwe game speel. Komt natuurlijk mede doordat ik trophy's krijg.

ik heb de story line nooit voltooid.

Ernstig hoor. Een beetje fan gaat minimaal voor de storyline. Wat is de reden?

Link to comment
Delen op andere websites

De storyline inclusief de zijmissies. Vooral de missies waarin je moet schieten of racen wil ik zeker niet overslaan, maar dingen zoals vrienden onderhouden, auto's verzamelen en collectables zoeken laat ik achterwege. In de trilogy heb ik dat nog wel gedaan omdat je dan wapen pickups krijgt die handig zijn tijdens de storyline maar die heb je bij IV niet.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik ben op dit moment bezig de GTA IV triologie uit te spelen.

Op dit moment heb ik GTA IV 95% uitgespeeld, enkel nog de 50 stunt jumps en de 200 flying rats, die houdt ik voor het laatst, nadat de episodes uit zijn.

GTA The Lost And Damned heb ik 100% en op dit moment bezig met TBoGT, dit rond de 50%. Ik moet zeggen, in 2008 vond ik GTA IV best saai, maar nu ik alles wat de characters zeggen perfect begrijp en het verhaal snap vind ik het echt geweldig. De details in het spel zijn super, tot op de dag van vandaag en gewoon lekker rondscheuren in een sportwagen blijft geweldig.

The Ballad Of Gay Tony vind ik persoonlijk het best van de drie, op vlak van 'speeltjes' en ook het vrij rondlopen, de moeilijkere politie maakt het zeker leuker. Op vlak van verhaal etc krijgt de originele GTA IV toch wel de hoofdprijs. TLAD was ook geweldig goed :).

P.S. alleszinds een gelukkig nieuwjaar aan alle mede GTA-fans ;)

Bewerkt: door Yorpie
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ben ik met je eens. In TLaD zat iets meer een verhaallijn. Het blijven DLC's, wil natuurlijk niet zeggen dat daar geen verhaallijnen in hoeven te zitten. Altijd mooi meegenomen, ondanks dat de verhaallijn vind ik TLaD toch minder door de voertuigen, wapens etc. zoals Yorpie zegt.

Link to comment
Delen op andere websites

TBoGT was een grote ghetto game zonder verhaal, ja, tony beschermen teggen gekken. En dan opeens die russen.. TLaD was echt het leven van een biker, vermoorden of vermoord worden en het leven in een moter gang. Dat was gaaf! Toch was TBoGT ook wel leuk hoor :)

Link to comment
Delen op andere websites

TLaD is inderdaad de beste DLC van het pakket maar dit komt grotendeels omdat we al genoeg gehoord hadden van The Lost terwijl we van Luis en Tony, door de storyline van IV heen, bijna niks hoorden. Maar ondanks dat is TLaD ook mijn favoriet. Hing naar mijn mening nog een donkerder sfeertje dan dat er in IV al hing. Heerlijk gewoon! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Volwaardige game als in? Meer missies, meer opties...? Ik vind het lastig om zeggen dat TLaD geen volwaardige game is, het is zeker kleiner dan voorgaande games, maar is in zijn diversiteit en sfeer zeer geslaagd. Je kunt niet zeggen dat het vooral -kort als het misschien moge voelen- niet af is. Ik ben er best tevreden mee.

Zeker aangezien ik het als losstaande (en mogelijk langere) game misschien minder snel had gekocht.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...