Jump to content

GTA IV - Random Chat


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 259
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Guardian1980

    38

  • Phoenyxar

    38

  • Nissan

    33

  • PrioX

    21

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 uur geleden, PrioX zei:

@Guardian1980 Nog een reden om over te stappen naar de Xbox One! :D 

Jullie kennen me ;) Ik zeg hetzelfde:

1 minuut geleden, Guardian1980 zei:

Een belangrijke reden voor mij om nog niet over te stappen naar een One is het feit dat ik nog een flinke stapel games heb die ik graag speel op de 360, en IV is toch wel mijn favoriet. Dit nieuws zorgt er toch voor dat de overstap weer een stuk dichterbij is. Nu nog het nieuws dat alle 360-games op de One te spelen zijn, en hoppa!

 

Link to comment
Delen op andere websites

Op 11-2-2017 om 13:40, Dutchy3010 zei:

LAD weer eens opgestart. Aan m'n savegames te zien bijna 4 jaar geleden dat ik het gespeeld heb. Voelt alsof het een nieuw spel is. :D

TLAD blijft mooi! Beste DLC van alle games denk ik.

Inmiddels 20 missies afgewerkt en zojuist de 100% checklist uitgeprint. Het is een boel werk de 100%, maar ik geniet weer van deze game. * Best apart dat er veel momenten zijn, waarbij ik zeg: "ohja! Zo ging dat. :puh:"

Link to comment
Delen op andere websites

Blijf het een te makkelijk spel vinden... TLAD had ik het laatst gespeeld van alle GTA IV delen, 4 jaar geleden dus, en ik haal nu nog alles nog in 1x. Dat was toen ook al m'n probleem met GTA IV. Bij SA had ik van die missies die ik 100x moest doen (wrong side of the tracks, freefall, noe, vertical bird, farewell my love, end of the line (tweede gedeelte))... Ik mis de uitdaging. Denk groot deel te wijten aan de online mode, daar haal je genoeg uitdaging, maar vind ik zelf gewoon niet leuk.

Link to comment
Delen op andere websites

Op 2/18/2017 om 12:22, Dutchy3010 zei:

Blijf het een te makkelijk spel vinden...

Tja, in feite geldt dit voor alle soortgelijke open-wereld games post-ps2 voor mijn gevoel. Of het een nieuwe GTA betreft of een Sleeping Dogs, Watch_Dogs, Mafia, allemaal zijn ze dusdanig ontworpen dat je er doorheen blaast. Alle gameplay-elementen zijn gemaakt ten dienst van de speler; neem bijvoorbeeld de drive-by mechanic van IV en stel dat je die in dezelfde hoedanigheid kon gebruiken in Wrong Side of the Tracks, dan zou de hele missie een appeltje eitje zijn.

Voor mij is de grootste killer van moeilijkheid is toch wel de introductie van een volledige dekkingssysteem waardoor GTA in feite met ieder guncombat is veranderd in een cover-based shooter. Er is voor mijn gevoel weinig aan gedaan om dit gigantische voordeel voor de speler tegen te werken.

Maar goed, zelf ben ik er helemaal aan gewend en als ik af en toe op zoek ben naar een uitdaging, weet ik gewoon dat ik elders beter af ben.

Link to comment
Delen op andere websites

Ligt idd vooral aan het dekkingssysteem. En in general vind ik console gaming ook makkelijker (auto aim en zo, kan je wss wel afzetten, maar dat werkt ook niet) dan pc gamen. En als dan de pc versie uit komt vind ik het weer minder leuk omdat ik het al tig keer uitgespeeld heb. Ik moet dus volgende GTA wachten op pc versie, maar dat geduld heb ik niet :7 

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, ik weet niet of ik consolegaming makkelijker zou noemen. Enerzijds speelt keyboard+mouse wel wat fijner en accurater en heb je met hogere framerate en lagere input lag weer een snellere response. Maar goed, spellen worden zo vaak gemaakt met de prioriteit op console (zeker bij R* :7), dat met de introductie van de 7e console-gen alles gewoon veel makkelijker is geworden op ieder platform.

 

Mijn laatste playthrough van V heb ik overigens wat lastiger gemaakt door mijzelf restricties op te leggen zoals de HUD uit te zetten, alleen een handpistool te gebruiken waar ik ook nog eens alleen een realistisch aantal ammo van op zak hield. Verder ook nog andere role-playing zaakjes als geen auto's jatten etc.

Met IV zie ik mezelf dat overigens nooit doen, vind het spel eigenlijk al saai zat. Na 2 playthroughs (2008 en 2010) heb ik al vaker een derde geprobeerd, maar breek het vaak na een tijdje weer af.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Op 9-2-2017 om 18:52, PrioX zei:

GTA IV is eindelijk speelbaar op de Xbox One. Tijd om het verhaal opnieuw uit te spelen en wat screenshots te maken. :D 

Gisteravond voor het eerst deze game gespeeld op de One. Net alsof ik 'm voor het eerst speelde, maar dan met alle stratenkennis ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Op 13-3-2017 om 09:11, Guardian1980 zei:

Gisteravond voor het eerst deze game gespeeld op de One. Net alsof ik 'm voor het eerst speelde, maar dan met alle stratenkennis ;)

Is er inmiddels ook al een PS4-mogelijkheid voor, of niet?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...