Jump to content

GTA V - Random Chat


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 514
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    49

  • Tommie59

    49

  • .PhoeniX.

    42

  • Danger_dog_guy_7

    36

Ik ga vrij vaak fietsen, is een leuke manier om die plaatsjes te vinden en het doet je je omgeving ook anders ervaren.

Ik doe dat ook wel vaak, is wel heel mooi soms. Het is anders dan de hele tijd te lopen of te auto rijden. Daarom heb ik ook twee fietsen in mijn garage staan in Grand Theft Auto Online. Dan ben ik altijd voorbereid als ik toevallig eens wil fietsen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga vrij vaak fietsen, is een leuke manier om die plaatsjes te vinden en het doet je je omgeving ook anders ervaren.

Ik doe dat ook wel vaak, is wel heel mooi soms. Het is anders dan de hele tijd te lopen of te auto rijden. Daarom heb ik ook twee fietsen in mijn garage staan in Grand Theft Auto Online. Dan ben ik altijd voorbereid als ik toevallig eens wil fietsen. :puh:

Word je dan niet kapotgeschoten door random rotkinderen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga vrij vaak fietsen, is een leuke manier om die plaatsjes te vinden en het doet je je omgeving ook anders ervaren.

Ik doe dat ook wel vaak, is wel heel mooi soms. Het is anders dan de hele tijd te lopen of te auto rijden. Daarom heb ik ook twee fietsen in mijn garage staan in Grand Theft Auto Online. Dan ben ik altijd voorbereid als ik toevallig eens wil fietsen. :puh:

Word je dan niet kapotgeschoten door random rotkinderen?

Solo sessie is de oplossing ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Random weetje:

-In 2012 is er in de LS Port Area een goede 236 miljard Dollar aan cargo verplaatst.

Dus ik ging even bij zijn real-life tegenhanger checken en de LA Port verhandelde zo'n 285,4 miljard in 2013. De specifieke gegevens voor 2012 niet gevonden, maar aangezien de verplaatsingen wel in waarde zijn gestegen sinds 2004 (verste terug dat ik kan vinden) zou die 236 miljard wel eens de echte waarde van 2012 kunnen zijn.

Om maar gewoon hetgene dat we al wisten te bevestigen. Rockstar verzint geen gegevens, ze nemen ze over van hun real-life tegenhangers :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik soms doe is GTA V puur omdat het kan: met een vrachtwagen met trailer een berg pad op rijden. En dan is het de bedoeling om ze hoog mogelijk te geraken.

Best een leuke challenge :puh: Je komt dan erg smalle wegen en krappe bochten tegen, waar de vrachtwagen natuurlijk niet voor gemaakt is!

Altijd weer grappig om te zien hoe je vrachtwagen dan het ravijn in kukelt en dan te denken, ja... dat is nou weer jammer.

Als je beetje goed overweg kan met de vrachtwagen kom je toch een aardig eind een berg op, spelen met het gas helpt ook. Als je de special ability van Frankin activeert is je auto ook nog een stukje sterker en rijdt dan net een stuk verder het steile stuk omhoog.

Link to comment
Delen op andere websites

Is het iemand trouwens al opgevallen dat in de GTA Online missie Trash Talk in de beschrijving een verwijzing wordt gemaakt naar de missie Taking in the trash?

Edit:

"Los Santos isn't Liberty City, but the idiots I'm dealing with still want to be in the waste management business. They think it's a clever front for moving powder. Son strange - they must love the smell of trash. Can you stop this stupidity, wipe out the operation, and clean up El Burro Heights for real."

Bron: http://gta.wikia.com/Trash_Talk

Bewerkt: door tommie59
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga vrij vaak fietsen, is een leuke manier om die plaatsjes te vinden en het doet je je omgeving ook anders ervaren.

Ik doe dat ook wel vaak, is wel heel mooi soms. Het is anders dan de hele tijd te lopen of te auto rijden. Daarom heb ik ook twee fietsen in mijn garage staan in Grand Theft Auto Online. Dan ben ik altijd voorbereid als ik toevallig eens wil fietsen. :puh:

Word je dan niet kapotgeschoten door random rotkinderen?

Daar heb je niet echt heel veel last van als je in een eigen sessie zit, of gewoon in een sessie die rustig is. Ik heb wel soms gehad dat ik wat trollen kreeg die me begonnen dood te schieten, maar die kregen dan uiteindelijk ook de groeten van Mr. Golden Minigun. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...