Jump to content

GTA V - Random Chat


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 514
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    49

  • Tommie59

    49

  • .PhoeniX.

    42

  • Danger_dog_guy_7

    36

Stationswagens zijn sws schaars in GTA 5. Gwn zo'n model als de Audi A6 Avant. Nou heb je wel de Vulcar Ingot, Zirconium Stratum en de Dundreary Regina... Maar die dingen zijn zo lelijk, oud en slecht :erm:

Wat ik mis is de combine harvester!

post-137235-0-70274300-1419673707_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Stationswagens zijn sws schaars in GTA 5.

Nou, stations komen ook simpelweg heel weinig voor in het Westen van de VS. Je kunt het veroordelen, maar Rockstar probeert altijd de omgeving wat te emuleren en stations komen er simpelweg niet te veel voor. Wat meer diversiteit had leuk geweest natuurlijk, maar men verkiest eerder een MPV dan een station.

Link to comment
Delen op andere websites

In GTA Online rijden erg weinig verschillende auto's, en meestal zijn het MPV's en SUV's.

De meeste auto's die ik tegen kom zijn: Vapid Radius, Vapid Minivan, Phantom FQ2, Emperor Habanero, Weeny Issi, Bravado Gaunlet,

Bravado Buffalo, Maibatsu Mule, Ubermacht Oracle, enz...

Maar volgens mij heeft het te maken met de uithoudingsvermogen van de Xbox 360/PS3.

Link to comment
Delen op andere websites

Stationswagens zijn sws schaars in GTA 5. Gwn zo'n model als de Audi A6 Avant. Nou heb je wel de Vulcar Ingot, Zirconium Stratum en de Dundreary Regina... Maar die dingen zijn zo lelijk, oud en slecht :erm:

Wat ik mis is de combine harvester!

post-137235-0-70274300-1419673707_thumb.jpg

ik denk dat het dan te onmenselijk word. Als je over iemand heen rijd en de lichaamsdelen vliegen over de straat is dat niet erg lekker. En zo'n game zal ook niet erg goed verkopen, kleine kinderen spelen het ook en krijgen trauma's. Ja in gta SA zag je het ook maar dat was maar 1 arm of been en heel onduidelijk. Toch is het wel een leuk ding :)
Link to comment
Delen op andere websites

Stationswagens zijn sws schaars in GTA 5. Gwn zo'n model als de Audi A6 Avant. Nou heb je wel de Vulcar Ingot, Zirconium Stratum en de Dundreary Regina... Maar die dingen zijn zo lelijk, oud en slecht :erm:

Wat ik mis is de combine harvester!

post-137235-0-70274300-1419673707_thumb.jpg

ik denk dat het dan te onmenselijk word. Als je over iemand heen rijd en de lichaamsdelen vliegen over de straat is dat niet erg lekker. En zo'n game zal ook niet erg goed verkopen, kleine kinderen spelen het ook en krijgen trauma's. Ja in gta SA zag je het ook maar dat was maar 1 arm of been en heel onduidelijk. Toch is het wel een leuk ding :)

Het spel is ook niet voor kleine kinderen bedoeld. Zelf ben ik ook geen 18, dus daar kan ik niets over zeggen, maar als er rondvliegende lichaamsdelen worden getoond en een kind krijgt er een trauma van, ligt de schuld bij de ouders en niet bij de producer aangezien er op de hoes keurig staat dat het spel aanbevolen is voor 18+. Bewerkt: door KaiSkillzz
Link to comment
Delen op andere websites

Wellicht zou dat een optie zijn voor een toekomstige DLC. En eerlijk gezegd mis ik die wapens wel een klein beetje, omdat ik daar

de meeste plezier mee had in GTA San Andreas. En als die wapens vanaf de Release in het spel zaten, kon je echt een hele

dikke chaos veroorzaken in GTA V.

Link to comment
Delen op andere websites

Van mij mogen ze juist zulke dingen toevoegen. En natuurlijk nog de kettingzaag en vlammenwerper. Lijkt me wel cool om eens door Los Santos te lopen en een totale chaos te maken. :engel:

Ik mis de kettingzaag, dat was een van de eerste dingen die ik zocht in GTA Vice City.

Al kan het in GTA 5 met FPV en een hamer of bijl ook best gruwelijk vet zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Die bijl lijkt mij inderdaad ook wel nice, zie je dan wel wat bloed wanneer je diegene gruwelijk vermoord, Golf?

Ik gebruik hem zelden, netzoals ik zelden FPV view gebruik, maar de bijl verkleurd wel mooi rood in ieder geval :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...