Jump to content

GTA V - Random Chat


Dutchy3010

Recommended Posts

Kifflon missies zijn kut! Helemaal die waar je speciale auto's moet leveren. Toch wel grappig om te doen (ondanks dat ze ruk zijn :$)

Ik had gehoord dat je ook een aantal kan kopen via je telefoon en dat je die ook kan inleveren voor de Kifflom missies? ;p

klopt, maar ik ben gierig :puh: Loop als een bezetene naar die voertuigen te zoeken, maar het duurt op deze manier wel lang :7
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 514
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    49

  • Tommie59

    49

  • .PhoeniX.

    42

  • Danger_dog_guy_7

    36

joepie.. nog maar 2 trophys.

Die vervelende taxi fare heb ik ook verkregen via een moeilijke weg.....

Had nog een save file waarbij ik de taxi niet had gekocht. Deze geladen, taxi bedrijf gekocht.

laatste towtruck missie gedaan voor Tonya, dat bedrijf gekocht.

Hierna spel snel opgeslagen via de telefoon (franklin)

dit spel geladen... en Raul belt bijna gelijk... helaas weer die lost mannetjes bij de docks, alleen dit keer ging mijn passagier nagenoeg gelijk eraan...

Bovenstaande gedeelte weer herhaald, ditmaal ergens anders opgeslagen en dus ander startpunt.

Nu moest ik de passagier vanaf een ziekenhuis naar Vinewood letters brengen, met zoveel mogelijk asociaal rijgedrag....

Dit keer dus met gemak gehaald....

Verder heb ik ook al alle nuclear waste geruimd, dus die trophy is ook in de pocket... Als je het over irritant en vervelend hebt.... (2uur bezig geweest, ook gelijk wat submarine parts geraapt)

Had het gevoel dat toen ik halverwege overstapte op de kraken dat deze wat vlotter en beter was als de originele sub... (en hij kan volgens mij ook dieper duiken)

heb namelijk niet een keer crush dept warning gekregen met de kraken.

nu nog ff 70 missies gold halen en lvl 100 bereiken in online....

:D:D

Link to comment
Delen op andere websites

Hoeveel goud heb je al?

Hier is een lijstje met 34 makkelijke SaF missies die ik zelf ook heb gebruikt voor de tropy. (3e spoiler)

http://www.trueachievements.com/a179393/solid-gold-baby-achievement.htm#

Voor de hoofdmissies zijn de Heist voorbereidingen makkelijk te halen op goud.

Er zijn ook een aantal missies die alleen maar binnen een bepaalde tijd gedaan hoeven te worden, die zijn ook makkelijk te halen.

En als je de verhaallijn uitgespeeld hebt, kan je de missies waarin je Michael en Trevor vermoord herspelen, want de enige vereiste voor die missies is het voltooien ervan. :)

Bewerkt: door Tommie59
Link to comment
Delen op andere websites

Dat jullie geduld hebben om 100% te halen :7

Ik zou het wel graag willen. Nog nooit 100 gehaald on een spel

Vind het sowieso nooit leuk als een spel uitgespeeld is :(

Bewerkt: door KoningJesper
Link to comment
Delen op andere websites

Het is toch altijd het doel om het spel uit te spelen.

Het nadeel in een sandbox game zoals gta is, dat er zoveel random dingen te doen zijn, waardoor het erg veel tijd gaat kosten.

Nu valt het mij wat GTA5 betreft nog mee. Bij sommige spellen is het helemaal niet te doen om de platinum trophy binnen te halen.

Bij gta5 is alles eigenlijk terug te vinden in de social club (hoewel ik er een hekel aan heb te gamen met de laptop ernaast) is dat wel goed geregeld.

En daarbij, gta5 kan je oneindig lang doorspelen, mits je er niet op uitgekeken raakt. En bij Online is de variatie in principe groot genoeg, doordat mensen zelf ook content kunnen maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Het nadeel in een sandbox game zoals gta is, dat er zoveel random dingen te doen zijn.

Dat is juist een voordeel :O

Hangt ervan af hoe je het bekijkt ;) .

Het verlengt de levensduur van een spel inderdaad (wat goed is natuurlijk)

Bij mij is het tegenwoordig eigenlijk de vraag... wanneer is een spel tegenwoordig helemaal uitgespeeld?

Als je story-line af hebt?

Als je ook alle side-missies gedaan hebt?

als je ook alle collectables hebt gevonden?

Als je alle trophys hebt behaald???

Persoonlijk vind ik dat als je echt alles hebt gedaan wat de game te bieden heeft, en dus alle trophys ook hebt behaald, dan heb je pas officieel een spel helemaal uitgespeeld.

Hierbij word zo'n grote wereld dus eigenlijk een nadeel, omdat het gigantisch veel tijd kost om echt alles te gaan halen, en niet alles echt veel bijdraagt aan het leuke van een spel :7 (Neem bijvoorbeeld nuclear waste opruimen in GTA 5).

Ik vind niet dat dit waarde toevoegd aan het spel, het is eigenlijk een verspilling van 2uur van mijn leven. Maar om alle trophys te halen ben je dit verplicht te doen..

Een spel uitspelen is niet meer zo gemakkelijk gezegd als "vroeger" vind ik. Omdat je niet echt meer een laatste level hebt. Het spel stopt niet na de aftiteling namelijk, en er is nog zoveel meer te doen. Dus voor iedereen is de term uitgespeeld op een andere plek in het spel van toepassing, terwijl dit helemaal niet zo hoeft te zijn (in mijn ogen)...

Nadeel dus als je het zo bekijkt ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Het nadeel in een sandbox game zoals gta is, dat er zoveel random dingen te doen zijn.

Dat is juist een voordeel :O

Hangt ervan af hoe je het bekijkt ;) .

Het verlengt de levensduur van een spel inderdaad (wat goed is natuurlijk)

Bij mij is het tegenwoordig eigenlijk de vraag... wanneer is een spel tegenwoordig helemaal uitgespeeld?

Als je story-line af hebt?

Als je ook alle side-missies gedaan hebt?

als je ook alle collectables hebt gevonden?

Als je alle trophys hebt behaald???

Persoonlijk vind ik dat als je echt alles hebt gedaan wat de game te bieden heeft, en dus alle trophys ook hebt behaald, dan heb je pas officieel een spel helemaal uitgespeeld.

Hierbij word zo'n grote wereld dus eigenlijk een nadeel, omdat het gigantisch veel tijd kost om echt alles te gaan halen, en niet alles echt veel bijdraagt aan het leuke van een spel :7 (Neem bijvoorbeeld nuclear waste opruimen in GTA 5).

Ik vind niet dat dit waarde toevoegd aan het spel, het is eigenlijk een verspilling van 2uur van mijn leven. Maar om alle trophys te halen ben je dit verplicht te doen..

Een spel uitspelen is niet meer zo gemakkelijk gezegd als "vroeger" vind ik. Omdat je niet echt meer een laatste level hebt. Het spel stopt niet na de aftiteling namelijk, en er is nog zoveel meer te doen. Dus voor iedereen is de term uitgespeeld op een andere plek in het spel van toepassing, terwijl dit helemaal niet zo hoeft te zijn (in mijn ogen)...

Nadeel dus als je het zo bekijkt ;)

Ja, maar je hoeft het niet uit te spelen. Ik speel het juist liever niet uit, zodat ik nog lang genoeg het spel kan spelen zonder dat het saai wordt.

Als het doel van het spel was om het uit te spelen, hadden ze het wel wat makkelijker en leuker gemaakt. Maar dat is het doel niet. Het doel is om de verhaallijn te completeren, en om daarna niet uitgespeeld te raken hebben ze er veel extra stuff in gestopt.

Link to comment
Delen op andere websites

Discussies ontstaan doorgaans spontaan als de nood er voor bestaat, als ze dat niet spontaan doet moet je het niet forceren hoor.

Ik ben even terzijde ook al wat verder met mijn census van Los Santos, nog maar enkele districten te gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

(...)

Hierbij word zo'n grote wereld dus eigenlijk een nadeel, omdat het gigantisch veel tijd kost om echt alles te gaan halen, en niet alles echt veel bijdraagt aan het leuke van een spel :7 (Neem bijvoorbeeld nuclear waste opruimen in GTA 5).

Ik vind niet dat dit waarde toevoegd aan het spel, het is eigenlijk een verspilling van 2uur van mijn leven. Maar om alle trophys te halen ben je dit verplicht te doen..

(...)

Ik vond 't eigenlijk wel leuk om te doen, je leert dan gelijk ook de hele grote onderwaterwereld kennen. :)

Bewerkt: door Tommie59
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...