Jump to content

GTA V - Random Chat


Dutchy3010

Recommended Posts

Ze zeiden dat er een storyline DLC kwam, of dit in de vorm is van extra missies of bonus gta's zoals TLaD of TBoGT weet ik niet, maar daar zouden ze misschien ook wel een vlammenwerper, kettingzaag etc. in kunnen stoppen :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 514
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    49

  • Tommie59

    49

  • .PhoeniX.

    42

  • Danger_dog_guy_7

    36

Man.... Het is weer een hele tijd geleden dat ik voor het laatst nog GTA Online speelde..

T' kwam gewoon doordat dat het saai werd, en de lol is er hoogstwaarschijnlijk van af.

Hopelijk als de Heist worden uitgebracht, dan slinger ik nog af en toe voor m'n Console.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Gisteravond de Epsilon missies "even" gedaan........

:muur: Tig keer opslaan om 10 dgn verder te komen.....

:vp: Je eigen een breuk sjouwen door de woestijn....

Wat heb ik een lol gehad zeg..................... :cry: .

En ik zie er ook nog tegenop om alle onderdelen met die langzame onderzeeër te vinden.... :gaap:

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteravond de Epsilon missies "even" gedaan........

:muur: Tig keer opslaan om 10 dgn verder te komen.....

:vp: Je eigen een breuk sjouwen door de woestijn....

Wat heb ik een lol gehad zeg..................... :cry: .

En ik zie er ook nog tegenop om alle onderdelen met die langzame onderzeeër te vinden.... :gaap:

Ja, de Epsilon missies, wat een onzin maar wel een zilveren trophy :klap:

Als je de nieuwe onderzeeër kan pakken, schiet het al wat sneller op, die is een stuk wendbaarder namelijk.

Beetje hetzelfde als de nieuwe blimp, die gaat ook een heel stuk sneller en is beter te besturen.

Link to comment
Delen op andere websites

10 minuten??? dat is wel erg snel.

ik heb er denk ik tussen de 20 - 30 minuten over gedaan, en constant op de X knop zitten rammen, zodat hij door bleef rennen.

Wel handig is dat je (in ieder geval bij mij) tijdens deze missie eindeloze stamina hebt.

Die zilveren trophy is wel geinig ja, maar die 2M cash aan het eind vond ik leuker.

Daarbij zijn er een aantal throphys die je ook niet zo snel zal krijgen, die zijn gewoon bronze.

rally winnen als co-driver bijv.

en ik heb ook nog nooit een dief achter me aan gehad in online... nog zo iets...

Wat throphys betreft vind ik zo-ie-zo dat je ze zelf zou moeten kunnen halen, zonder hulp van anderen.

Die mugger is onhaalbaar zonder hulp, want niemand stuurt dat op je af zonder dat je het iemand vraagt.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat throphys betreft vind ik zo-ie-zo dat je ze zelf zou moeten kunnen halen, zonder hulp van anderen.

Waarom? Zo lastig is het toch niet om ooit eens iemand om wat hulp te vragen, de achievements zijn niet beperkt door een datum, dus wat samenwerking moet mogelijk zijn.

En als dat niet mogelijk is: Het is een achievement, die niet halen belet de ervaring van het spel verder niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar Phoenyxar, sommige mensen willen wél graag alle achievements eruitslepen voor zover mogelijk. Voor die mensen is het wel belemmerend om niet alles in je eentje te moeten kunnen doen. Ikzelf vind mulitplayer achievements ook erg vervelend, dat betekend namelijk dat ik niet alle achievements kan halen zonder voor Xbox Live te dokken.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat belemmerend is het om een beetje gecoördineerd samen te moeten werken met andere spelers. Waar is de gaming-industrie naartoe gevallen dat we niet allen ons kunnen opsluiten in een kelder zodat we er alle achievements uit kunnen halen, nee? Het is goed dat er wat samenwerking van de spelers wordt verwacht om iets te behalen, dat is namelijk ook een skill op zichzelf.

Het geld-punt is natuurlijk wel wat relevanter, maar wederom: je verliest niets door deze achievements niet te halen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het gaat mij niet direct om de samenwerking, maar om het eerlijk verkrijgen van een trophy.

Met iemand of meerdere afspreken om iemand expres te laten winnen voor een trophy is in mijn ogen meer een vorm van valsspelen.

Maargoed, dit geld natuurlijk niet alleen voor Gta, maar is bij heel veel spellen eigenlijk nodig.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...