Jump to content

GTA V - Random Chat


Dutchy3010

Recommended Posts

:muur: Vereisten voor sommige trophys en 100% haleb zijn tijdrovend!!!! :muur:

NOG TE DOEN:

4 offroad races

4x (alle) sea races

2 triathlon

2 spaceship parts + final frontier

1 streetrace

winnen met tennis

winnen met darts

pulling one last favor

8x knife flight

25x stuntjump

friend activity darts

5 gebouwen kopen

en.... assassination missies nog...

heeft iemand al het geduld gehad dit te behalen op PS4 of misschien zelfs op PS3??

Bewerkt: door Dragon__rage
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 514
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    49

  • Tommie59

    49

  • .PhoeniX.

    42

  • Danger_dog_guy_7

    36

Makkelijk, ik heb offline al een tijdje 100% en de offline trophies heb ik ook al allemaal op de PS4.

Veel plezier met de Kifflom missies als je die nog moet doen, deze valt nog te grinden maar is nog steeds ruk.

En heel veel plezier met de laatste triatlon, ik verklap het een beetje, maar je bent dan 30 minuten lang op de X of A knop aan het rammen.

Moet nog een aantal online trophies, maar de moeilijkste heb ik ook al lang.

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

Kifflom heb ik al een hele leuke en gezellige avond mee gehad :muur: , en is gelukkig afgerond.

Deze telde echter niet meer met de 100% completion als ik me niet vergis (op de PS4).

Die triathlon heb ik ook zeer weinig zin in, maargoed het is vereist voor 100%.

Gister heb ik alle 50 under the bridge dingetjes gehaald en een aantal knife flights (meer als 8 dus voldoende voor 100%) die knife flights vallen niet mee.

Ook heb ik voor het eerst tennis gedaan in GTA5, hierbij ben ik dus ook behoorlijk afgemaakt, zal ik ook nog wel even zoet mee zijn vrees ik.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA 4 naar 100% brengen is moeilijker, denk aan de 200 flying rats waarbij je bij iedere duif al de politie achter je aan kreeg.

GTA 5 kost gewoon een hoop tijd, maar niks stribbelt tegen behalve dat je een willekeurige winkel moet overvallen, de rest zijn minigames en dingen zoeken.

Terwijl je bij GTA 4 40 wagens moest jatten, duiven schieten, drugs deliveries etc.

Ook heb je bij GTA 5 dat je niet alle stuntjumps hoeft te doen, je hoeft niet alle dingen te vinden, je hoeft maar een paar random events te doen, etc.

Sommige knife flights waren lastig, netzoals sommige stuntjumps, en sommige under the bridge, maar de meeste had ik wel klaar binnen 3 pogingen dus echt heel lastig is het niet.

Ook kan je makkelijk 'vals spelen' door quick save te gebruiken, ga je dood of gaat je voertuig stuk, reload je en je staat/vliegt voor wat je moet doen met een schadevrij voertuig.

Op Socialclub kan je direct zien wat je behaald hebt, en wat je nog moet doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb inmiddels al een tijdje alle tropy's en 100%.

Ik vond het wel leuk om te doen. :)

De Knife Flights waren ook bij mij het lastigst, ik deed er een aantal die ik al had gedaan dus toen gewoon alle Knife Flights opnieuw moeten doen.

Bewerkt: door Tommie59
Link to comment
Delen op andere websites

De Kifflom missies zijn inderdaad moeilijk en tijdrovend... Daarom heb ik die missies echter nooit gedaan.

Nooit gedaan, maar je vond ze wel moeilijk... confused2.gif

Ik ben er gisteren aan begonnen, en behalve dat ze wat vreemd zijn (duh, het is GTA) vind ik het nog niet echt moeilijk ofzo. Ben nu bij het ophalen van 5 voertuigen.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn excuses voor de onduidelijkheid van m'n post...

Ik bedoelde: De Kifflom missies lijken mij erg moeilijk omdat het tijdrovend kan zijn voor sommige mensen.

Ennuh.... Ik had al die Kifflom missies een tijdje geleden op Youtube gekeken, en dat zag er best wel moeilijk uit...

Dus daarom had ik die missies maar niet gedaan.... :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Nooit gedaan, maar je vond ze wel moeilijk... confused2.gif

Ik ben er gisteren aan begonnen, en behalve dat ze wat vreemd zijn (duh, het is GTA) vind ik het nog niet echt moeilijk ofzo. Ben nu bij het ophalen van 5 voertuigen.

Gaat niet moeilijk worden, maar wel langdradig, saai en zeer irritant.

Link to comment
Delen op andere websites

yup... Erg langdradig..

Ik heb gister de 100% completion behaald :D WOOHOOO... :tu: .

Op de ps4 heb je de kifflom missies niet nodig trouwens voor 100%.

De lange triathlon heb ik 28 minuten over gedaan (eigenlijk 48; fietse de 1ste x bij 20min. per ongeluk over een omstander heen, en werd daar hard op afgerekend)

Nu nog wat extra dingen behalen (de rest van de stuntjumps, win the arms race, cab fare)

Cab fare de 1ste x bij dood gegaan helaas, dus ben benieuwd wanneer ik die weer mag proberen.... Heb zo'n vermoeden dat dat heel lang gaat duren :(

En dan nog online waarbij ik denk ik hulp nodig ga hebben om de trophys binnen te gaan halen.

EDIT: volgens mij is de Stock market drastisch aangepast voor PS4 ten opzichte van PS3.... ik kreeg vele malen minder i.i.g. terwijl ik meer over had van de heists

Bewerkt: door Dragon__rage
Link to comment
Delen op andere websites

Kifflon missies zijn kut! Helemaal die waar je speciale auto's moet leveren. Toch wel grappig om te doen (ondanks dat ze ruk zijn :$)

Ik had gehoord dat je ook een aantal kan kopen via je telefoon en dat je die ook kan inleveren voor de Kifflom missies? ;p

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...