Jump to content

GTA V - Random Chat


Dutchy3010

Recommended Posts

Hallo, ik heb een vraagje miss dat jullie mij kunnen helpen ik heb nu een ps3 en 4 en wil overstappen met gta naar de 4 maar vroeg mij af of ik dan nig met mijn vrienden in 1 land kom die een ps3 hebben

sorry als het onder de verkeerde topic is

thnx alvast

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 514
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    49

  • Tommie59

    49

  • .PhoeniX.

    42

  • Danger_dog_guy_7

    36

Hallo, ik heb een vraagje miss dat jullie mij kunnen helpen ik heb nu een ps3 en 4 en wil overstappen met gta naar de 4 maar vroeg mij af of ik dan nig met mijn vrienden in 1 land kom die een ps3 hebben

sorry als het onder de verkeerde topic is

thnx alvast

Nee, als jij op de PS4 speelt kom je alleen bij mensen die ook GTA V op de PS4 spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel geen Online, en ik heb de Single Player even gedag gezegd om VCS en LCS 100% uit te spelen. Wellicht dat ik V weer oppak als de verhaal DLC uit is gekomen.

Idem, GTA V heeft mijn "interesse" een maand geleden verloren.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel het spel al zo'n ruim 2 weken niet meer. Dat heeft meerdere aanleidingen, maar het belangrijkste is wel dat het zo vergalt is door de hackers.

Je kunt het niet gebruikelijk spelen zonder iets dergelijks tegen te komen... Ze belemmeren voor 'n groot deel het speelplezier. Heel betreurenswaardig als je het mij vraagt. :N

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

En je kunt lekker je gangetje gaan, zonder dat je ergens afgeschoten word, als je het vergeet om te passiv modus aan te maken, dat gebeurd mij nog wel eens. En, lekker rustig, omdat je geen gepraat hebt. (wat ik ook soms vergeet uit te zetten!) :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik snap dus volkomen niets van die Stock Market(s)... Twee maanden geleden had ik met Michael 8 van de 17 miljoen geïnvesteerd aan BAWSAQ,

nadat ik het had gedaan had ik meerdere malen het spel opgeslagen. Circa één week geleden nam ik weer een kijkje, helaas zijn er in de tussentijd geen resultaten zichtbaar... (Er is dus helemaal niets veranderd qua cijfers). Overigens snap ik het niet wat ik fout had gedaan... :?

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...