Jump to content

GTA V - Random Chat


Dutchy3010

Recommended Posts

Ik speel sinds een paar dagen GTA V en GTA Online op de PS4 en moet zeggen een hele voor uitgang

Ik speelde altijd met heel veel plezier GTA V en GTA Online op de PS3

Volgens mij sinds het bericht dat rockstar niks tot weinig meer doet voor GTA V / GTA Online voor de PS3 / X Box 360 is de laad tijd met het laden tot dingen zo als missie of anderen dingen veel langer geworden en zijn er inderdaad veel meer dingen tezien zo als hackers / modders enz enz

Sinds vorige week speelde ik regelmatig nog GTA Online op de PS3 maar naar zeker 4 a 5 keer perdag me PS3 opnieuw temoeten starten om weer een beetje lekker tekunnen spelen heb ik toch besloten me PS4 aan tesluiten en GTA V / GTA Online op de PS4 tegaan spelen

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 514
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    49

  • Tommie59

    49

  • .PhoeniX.

    42

  • Danger_dog_guy_7

    36

BAWSAQ lijkt op de PC in elk geval helemaal stil te staan buiten de lesterevents om. Via die andere markt kun je wel winst maken.

Bedankt man! :tu: Ik zal binnenkort alles even uitvogelen omtrent andere aandeelbeurzen, ook of het daadwerkelijk 'n verschil is t.o.v. BAWSAQ.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb op de 360 2 jaar geleden voor het laatst geprobeerd. Maar dat beïnvloeden van de markt door acties in het spel (buiten gescript om) is mij nooit gelukt.

BAWSAQ zou inderdaad moeten werken via social club. Maar de prijzen liggen op de PC gewoon vast, geen cent verandering in waar te nemen. LCN beweegt volgens mij gewoon redelijk at random. Ik kijk een beetje wat een bepaald aandeel doet en als het in de golfbeweging laag staat koop ik hem, en als die hoog staat verkoop ik. Je kunt ook je geld over meerdere aandelen spreiden. Zij je dan 50% of meer winst bij een aandeel dan verkoop je en koop je een ander. (liefst een van de goedkopere aandelen)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben zo een "Earth" achtig filmpje aan t maken, maar daar heb ik ook zo een dramatische soundtrack voor nodig ZONDER tekst die op een van de radios wordt afgespeeld? Iemand een idee? :)

Niet in GTA5 allicht. De maintheme van Max Payne 1 en 2 is wel dramatisch.

Persoonlijk vind ik deze ook mooi, maar dat heeft dan niets met GTA5 te maken.

Wellicht een gemis trouwens. Maar dat hoort ook wel een beetje bij de style van GTA, wenen en treurnis bij bijv. de dood hoort er natuurlijk niet bij.

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet (volgens mij*) tegen gebouwen, auto's etcetera aanvliegen voordat je daadwerkelijk weer terug kan keren naar één van de hoofdpersonages.

* 'k Heb namelijk geen flauw benul of het wel kan kloppen, want ik heb geen PS4 e.d.

Link to comment
Delen op andere websites

Phoenix toch bedankt voor je antwoord maar heb het al gevonden

Pijltjes toets op de ps4 controller naar rechts in gedrukt houden

Waarom stelde je dan in godsnaam die vraag als je het zelf makkelijk kon opzoeken? :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...