Jump to content

GTA V - Random Chat


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 514
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    49

  • Tommie59

    49

  • .PhoeniX.

    42

  • Danger_dog_guy_7

    36

  • 4 weken later...

Ik koop pas een PS4 wanneer R* een nieuwe game heeft aangekondigd, ongeacht wat voor spel het is. Het grootste voordeel is nog wel dat

't apparaat tegen die tijd al een stuk goedkoper is. :D En toch, als m'n PS3 sowieso nog normaal functioneert is er eigenlijk niet echt 'n aanleiding

om zo'n ding in huist te halen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik koop pas een PS4 wanneer R* een nieuwe game heeft aangekondigd, ongeacht wat voor spel het is. Het grootste voordeel is nog wel dat

't apparaat tegen die tijd al een stuk goedkoper is. :D En toch, als m'n PS3 sowieso nog normaal functioneert is er eigenlijk niet echt 'n aanleiding

om zo'n ding in huist te halen.

tegen die tijd zit je waarschijnlijk weer te janken omdat je achter loopt omdat je geen ps5 hebt.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

No way, is GTA V voor de PS4 & Xbox One nog steeds 46,- euro.. ? :7 Ik ben er heus wel van bewust dat R* winst wil maken, maar om tegenwoordig

de prijzen nog 'hoog' te houden gaat voor mij immers ietsjes té ver. Zelfs de PC-versie is daartegenover véél goedkoper, hoewel die versie exclusiever

is. (Je kunt daar bijv. modificaties op downloaden, FPS is dubbel zo hoog.. etc. etc.)

Link to comment
Delen op andere websites

No way, is GTA V voor de PS4 & Xbox One nog steeds 46,- euro.. ? :7 Ik ben er heus wel van bewust dat R* winst wil maken, maar om tegenwoordig de prijzen nog 'hoog' te houden gaat voor mij immers ietsjes té ver. Zelfs de PC-versie is daartegenover véél goedkoper, hoewel die versie exclusiever is. (Je kunt daar bijv. modificaties op downloaden, FPS is dubbel zo hoog.. etc. etc.)

Heb jij er last van ? Nee toch je hebt niet eens een PS4 dus ja

Kereltje kereltje toch je praat in elke topic zodra ik een PS4 heb en / of krachtige PC dan wil ik mischien wel het spel gaan kopen om dat het wel leuk is.

Ga het eerst maar eens aanschaffen voor je er over verder praat

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...