Jump to content

GTA V - Random Chat


Dutchy3010

Recommended Posts

Ik heb daarstraks even op dé site van Game Mania gekeken voor de PS4-versie van GTA V, en ik was flink verbaasd dat 't spelletje van ruim twee jaar

oud nog zo'n 50,- euro kost. Waarom doet R* dit ons (nog) alsmaar aan? Om wist daarmee te genereren? Daarbij is het aanvankelijk dat 'n game na

een paar jaar grofweg zo'n 30 à 40 euro minder kost.

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 514
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    49

  • Tommie59

    49

  • .PhoeniX.

    42

  • Danger_dog_guy_7

    36

Een spelletje van één jaar oud. De PS4-release was in november 2014. Het is geen geheel nieuw spel maar wel volledig aangepast naar de andere generatie met extra's.

Voor een game van een jaar oud (de oorspronkelijke game voor 360 en PS3 vind je voor 30-ish) is het ook niet zo vreemd dat de prijs nog maar een beetje is gezakt. Bij minder aantrekkelijke games gaat de prijs na een half jaar al zwaar omlaag, maar bij populaire games blijft de prijs vaak wat hangen. Ik weet ook niet of Rockstar echt een vat heeft op die prijzen? De hoge prijzen worden vastgelegd door de verkooppunten zelf en als het een game betreft die nog steeds goed verkoopt, zoals hier echt het geval, zal die prijs nog wel even hoog blijven, want men weet dat men bereid is om het geld te betalen.

Je legt de schuld bij de verkeerde lijkt me.

Link to comment
Delen op andere websites

Ah, tuurlijk. Ik had al beetje zo'n vermoeden waarom dé GTA-spellen zo langzaam in prijs dalen.. De spellen worden evenzeer om de vijf jaar

uitgebracht én dat is bovendien 'n belangrijke factor waarom de prijs zó lang intact blijft. Naja, het is (spijtig genoeg) géén CoD waarmee 't prijs na

een jaartje al 20,- euro is. En neen, ik legde niet de 'schuld' niet op de verkeerde. Rockstar Games heeft echt wel invloed op de prijzen van haar

spellen, dacht je serieus dat de andere bedrijven hun prijzen bepalen? Dacht 't van niet. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Opdracht: maak zoveel mogelijk ravage.

Kan het makkelijkste op de snelweg.

- Blokkeer de weg

- Zorg voor een groepje auto's

- Laat ze ontploffen door een sticky bomb of een granaat

- Wacht tot als dominostenen verder gaat. ^_^

GnitWkX.jpg

Bewerkt: door Bassieboy35
Link to comment
Delen op andere websites

Zo, voor de derde keer V uitgespeeld, ditmaal op de ps4 en natuurlijk opnieuw voor optie C gekozen. Like duhhhh... :t

Wat een spel en wat een geweldige storyline :tu:

Met regelmaat wordt het verhaal een beetje afgekraakt en het heeft misschien geen geweldige vijand(en), maar dat maakt mij niet echt uit. In dit spel lag de nadruk toch vooral op de relatie tussen de verschillende hoofdpersonages. En ja, Franklin was niet echt geweldig uitgewerkt, maar oh wat was de chemie tussen Trevor en Michael briljant!

Foto van terroristische aanslag

Nicely done ^_^
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

De laatste triatlon is inderdaad erg vervelend. Je bent als snel een half uur verder als je ermee klaar bent. puh2.gif

Ik geloof dat je niet alle stunt jumps hoeft te doen voor de 100%. 25 stunt jumps (van de 50) is voldoende voor de 100%. In ging meestal voor de makkelijke in open gebieden zonder al te veel verkeer. De stunt jumps in Blaine County zijn daar goed voor. knipoog.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Ik raad je aan bij de laatste triatlon een stuk of 2/3 pauzes te nemen. Anders krijg je enorme kramp in je vingers. :puh:

Ik wil zelf binnenkort gaan beginnen aan het murder mysterie alleen ik weet niet waar ik de eerste clue kan vinden. Iemand een idee?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...