Jump to content

Golf


Dutchy3010

Recommended Posts

Wie van jullie volgt hier Golf?

Ik volg het niet echt, kijk alleen uitslagen. Vind het wel leuk als Nederlanders het goed doen, zoals Luiten.

Zelf heb ik wel eens gegolfd. Heb geprobeerd mijn GVB te halen, maar de dag voor mijn examen ging ik door mijn rug en dus was het niet zo geslaagd rondje. Wel mijn theorie gehaald, das echt makkelijk. Moet eigenlijk nog wel een keer op gaan voor mijn GVB, want in de zakenwereld is het gewoon handig om die te hebben. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een paar jaar geleden heb ik als jeugdlid een keer mijn GVB gehaald, toen zonder theorie-examen te doen. Ik hoefde alleen maar eventjes 3 of 4 holes op de grote baan te lopen, en dat was dat.

Sindsdien heb ik m'n GVB echter niet meer verlengd, misschien moet ik dat toch nog maar eens doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik op de middelbare school zat moesten/mochten wij voor CKV bij onze lokale golfbaan wat balletjes slaan. Easier said than done, want de bal daadwerkelijk raken en de juiste richting op slaan is niet bepaald makkelijk. Het was wel erg leuk om te doen maar niet een sport wat echt bij mij past. Het is een officiële sport maar zo zie ik het niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...