Jump to content

Yay-ka-boom-boom


aron24

Recommended Posts

Hey,

Ik speel GTA op de Ipad. Nu zit ik bij de missie Yay-ka-boom-boom. Bij het hek waar je normaal gesproken in moet rijden gaat open, maar daar achter zit een tweede deur en zo kan ik er niet door. Nu kan ik dus niet verder met het spel. Heeft iemand een oplossing?

Alvast Bedankt!

Groet aron24

Link to comment
Delen op andere websites

Welke deur bedoel je precies? Is het mogelijk om er een screenshot van te maken?

Oh, en misschien dat je hier wat aan hebt:

Die deur waar je door moet rijden, om op het terrein te komen. Screenshots zou ik proberen te maken.

imagejpg1_zps73e00463.jpg

imagejpg3_zpsa1cac956.jpg

Bewerkt: door aron24
Link to comment
Delen op andere websites

Je moet eerst de bewakers doden bij de fabriek, daarna moet je een schans gebruiken om de fabriek binnen te rijden.

Edit: Ik zie op je screen dat je de bewakers al hebt uitgeschakeld. Ergens verderop staat een schans.

Bewerkt: door Twedeldie
Link to comment
Delen op andere websites

Je moet eerst de bewakers doden bij de fabriek, daarna moet je een schans gebruiken om de fabriek binnen te rijden.

Edit: Ik zie op je screen dat je de bewakers al hebt uitgeschakeld. Ergens verderop staat een schans.

Daar kun je niet bij, als je niet naar binnen kunt, toch?

Link to comment
Delen op andere websites

Als je de guards gekilled hebt zou er een cutscène moeten komen en daarna zou de poort automatisch moeten opengaan.

Dat laatste gebeurt, dus niet. Er gaat een poort open, maar daarachter zit er telkens nog 1 en die zit dicht. Dus kan ik niet verder.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je eens stukje doorrijdt krijg je normaal gezien een opgave dat zegt dat je de schans moet gebruiken om in het Crack Lab te komen. Dood eerst nog enkele van je nieuwe aanvallers.

Die kreeg ik niet te zien en ik kan nog steeds niet naar binnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...