Jump to content

Rockstar fout - Stories niet naar PC?


Dutchy3010

Recommended Posts

Wat vinden jullie? Heeft Rockstar Games een fout gemaakt door de Stories slechts voor PSP en PS2/3 te releasen, en niet alsnog een port te maken voor de PC? Of is dat logisch, omdat een port van deze spellen nooit leuk/mooi genoeg zou zijn voor de PC? Maar aan de andere kant; als het goed genoeg was voor de PS2, dan toch ook voor de PC (in die tijd)?

Dat de Stories niet op de PC uitgekomen zijn is natuurlijk wel een reden waardoor ze nooit echt heel populair zijn geweest... Maar er zal vast ook wel een financieel argument zijn geweest waardoor de Stories heel interessant waren (dealtje met Sony lijkt mij).

Link to comment
Delen op andere websites

Voor mezelf maakte het niet zo veel uit, ik heb ze namelijk op alle platformen gespeeld waar ze beschikbaar waren. Het is echter wel zo dat er een hele hoop gamers zijn die deze games niet hebben kunnen spelen en dat is inderdaad jammer want ik vond deze enorm leuk om te doen. Ik hoop dat het er ooit nog wel van komt, al zijn we nu wel al een eindje verder.

Hoop stiekem ook op een heruitgave op de PS4. Alle classics dan :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het wel jammer dat deze series niet uit zijn gekomen voor de PC aangezien ik wel fan ben van GTA. Ik heb bijna alle delen gespeeld en zou daar graag alle delen van willen maken. Toch snap ik wel dat het misschien exclusief moest blijven maar zo mis je wel even 2 delen :(

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb vroeger Liberty City Stories gespeeld op de PlayStation 2, dus daar heb ik toen geen problemen mee gehad. Maar als ik er nu naar kijk had ik enigzins wel gehoopt dat hun het voor meerdere apparaten beschikbaar hadden gemaakt. Maar goed, ze hebben al met meerdere Grand Theft Auto's naar de smartphone gebracht. Misschien komt er dan wel een kleinere versie van de Stories voor de smartphones? ;)

Hoop stiekem ook op een heruitgave op de PS4. Alle classics dan :)

Ik had graag iets gezien met een de consoles. Ik denk dat het interessant genoeg is om ze te releasen op PlayStation Network store. Ik mis het wel dat ik gewoon niet even dat kan kopen en meteen spelen. Ik wil niet via allemaal om wegen dit spel spelen. Naja, dan ligt het er meer aan dat hun er geld mee kunnen verdienen hé. :(

Bewerkt: door Asphyxiated
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat als ze CW LCS en VICES voor de PC uitbrengen dat het wel iets goeds zou zijn want veel mensen hebben die games nog niet gespeeld omdat ze toen der tijd geen PS2 , psp of DS hadden.

en op de ps3 heb je dat wel nu maar alsnog het voelt niet als het zelfde.

dan krijg je de vragen waarom wel GTA1 op de ps1 en PC maar niet LCS bijv op de PC terwijl er toch mensen bezig zijn of waren met een gemodde versie van LCS.

en welicht waren ze erooit mee bezig aangezien de glitch in SA dat je dan naar soort van LCS kan.

hoop dat het ooit komt mocht het zo zijn koop ik het zeker.

Link to comment
Delen op andere websites

Mij zal het een worst zijn. Ik ben een pure console gamer en ik heb helemaal niets met pc gaming. Ik vind het lullig voor de GTA fans die het nooit hebben kunnen spelen omdat ze geen console hebben, maar vanuit mijn perspectief maakt het niets uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben wel een PC gamer en heb altijd al tevergeefs gehoopt op een pc-versie van de Stories. Ik denk niet dat ze die alsnog gaan uitbrengen, hoogstens bij een soort voordeel of verjaardag-editie, maar ik zou ze wel gaan spelen.

Maar goed, geef ons eerst GTA V nou maar eens.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gelukkig VCS op PS2, maar ik vind een pc versie altijd wel wat unieks hebben. R* heeft al een lange tijd een voorkeur voor de consoles, maar ik vind het alsnog wel jammer dat het niet op de PC kwam (maakt mijn pc collectie completer :puh:)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben wel een PC gamer en heb altijd al tevergeefs gehoopt op een pc-versie van de Stories. Ik denk niet dat ze die alsnog gaan uitbrengen, hoogstens bij een soort voordeel of verjaardag-editie, maar ik zou ze wel gaan spelen.

Maar goed, geef ons eerst GTA V nou maar eens.

Denk dat ze dan eerder een port maken naar iOS en Android... De geruchten gingen daarover al wel langer overigens (schijnbaar is een LCS remake in de maak voor iOS en Android door War Drum Studios). Ik hoop het van ganse harte.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb alle GTA's gekocht op een platform dat mogelijk (of voordehand liggend) was, dus mij heeft het niet echt beïnvloed, maar het is wel te merken dat zowel LCS als VCS zo goed als ongekende games zijn, zelfs binnen onze eigen community. Zeer spijtig, want beide hebben echt hun eigen sfeertje met elk zeer eigen missies en personages die enorm bijdragen aan het universum, maar helaas. Financieel zal het wellicht op zich niet interessant zijn geweest, maar anderzijds had het misschien de GTA-bekendheid nog wat meer omhooggeduwd. Ik kan het niet zeggen, maar het is wel spijtig. Vooral omdat het zo'n leuke, maar ondergewaardeerde games zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk wel dat R* hier een kansje heeft misgelopen. het grootste deel van de GTA gamer is denk ik toch PC gamer. Een re-make naar Android en IOS zie ik nog wel gebeuren, PC helaas niet meer aangezien het alweer bijna 8 en 9 jaar geleden is (wat gaat de tijd toch snel).

En toch wel jammer, want er zat toch wat mogelijkheden in voor PC. Denk maar aan de multiplayer types, de mogelijke mods. En de grafische verbetering over GTA III en Vice City.

Zou het wel geweldig vinden als er hier ooit nog een re-make van komt naar de PC of current-gen platvormen. Al zie ik dit niet gebeuren.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...