Jump to content

TheuNauz

Recommended Posts

  • Reacties 245
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Froodooo

    32

  • Venzio

    28

  • KoningJesper

    24

  • MegaPilot

    20

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 maand later...

Vanavond de volgende wedstrijden in de Eredivisie:

[table=header]Tijdstip|Thuis|Uit

18:30|Willem II|Vitesse

18:30|PSV|AZ

19:45|Feyenoord|Heracles Almelo

20:45|FC Twente|Ajax

20:45|NAC Breda|ADO Den Haag[/table]

Er zijn twee wedstrijden waar ik echt naar uitkijk, PSV - AZ en FC Twente - Ajax. Als PSV-fan hoop ik natuurlijk op een overwinning van PSV en een gelijkspel/overwinning Twente zou ook mooi zijn! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren zat ik tussen het publiek bij Feyenoord - Heracles. Mijn vader had via zijn werk 2 kaartjes gewonnen voor deze wedstrijd, dus we gingen er heen. Toen we tickets kregen dachten we dat we bij het uit publiek zaten, maar die zat boven ons. We zaten precies achter het doel, dus we hoopten op een goal aan onze kant. Gelukkig gebeurde dat ook. 2 goals voor Feyenoord voor de rust. (2x Manu) Begin van de tweede helft was best saai, toen kwam opeens een penalty voor Heracles. (terecht) En toen was het weer spannend de laatste 20 minuten. Heracles werd helemaal weggespeeld door Feyenoord, dus Feyenoord verdiende meer dan de uiteindelijke uitslag 2-1.

Ik hoop dat me ouders volgend week weer tickets kunnen winnen voor Feyenoord. Dan tegen PEC Zwolle.

Bewerkt: door xCrazyShotgun
Link to comment
Delen op andere websites

Man man man, wat was dat toch een wedstrijd: Heerenveen - Cambuur.

Heerenveen kreeg de snelste penalty in de Eredivisie-geschiedenis (er waren amper 8 seconden gespeeld) en Uth benutte die. Heerenveen speelde de eerste helft prima, en had recht op wat meer. Tweede helft een eigen doelpunt van Cambuur, dus 2-0 in 't voordeel van Heerenveen. Maar toen was het Cambuur die druk zette en veel beter speelde dan Heerenveen. Het werd terecht 2-2. Daarna hadden bij ploegen nog een paar kleine kansen op het winnende doelpunt, maar die kwam er niet.

Gezien de wedstrijd is het een terechte eindstand. Het was wel een leuke, sportieve wedstrijd (op de laatste 20 minuten na dan, toen werd het wat minder sportief).

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren weer een super middag gehad in de Euroborg. Excelsior werd helemaal weggespeeld door Nick 'Messi' v/d Velde. Met drie goals en drie assists werd hij natuurlijk man of the match. Hoesen speelde ook weer grandioos, ongrijpbaar voor de verdedigers van Excelsior. En toen werd ik wakker..

Link to comment
Delen op andere websites

Na deze mooie 1-5 overwinning op FC Utrecht van PSV zie ik ze echt als voornaamste titelkandidaat. Jammer dat PSV vaak verzuimt kansen af te maken terwijl ze er toch genoeg hebben. Narsingh mag overigens ook een andere club gaan zoeken, want hij kan er echt he-le-maal niks meer van. Eerder was hij nog een van de gevaarlijkste mensen bij PSV, maar daar is nu niets meer van te zien.

Wat heeft die Verhoeven van FC Utrecht een dikke pens zeg...

Link to comment
Delen op andere websites

PSV gaat wel kampioen worden denk ik...

Na deze mooie 1-5 overwinning op FC Utrecht van PSV zie ik ze echt als voornaamste titelkandidaat....

Dat lijkt me nu een goed idee. Alles beter dan Ajax, in ieder geval. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Manchester United heeft ook interesse in Sinkgraven. Doet-ie knap, maar zie hem toch liever eerst nog even bij Ajax spelen. icon_mrgreen.gif

En de enige reden waarom Manchester United daarin geïnteresseerd is, is omdat Louis Van Gaal een verschrikkelijke chauvinist is.

...of gewoon omdat het een talent is en hij in het vizier staat van meerdere topclubs.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...