Jump to content

TheuNauz

Recommended Posts

  • Reacties 245
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Froodooo

    32

  • Venzio

    28

  • KoningJesper

    24

  • MegaPilot

    20

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wat een wedstrijd tussen Heerenveen en Excelsior. Heb btw alleen de tweede helft gezien, maar er gebeurde genoeg. In de 83ste minuut kreeg de keeper van Excelsior ook nog eens rood, terwijl ze al drie keer hadden gewisseld. Keeper eruit, veldspeler op goal. Uiteindelijk wist Heerenveen met 2-0 te winnen, maar het was lastig genoeg.

Link to comment
Delen op andere websites

Goed voor de Eredivisie maar zeker ook voor PSV!

Maar niet voor hem.

Kon toch beter net als Origi(1 jaartje jonger) gaan rijpen bij een club van een hoger niveau, Ligue 1 of Bundesliga of een subtopper in de PL. Eredivisie is geen noemenswaardig niveau en ik ben niet van mening dat het Depay nog iets kan bijbrengen, eerder omgekeerd..

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt mij een prima keuze. Te veel jonge spelers gaan weg na één goed seizoen om dan vervolgens weg te gaan en te floppen. Zou mooi voor hem zijn om nu nog een goed seizoen te draaien en zich daarmee echt te bewijzen voor de grote clubs. Wel jammer voor hem dat hij geen CL speelt.

Link to comment
Delen op andere websites

Redelijk onzin wat je nu zegt.

Hazard begon meteen bij Lille..

Als je genoeg talent hebt, moet je je tijd niet verspillen in minderwaardige competities zoals de Eredivisie. Depay heeft een goed seizoen met PSV achter de rug, een goed WK, een transfer zou daarop de kers op de taart zijn. Bij een club als Lille(perfecte voorbeeld van een middenmotor in Ligue 1) zou hij niet op de bank belanden. Zelfde verhaal als we kijken naar een subtopper in Duitsland, subtopper Engeland zou misschien te hoog gegrepen zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Had Adam Maher niet ook genoeg talent, en had hij niet ook de keuze uit clubs buiten de Eredivisie met veel meer prestige en kwaliteiten? Hij koos uiteindelijk voor PSV, en weet daar tot nu toe geen potten te breken - een klein scheurtje krijgt 'ie momenteel nog niet eens in een pot. Dat potentieel goede voetballers de goede lijn dus altijd kunnen voortrekken is zeker niet altijd waar. Wat dat betreft is het misschien wel goed dat Depay eerst nog een jaar in Nederland blijft spelen, zodat je na dit seizoen zeker weet dat 'ie echt een goede speler is. Of niet natuurlijk, als 'ie dit seizoen compleet door het ijs zakt. En als Depay dan volgend jaar toch transfereert, krijgt PSV er nog een mooi prijsje voor ook. Uiteindelijk gaat het toch altijd om het geld... :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga maar niet te hard roepen dat hij dat bedrag niet waard is maar ik moet het nog maar eens zien. Hij doet dan zondag vast en zeker ook niet mee? Dat komt wel goed uit :D

EDIT: En nog geen vijf seconden later lees ik op voetbalzone dat hij niet bij de selectie zit :7

Bewerkt: door AXIO
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...