Jump to content

TheuNauz

Recommended Posts

  • Reacties 245
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Froodooo

    32

  • Venzio

    28

  • KoningJesper

    24

  • MegaPilot

    20

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eindelijk Milik in de basis vandaag. Past een stuk beter in de creatieve voorhoede met El Ghazi en Andersen dan die logge Sigthorsson.

...en hij speelde prima! Leuk ventje is die El-Ghazi trouwens, maar hij moet niet te vol van zichzelf worden. Maar goed, als z'n acties lukken, wie ben ik dan...

Link to comment
Delen op andere websites

Eindelijk weer een spits bij Ajax die niet enkel aanwezigheidspremie staat te vangen. Was gevaarlijk en pikte zijn doelpunten mee, tenminste een spits in de spits. Nu maar hopen dat het voor langere tijd is.

Waar ik trouwens ook van heb genoten was Vitesse-Feyenoord. En dan vooral van de twee keepers. Als neutrale voetbalfan in deze had ik het echt sneu gevonden voor een van hen als er toch een doelpunt was gevallen; ze keepten echt goed. Volkomen terecht dat Vermeer bij de selectie van het Nederlands elftal zit, en als Velthuizen weer stabieler wordt is een rentree in de selectie zeker mogelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap De Boer echt niet. Iedere keer als Millik speelt scoort hij. In plaats daarvan laat hij die waardeloze houthakker in de basis staan tegen oa. Barcelona(!) Wat die houthakker betreft; Ik snap best dat QPR hem niet in de zomer gehaald heeft. Hij kan er echt he-le-maal niets van...

Link to comment
Delen op andere websites

ik was dit weekend naar nac az. Jeetje wat was ik blij, eindelijk weer eens winst.

Nu moeten ze het vasthouden om zich los te krijgen van de rest. Want volgens mij is het verschil tussen AZ en de nummer 13 ofzo niet veel meer dan 4 of 5 punten

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Immers! Hij zit gewoon in het team van de week van La Gazzetta Dello Sport samen met Messi en Ronaldo.

De Leeuw en Uth zijn hele goede spelers. Maar de Leeuw is goed voor de Eredivisie en Uth zou het buiten de Eredivisie ook nog wel goed, denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Immers! Hij zit gewoon in het team van de week van La Gazzetta Dello Sport samen met Messi en Ronaldo.

De Leeuw en Uth zijn hele goede spelers. Maar de Leeuw is goed voor de Eredivisie en Uth zou het buiten de Eredivisie ook nog wel goed, denk ik.

Hier kun je maar weer eens zien wat voor een flutkrant La Gazetta Dello Sport is.

Uth is niets meer dan een middelmatige spits die toevallig gewoon een keer een paar goaltjes maakt. De Leeuw gaat nog wel, maar FC Groningen is toch wel zijn plafond. Zie hem niet bij Ajax of zo spelen (al is dat ook geen enorme verdienste)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is idd een hele mooie goal, die zie je niet vaak.

Immers! Hij zit gewoon in het team van de week van La Gazzetta Dello Sport samen met Messi en Ronaldo.

De Leeuw en Uth zijn hele goede spelers. Maar de Leeuw is goed voor de Eredivisie en Uth zou het buiten de Eredivisie ook nog wel goed, denk ik.

Hier kun je maar weer eens zien wat voor een flutkrant La Gazetta Dello Sport is.

Uth is niets meer dan een middelmatige spits die toevallig gewoon een keer een paar goaltjes maakt. De Leeuw gaat nog wel, maar FC Groningen is toch wel zijn plafond. Zie hem niet bij Ajax of zo spelen (al is dat ook geen enorme verdienste)

Zegt de PSV'er. Immers is gewoon een aardige voetballer die zich altijd 100% inzet. Dat mis ik toch bij heel veel spelers. Wat een misser(die gemiste strafschop) van Depay, vond je ook niet?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zeg ook niet dat hij zich niet inzet, maar daar win je niks mee. Uitzondering is natuurlijk Kuyt, maar die kan ook wel een aardig balletje trappen. Qua dat betreft is Immers een mix van Kuyt en Sigthorrson. Hij werkt hard, maar hij raakt geen pepernoot.

Even over Depay, het is inderdaad jammer dat hij er niet inging, maar het doet me wel deugd dat we nog steeds op de eerste plaats staan en dan wel 7 punten boven Feyenoord. Na de aankomende wedstrijd zullen dat er 10 zijn.

Bewerkt: door KaiSkillzz
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...