Jump to content

Jupiler Pro League 2014-2015


Twedeldie

Recommended Posts

Gewoon de schande van België. Gefrustreerd omdat ze een kutploegje hebben dat het dit seizoen lang niet zal halen tegen de echte toppers van België. Jammer, jammer.

Steven Defour krijgt net zijn tweede gele kaart en dus rood omdat hij de bal buiten trapte omdat er een speler van Standard op de grond lag. Begrijpe wie begrijpe kan. De arbitrage in België is gewoon om te huilen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 80
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • DeJarnoxD

    18

  • MegaPilot

    17

  • Phoenyxar

    17

  • TekaLoca

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gewoon de schande van België. Gefrustreerd omdat ze een kutploegje hebben dat het dit seizoen lang niet zal halen tegen de echte toppers van België. Jammer, jammer.

Standard won wel al tweemaal tegen Anderlecht.

Steven Defour krijgt net zijn tweede gele kaart en dus rood omdat hij de bal buiten trapte omdat er een speler van Standard op de grond lag. Begrijpe wie begrijpe kan. De arbitrage in België is gewoon om te huilen.

Hij schoot de bal de tribune in. Twee gele kaarten voor twee identiek dezelfde fases. Terecht rood, dom van Defour.

Link to comment
Delen op andere websites

Standard won wel al tweemaal tegen Anderlecht.
Maar dit seizoen zijn ze over het algemeen best dramatisch.
Hij schoot de bal de tribune in. Twee gele kaarten voor twee identiek dezelfde fases. Terecht rood, dom van Defour.

Klopt, achteraf hoorde ik dat de scheids al afgefloten had. Alsnog een jammere gele kaart, want Ciman moest ook van het veld dan(als we dan toch de mierenneuker uithangen en iemand 2 keer geel geven voor een bal weg te schoppen.. :7 ).
Link to comment
Delen op andere websites

Standard won wel al tweemaal tegen Anderlecht.
Maar dit seizoen zijn ze over het algemeen best dramatisch.

In België is het zo dat zolang je in play-off 1 kunt spelen, het niet uitmaakt of je een slecht seizoen hebt of niet. Standard had vorig jaar een bijna perfect seizoen maar lieten het een beetje na in de play-offs. Wie werd nog kampioen? Anderlecht, die ook een dramatisch seizoen hadden doorgemaakt.

Hij schoot de bal de tribune in. Twee gele kaarten voor twee identiek dezelfde fases. Terecht rood, dom van Defour.

Klopt, achteraf hoorde ik dat de scheids al afgefloten had. Alsnog een jammere gele kaart, want Ciman moest ook van het veld dan(als we dan toch de mierenneuker uithangen en iemand 2 keer geel geven voor een bal weg te schoppen.. :7 ).

Het is jammer, ook voor mij als Anderlecht-supporter, maar het is gewoon terecht. Anderlecht was deze wedstrijd gewoon slecht, ik heb niks goed van Anderlecht gezien vandaag buiten 1 momentje van Marin. En over dat van Ciman kan ik niet oordelen, ik kan me echt niet herinneren waar dat over ging. Vanavond check ik Stadion wel even en zal daarna hier wel komen lullen :puh:

EDIT: Jep, moet z'n tweede geel zijn.

Bewerkt: door TekaLoca
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...
  • 1 maand later...
  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...