Jump to content

Boerderij DLC


DarkViper_Brian

Recommended Posts

Hallo mensen ik woon in Drenthe dus ja beetje boeren dus een Boederij DLC bedacht

De voertuigen: Een landrover met trekhaak (voor de trailer)

Een paarden en koeientrailer om de dieren te vervoeren

Appartementen Online en SP boederij en de dieren kan je via een aparte site kopen en om de zoveel tijd krijg je een mailtje dat er een dieren beurs is ook MP en SP om je dieren te verkopen

Kleding: een overal met laarsen en een hoed of pet

Moding: natuurlijk kan je de landrover ook moden maar dat moet Rockstar zelf maken

Dus wat vinden jullie ervan natuurlijk mag het ook die pickup zijn maar het is leuker om een landrover te hebben natuurlijk

MVG,

Brian

Link to comment
Delen op andere websites

Ooit al eens gedacht om Farmville te spelen :puh:?

Nee op zich geen slecht idee maar het idee om dieren te kopen/verkopen is niet zo goed. Je koopt de dieren, zet ze in je wei/stal, er komt zo'n schietgraag mannetje langs en doodt ze .. daar sta je dan te kijken naar je dode vee dat jou een hoop geld gekost heeft.

De voertuigen dan, enkel een Land Rover, die zich al in de game bevindt en al kunt upgraden. Voeg er nog een oldskool tractor aan toe, wat oude jeeps en/of pick-ups, vliegtuig met sproeier, gewoon wat landbouw voertuigen en je hebt weer een mooi gamma aan voertuigen.

Het zou misschien wel een leuk idee zijn om dit samen te voegen met een redneck/white trash thema ;).

Link to comment
Delen op andere websites

Ooit al eens gedacht om Farmville te spelen :puh:?

Nee op zich geen slecht idee maar het idee om dieren te kopen/verkopen is niet zo goed. Je koopt de dieren, zet ze in je wei/stal, er komt zo'n schietgraag mannetje langs en doodt ze .. daar sta je dan te kijken naar je dode vee dat jou een hoop geld gekost heeft.

De voertuigen dan, enkel een Land Rover, die zich al in de game bevindt en al kunt upgraden. Voeg er nog een oldskool tractor aan toe, wat oude jeeps en/of pick-ups, vliegtuig met sproeier, gewoon wat landbouw voertuigen en je hebt weer een mooi gamma aan voertuigen.

Het zou misschien wel een leuk idee zijn om dit samen te voegen met een redneck/white trash thema ;).

Ik weet uit mijn hoofd dat er een oude roestige tractor is die heel sloom is ik ga nog wat dingen bedenken update coming soon!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Meest belachelijke idee ooit. gelijk skippen dit icon_mrgreen.gif ga lekker farmville spelen ofzo

Nee joh. Juist wel meer aandacht ook op het noorden van de wereld van GTA5. In de eerste trailer was activiteit te zien hoe illegalen bezig waren op een plantage en ondertussen een sproeivliegtuig met gif overvloog.

Dit soort activiteit mis ik deels. Zeker cool als dit gebied ook meer tot leven komt. Al hoef ik geen plantjes water te geven is het wel leuk om meer weed gerelateerde missies te zien en andere sidejobs om boeren en locals met hun 'problemen' te helpen.

Als we de next-gen trailer en geruchten mogen geloven zitten er wel meer dieren in de PC/PS4/Xbox360 versie dus ik denk dat er dan wel meer leven in het platteland gebied van GTA5 komt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop op een update dat je een slagermes, kettingzaag en vlammenwerper hebt om tresspassers in de brand te steken. En dat je je eigen wiet kan maken, en dit dan moet onderhouden, zodat je het uiteindelijk kan doorverkopen aan Oscar Guzman. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Er mag zeker wel meer activiteit in het Noorden. Geen dieren, plantjes water geven etc maar plantages en een cropduster om te sproeien, kan wel lachen worden :D.

Bewerkt: door Swede_Demon
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...