Jump to content
  • Sign Up
GTAGames.nl
Sign in to follow this  
Joriz

Check de GTA5 next-gen trailer met 8bit Minecraft muziek!

Check deze totale culture clash die

heeft gemaakt. Namelijk de next-gen trailer van Grand Theft Auto V, die deze herfst naar de PC, Xbox One en Playstation 4 komt, gecombineerd met het 8bit bliep bloep geluid van Minecraft. Wat je dan krijgt is een totale botsing tussen het allernieuwste en iets was helemaal naar slechte synthesizers klinkt.

Het nummer From Nowhere (Baardsen Remix) van Dan Croll heeft grande1899 hiervoor helemaal nagemaakt in het blokkige computerspel Minecraft. Door het bouwen van een noteblock kan je namelijk zelf muziek maken in Minecraft. Het resultaat is echt te cool en vreemd tegelijk. Applaus.gif

Ben je ook een leuk GTA5 filmpje tegengekomen of heb je een ander project wat je graag in het nieuws wilt zien? Laat het me dan weten. smile3.gif

Bron:

GTAGames.nl

Recommended Posts

Froodooo

Leuk gedaan, geeft weer een andere vibe aan GTA V. Op een positieve manier trouwens, want het eindresultaat mag er zijn. Toevallig zag ik vandaag iets soortgelijks, maar dan met

.

Lars

Opzich mooi gedaan, is veel werk. Ook wel goed gelukt.. Alleen ik haat minecraft, en ik vind het jammer dat het zoals gewoonlijk weer eens bij een hype betrokken word.

Dexist

Pas er echt goed bij! Uitstekend gedaan :)

tjarda1999

ik ga me echt afvragen hoe groot de game wordt (installeren) want als killzone in totaal met multiplayer is 10gb is gta v zeker 80 gb ofzo

Foreigner97

Briljant, dit zijn de leukere dingen. :D Erg knap gedaan.

Together

Volgens mij maakt deze wel meer liedjes in MineCraft. Ik zal hem morgen is even luisteren.

Dit is mooi gemaakt! Ik herkende het liedje en soms ook woorden. Knap dat mensen dit kunnen :) .

Edited by GTA5BOY

Twedeldie

Heel erg leuk voor de Minecrafters onder ons! :tu:

ook ik ben een Minecrafter

TomSanAndreas

Tof gedaan! Zelf heb ik ook al eens een liedje proberen te maken met noteblocks, maar dat ging niet zo goed... :$