Jump to content
Joriz

In de geruchten over de GTA Online Piloten DLC zit een kern van waarheid!


gallery_1_5_86668.jpg

Een losse Flight School update of een grote uitbreiding? Meer weten we binnenkort ...

Al maanden zetten diverse bloggers, YouTubers en websites allerlei geruchten en halve waarheden online over mogelijk toekomstige GTA Online updates. Al worden dit soort berichten vaak gepost omdat mensen graag hun ideeën en fantasieën over GTA Online willen delen, worden helaas ook te vaak dingen als feiten gepresenteerd door mensen die op geld uit zijn of het leuk vinden om andere GTA-fans voor de gek te houden.

Eén van de verhalen die al lang de ronden doet is een mogelijke Piloten DLC voor GTA Online waarbij diverse vliegtuigen aan het spel zouden worden toegevoegd. Ik besteed bijna nooit aandacht aan dit soort verhalen, maar afgelopen week twitterde Lewis the Majestic dat er in deze geruchten wel een kern van waarheid in zit.

Een half jaar terug op 27 februari postte Rockstar Games namelijk een artikel op hun Newswire over de Business Update voor GTA Online. Als je het bericht goed doorleest zie je onderaan het bericht dat Rockstar Games ook toen enkele toekomst plannen noemde:

And stay tuned for details about our upcoming Business Update Event Weekend as well as more info to be revealed on future updates including Online Heists, the Capture Creator update, new Assassination and Flight School missions for Story Mode and much more...

In het artikel noemt Rockstar Games dus geen piloten DLC voor GTA Online, maar vertelde ze juist dat er voor het singleplayer gedeelte van Grand Theft Auto V een Flight School uitbreiding komt.

Hopelijk is er nu eindelijk wat duidelijkheid over deze wilde verhalen en horen we binnen enkele maanden meer over wat Rockstar Games precies met de singleplayer uitbreiding voor GTA5 van plan is.

Mocht je op dit moment trouwens met de huidige Flight School missies in GTA5 bezig zijn, om het spel 100% uit te spelen, kan je terecht op WikiGTA voor hulp. Rinaldootje en Svenie hebben daar namelijk alle Flight School missies voor je in het Nederlands beschreven inclusief tips! smile3.gif

Bronnen: Rockstar Games Newswire en Lewis the Majestic zijn Twitter

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Alleen nieuwe Flight School en Assassinations? Breng me toch gewoon een verlenging van de storyline, man. Flight School heb ik a la San Andreas 1 keer doorgespeeld, om het daarna altijd links te laten liggen.

Merk op dat het bericht wat ik citeerde uit februari was. Ondertussen is duidelijk dat de singleplayer update meer in gaat houden en ook een uitbreiding op het verhaal is. Helaas weten we verder nog niet zo veel wat het allemaal gaat inhouden, maar er komt dus veel meer dan enkel wat vliegschoollessen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ach ja, ooit raakt de inspiratie op en daar is deze aankomende DLC het bewijs van. Ergens ben ik ook wel weer blij dat er nu geen voertuigen DLC komt, want dan voel ik me weer verplicht om tonnen uit te geven aan nieuwe voertuigen. :7

Bewerkt: door KaiSkillzz

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik hoop wel dat deze DLC komt. Dat je de Flight School moet halen en een vliegbrevet moet hebben. Anders kan je niet in een vliegtuig, dan gebeurd er niks als je op 'driehoekje' of 'Y' klikt. Je kan wel meevliegen maar niet besturen :puh: .

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...