Jump to content

GTA SA Hulp


Delvarik

Recommended Posts

Oke ik heb GTA sa weer geherinstalleerd, maar nu heeft ie die irritante mouse bug :{

Ik vroeg me af als iemand ook een manier had hoe je die kan fixen. (het is wel een Steam versie)

En als iemand eventueel een patch/mod heeft die je 1920x1080 resolutie geeft zou ik ook wel op prijs stellen ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of je dit ergens permanent kan instellen, maar om die bug met de muis te fixen moet je even ALT-Tab drukken om terug te keren naar Windows. Open dan taakbeheer (sneltoets Ctrl-Shift-Esc of rechtermuisknop op de taakbalk). Zoek GTA SA en klik er met de rechtermuisknop op. Kies voor 'Ga naar proces'. Je komt nu in het tweede tabblad met gta_sa.exe aangeduid. Klik hierop met de rechtermuisknop en kies voor 'Affiniteit instellen'. Waarschijnlijk staan hier alle processors aangevinkt. Vink ze allemaal uit, behalve eén (naar keuze). Klik dan op Ok en ga terug naar je spel.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...