Jump to content

Rollercoaster Tycoon: World


Ezra24rct3

Recommended Posts

Een game waar ik eigenlijk hyped voor ben...

Maker: Pipeworks, Atari, Area 52.

Release: 10 december 2015

Demo: Als je hem pre-orderd krijg je een BETA. smile3.gif

Max Players: Tot nu toe bekend 4.

Console: PC, Mac, SteamOS

Today Atari announced RollerCoaster Tycoon World, the newest installment in the amusement park simulation series for PC.

Developed by Pipeworks, RollerCoaster Tycoon World once again puts players in charge of a theme park, complete with rides, shops, patrons and, of course, the titular roller coasters. Park maintenance and customer happiness need to be tended to, as well as overall construction and expansion efforts. But in the newest installment, players can also cooperate with up to four players to manage one massive amusement park.

"Many of the new features in RollerCoaster Tycoon World were not possible a few years ago, but we have taken advantage of technological improvements to offer a wildly fun gaming experience that stays true to the storied franchise," Atari CEO Fred Chesnais said in a press release.

Other players' parks can be visited, and coaster blueprints can be shared online as well –– Pipeworks wants to make RollerCoaster Tycoon World the most connected Tycoon title yet.

Atari said RollerCoaster Tycoon World is a full PC experience, and will be "micro-transaction free," so players will have access to all of the content at release.

Stay tuned to IGN for continued coverage of RollerCoaster Tycoon World.

Bron

Trailer:

Bewerkt: door Visser23
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 114
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ezra24rct3

    31

  • Froodooo

    12

  • Nyltje

    11

  • KoningJesper

    10

Die komt sws op m'n pc! :D

Ik weet nog dat ik Rct3 kreeg omdat ik met zwemles door het gat gezwommen was. (vond ik moeilijk :puh:) Ik was zo blij! En ik speel Rct3 nog weleens en ik zei altijd tegen m'n vrienden: "Er moet echt een Rct3 met pro graphics komen." :puh: En ik denk dat Rct World dat is. Maar we zullen zien.

Bewerkt: door Nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

In de eerste screen van de game (tenminste, de screen die je uit de vlugge beelden van de trailer kunt halen) zijn wat mij betreft al een aantal dingen die opvallen. Of het zijn meer dingen waarvan ik hoop dat ze uiteindelijk in de game zullen komen, want dat is natuurlijk hoe je het ook kunt zien. Het gaat in ieder geval om het volgende beeld:

10eojh3.png

  1. De paden die je aanlegt zijn niet meer echt paden, maar lopen als het ware door je hele park heen. Anders gezegd: de bezoekers kunnen overal in je park lopen. Wellicht kun je dit soort voetgangersgebieden maken met een tooltje waarmee je in één keer een heel gebied als pad aan kunt geven, net zoals je in eerdere delen bijvoorbeeld in één keer een stuk land een bepaalde kleur of ondergrond kon geven. Daarna kun je op verschillende delen van het pad dan bomen, bosjes of bloemen plaatsen.
  2. Winkeltjes (eten, drinken, souvenirs) zet je ook gewoon midden op een eerder gemaakt pad. Je hoeft dus niet meer moeilijk te doen en te proberen om een winkeltje precies aan een pad te laten grenzen, want in eerdere delen vooral lastig was bij maps met hoogteverschillen.
  3. Wachtrijen maken nu ook onderdeel uit van je eerder gemaakte 'padgebied' (zo zal ik het maar even noemen). Mensen gaan dus gewoon willekeurig bij de ingang van een attractie staan wachten, zodat zich vanzelf een rij vormt. Van tevoren is het dus niet duidelijk waar de rij naartoe zal lopen, maar een slim systeem zal ongetwijfeld gaan bedenken wat voor jouw park de beste rijrichting is. Jaja, kunstmatige intelligentie ten top!
  4. Zeer interessant: een tweede wachtrij voor dezelfde attractie. Het is dus mogelijk om meerdere ingangen bij dezelfde attractie te hebben, zodat de bezoekers via verschillende plekken binnen kunnen komen. Het verspreidt in ieder geval de drukte in je park over meerdere ingangen, en misschien is dat gezien de nieuwe opzet voor het maken van paden wel slim.
  5. Futuristisch ogende winkeltjes, wat betekent dat de thema's van RollerCoaster Tycoon 3 weer terug zullen komen.
  6. Achtbanen kunnen gewoon over je 'padgebied' heenlopen. Je hoeft je dus geen zorgen te maken dat je daar niet kunt bouwen. Het zal denk ik een mooi effect geven om je achtbaan laag over het pad te jagen waar je bezoekers lopen. Spannend voor zowel de mensen in de achtbaan als de bezoekers op de grond.

Bewerkt: door Froodooo
Link to comment
Delen op andere websites

Wat een bagger trailer, ik verwacht hier echt 0,0 van ook al hoop ik op het tegenovergestelde. Die graphics zijn nog waardelozer dan die van RCT3 en het spel lijkt op een slechte mobile RCT imitatie. Naast dat lijkt het totaal niet op een theme park. We'll see.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben al blij als ze van RCT World een game maken die alle features van het derde deel bevat. Een aantal meer is natuurlijk enorm mooi meegenomen. Als 't maar goed is, als 't maar geen herhaling van die onlangs verschenen mobiele versie wordt. Please, let it be good.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben al blij als ze van RCT World een game maken die alle features van het derde deel bevat.

Wat mij zorgen baart, is dat de maker van deze RCT, Pipeworks, de maker van Zumba Fitness is. Niet echt een wereldtitel.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ze al minimaal 2 jaar bezig zijn met deze game. Alleen was Pipeworks denk ik van plan om een eigen Themepark game te maken, en dat Atari later voorstelde: Laat ons hem uitgeven en noem hem Rollercoaster Tycoon. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een bagger trailer, ik verwacht hier echt 0,0 van ook al hoop ik op het tegenovergestelde. Die graphics zijn nog waardelozer dan die van RCT3 en het spel lijkt op een slechte mobile RCT imitatie. Naast dat lijkt het totaal niet op een theme park. We'll see.

Het is meer een teasertrailer, dan een echte trailer vind ik (het laat heel weinig zien :puh:)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...