Jump to content

[FRA] Ligue 1 2014-2015


TekaLoca

Recommended Posts

logo_l1.png



Welkom in het algemene Ligue 1-topic!

In dit topic kun je alles kwijt over de afgelopen speeldagen, transfers, promoties of degradaties uit de Franse competitie.

Top 5 doelpuntenmakers v.h. seizoen 2014-2015

[table=header]Plaats | Speler | Aantal doelpunten

1 | Erdinç | 3

2 | Gignac | 3

3 | Ben Yedder | 2

4 | Bosetti | 2

5 | Cvitanich | 2 [/table]


[table=header]Team | Kampioen | Laatste keer in

AS Saint-Etienne | 10 keer | 1980-1981

Olympique Marseille | 9 keer | 2009-2010

FC Nantes | 8 keer | 2000-2001

AS Monaco | 7 keer | 1999-2000

Olympique Lyon | 7 keer | 2007-2008[/table]

Bewerkt: door TekaLoca
Link to comment
Delen op andere websites

Wat een idioot die Brandaõ. Kopstoot uitdelen richting Motta (heeft er een gebroken neus aan over gehouden) en vervolgens zo snel mogelijk naar de kleedkamer rennen. 34 jaar en als eens verdacht geweest van verkrachting. Ik verwacht wel een aangifte van Motta en een maanden lange straf van de FIFA en de bond. Einde carrière.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een idioot die Brandaõ. Kopstoot uitdelen richting Motta (heeft er een gebroken neus aan over gehouden) en vervolgens zo snel mogelijk naar de kleedkamer rennen. 34 jaar en als eens verdacht geweest van verkrachting. Ik verwacht wel een aangifte van Motta en een maanden lange straf van de FIFA en de bond. Einde carrière.

Als we iemand 4 maanden schorsen voor een bijt zonder gevolgen, vind ik 8 maand schorsing voor deze actie een minimum.
Link to comment
Delen op andere websites

Wat een idioot die Brandaõ. Kopstoot uitdelen richting Motta (heeft er een gebroken neus aan over gehouden) en vervolgens zo snel mogelijk naar de kleedkamer rennen. 34 jaar en als eens verdacht geweest van verkrachting. Ik verwacht wel een aangifte van Motta en een maanden lange straf van de FIFA en de bond. Einde carrière.

En Van der Wiel een trap in zijn rug geven waardoor die een rugwervel breekt. Idioot.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 1 maand later...
  • 1 maand later...
  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...