Jump to content

[EUR] Europa League 2014-2015


TekaLoca

Wie wint de EL?  

10 leden hebben gestemd

  1. 1. Welk team wint de Europa League?

    • Dnipro Dnipropetrovsk
      1
    • Sevilla FC
      9


Recommended Posts

200px-Europa.png

Welkom in het algemene Europa League-topic!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met het huidige seizoen in de Europa League.


16700_1369882829819627_7892385620797254488_n.jpg?oh=30142fd8cf441a1a7056fc02ffe0be31&oe=5472874D&__gda__=1415873968_747c29b98f8ebd84dd438f4540faab49

Top 5 doelpuntenmakers v.h. seizoen 2014-2015

[table=header]Plaats | Speler | Aantal doelpunten

1 | x | x

2 | x | x

3 | x | x

4 | x | x

5 | x | x [/table]




[table=header]Team | Kampioen | Laatste keer in

Juventus | 3 keer | 1992-1993

Internazionale | 3 keer | 1997-1998

Liverpool FC | 3 keer | 2000-2001

Sevilla FC | 3 keer | 2013-2014

Borussia Mönchengladbach | 2 keer | 1978-1979[/table]

Bewerkt: door TekaLoca
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 109
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    27

  • DeJarnoxD

    15

  • Venzio

    12

  • KoningJesper

    12

Aangezien Feyenoord moet aantreden tegen een club uit Oekraine, komt vandaag Minister Timmermans van Buitenlandse Zaken langs om de spelers gerust te stellen. De wedstrijd in de Europa League zal donderdag plaatsvinden. Ik ben benieuwd hoe Timmermans dit wil gaan doen, aangezien het toch een oorlogsgebied is. Ik snap niet dat deze ploegen niet uitgesloten worden van deelname, aangezien het wel erg gevaarlijk is.

Link to comment
Delen op andere websites

Aangezien Feyenoord moet aantreden tegen een club uit Oekraine, komt vandaag Minister Timmermans van Buitenlandse Zaken langs om de spelers gerust te stellen. De wedstrijd in de Europa League zal donderdag plaatsvinden. Ik ben benieuwd hoe Timmermans dit wil gaan doen, aangezien het toch een oorlogsgebied is. Ik snap niet dat deze ploegen niet uitgesloten worden van deelname, aangezien het wel erg gevaarlijk is.

Uitsluiten is misschien nogal oneerlijk, maar uitwijken naar een ander stadion vind ik dan wel weer een must. Een stadion in niet-oorlogsgebied welteverstaan in een ander land zoals België probeert te fixen met Israël(België wilt de wedstrijd in Cyprus spelen). Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, in een ander land lijkt me inderdaad ook een goede optie. Maar dan heeft die club uit het oorlogsgebied geen thuisvoordeel zoals Feyenoord dan wel zou hebben, bijvoorbeeld.

Is toch de enige optie die ik kan bedenken die verantwoord is. Dat Feyenoord een Nederlandse ploeg is maakt het imo nog gevoeliger en nog meer "not done" om de wedstrijd in Oekraïne te laten doorgaan.
Link to comment
Delen op andere websites

Klopt inderdaad. De wedstrijd wordt nu in Kiev gespeeld, dacht ik? Dat is een eindje weg van het oorlogsgebied, maartoch. Ik zou toch liever zien dat de wedstrijd in een ander land wordt gespeeld. Maar om het wel eerlijk te laten verlopen zou Feyenoord ook ergens anders moeten spelen, toch? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt inderdaad. De wedstrijd wordt nu in Kiev gespeeld, dacht ik? Dat is een eindje weg van het oorlogsgebied, maartoch. Ik zou toch liever zien dat de wedstrijd in een ander land wordt gespeeld. Maar om het wel eerlijk te laten verlopen zou Feyenoord ook ergens anders moeten spelen, toch? smile3.gif

Eigenlijk wel, ja. Niet dat het zoveel zou uitmaken, want in een neutraal stadion zouden er alsnog heel weinig supporters zitten van die club uit Oekraïne. En omgekeerd eigenlijk ook. :puh:
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Club Brugge zal toch moeten werken om door te stoten, Standard moet nog wat aankopen doen en Lokeren hebben hun doel al bereikt al zouden ze wel enkele punten willen. Standard - Feyenoord wordt leuk in Sclessin.:tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...