Jump to content

[EUR] Europa League 2014-2015


TekaLoca

Wie wint de EL?  

10 leden hebben gestemd

  1. 1. Welk team wint de Europa League?

    • Dnipro Dnipropetrovsk
      1
    • Sevilla FC
      9


Recommended Posts

  • Reacties 109
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    27

  • DeJarnoxD

    15

  • Venzio

    12

  • KoningJesper

    12

  • 3 weken later...

Ik zit ernstig te overwegen om te solliciteren als voetbalcommentator bij RTL 7. "Ik ga niet alle Griekse restaurants in Eindhoven opnoemen'' en "twee minuten extra tijd erbij, want een speler had last van zijn kont" zijn enkele dieptepunten.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een onterecht gelijkspel voor PSV. Ze liepen over Panithinaikos heen en dan krijg je in de 87e minuut zo'n lullig doelpuntje tegen. Die Grieken waren daarbij nog smerig ook, constant overtredingen maken en tijdrekken. Ook weer lekker onnodig dat Bruma met een levensgevaarlijke doodschop zijn tweede gele kaart moet pakken en we hem dus moeten missen daar in Athene.

Bewerkt: door KaiSkillzz
Link to comment
Delen op andere websites

Ook Club Brugge 1-1 onterecht met zo'n kutdoelpunt...

Ook Standard en Anderlecht verdienden zoveel beter.

Kutdoelpunt? Jemig man, wat een wereldgoal!! :puh: Toegegeven, de speler wist er zelf niet van en het was amper de bedoeling, maar het was een PRACHTIG doelpunt. :puh:

Jammer genoeg geheel onterecht, Kopenhagen deed bijna niets een ganse wedstrijd lang, een winst voor Brugge was de enige terechte uitslag geweest. :N

Standard verdiende overigens niks tegen Sevilla. Was Sevilla gestart met Deulofeu en Bacca was het wel 0-3 ofzo. Oh en ik zie dat het nog niet vermeld is geweest, maar kudos voor Depay zeg. Meteen uit blessure en scoren. Wel dom geel gepakt de minuut na het doelpunt, zeker z'n truitje uitgetrokken ofzo? :7 Dat is echt achterlijk geel hé, jammer dat nog zoveel voetballers zich hieraan laten vangen. :puh:

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Oh en ik zie dat het nog niet vermeld is geweest, maar kudos voor Depay zeg. Meteen uit blessure en scoren. Wel dom geel gepakt de minuut na het doelpunt, zeker z'n truitje uitgetrokken ofzo? emo.gif Dat is echt achterlijk geel hé, jammer dat nog zoveel voetballers zich hieraan laten vangen. puh2.gif

Klopt, is gewoon stom. Ik kan het enigszins nog wel begrijpen, heeft zoveel ambitie en krijgt dan zo'n rot blessure. We moeten niet vergeten dat hij ook pas 20 is, blijft natuurlijk wel een stomme actie.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Mooie wedstrijd gezien van PSV en een verdiende overwinning. Narsingh en Rekik mogen wat mij betreft wel banken de volgende keer. Het lijkt wel op Narsingh geen voorzetten kan geven na zijn blessure. Jozefzoon is ook niet alles, maar hij zou wel vaker de kans in de basis moeten krijgen.

Bewerkt: door KaiSkillzz
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, echt niet normaal meer. Ten eerste is die hakbal al ziek. Als dat alleen al in je op komt om te doen ben je gewoon al een held. Als je medespeler dan ook nog met een omhaal die hakbal afmaakt, is het helemaal klaar. Wat een fantastisch doelpunt zeg!

Eerste helft moeten missen maar wat was Feyenoord slecht in de tweede helft! Karim niet meer als spits gebruiken maar als paardje, wat een stukje komedie was dat zeg emo.gif

Achja, de eerste helft speelden ze goed, waardoor de twee goals vielen. Meer is niet nodig. Belangrijke winst waardoor Feyenoord op de tweede plaats in de poule komt te staan! :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...