Jump to content

[EUR] Europa League 2014-2015


TekaLoca

Wie wint de EL?  

10 leden hebben gestemd

  1. 1. Welk team wint de Europa League?

    • Dnipro Dnipropetrovsk
      1
    • Sevilla FC
      9


Recommended Posts

Aalborg - Club Brugge en Anderlecht - Dinamo Moskou moet lukken.

Young Boys (Zwi) - Everton (Eng)

Torino (Ita) - Athletic (Spa)

Sevilla (Spa) - Borussia Mönchegladbach (Dui)

Wolfsburg (Dui) - Sporting Lissabon (Por)

Ajax (Ned) - Legia Warschau (Pol)

Aalborg (Den) - Club Brugge (Bel)

Anderlecht (Bel) - Dynamo Moskou (Rus)

Dnipro (Oek) - Olympiacos (Gri)

Trabzonspor (Tur) - Napoli (Ita)

Guingamp (Fra) - Dynamo Kiev (Oek)

Villarreal (Spa) - FC Salzburg (Oos)

AS Roma (Ita) - Feyenoord (Ned)

PSV (Ned) - Zenit (Rus)

Liverpool (Eng) - Besiktas (Tur)

Tottenham (Eng) - Fiorentina (Ita)

Celtic Glasgow (Sch) - Inter Milaan (Ita)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 109
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    27

  • DeJarnoxD

    15

  • Venzio

    12

  • KoningJesper

    12

Inderdaad. Iedereen doet net alsof Zenit en AS Roma onmogelijk te verslaan zijn voor een Nederlandse club. Blijf verdomme eens een keer vertrouwen houden. We kunnen alles en iedereen wel van tevoren af gaan schrijven, maar daar koop je niks voor. Het balletje kan raar rollen.

Ajax is daarbij ook niet meteen door zeg ik alvast. Een paar jaar geleden zou er ook wel even van Steauea Boekarest gewonnen worden... Je raadt wel hoe dat is afgelopen.

Link to comment
Delen op andere websites

PSV doet qua klasse echt niet onder voor Zenit, hoor. En Feyenoord wordt onderschat en dat kan in het voordeel zijn en Feyenoord heeft de beste fans van heel Europa. Ajax moet makkelijk door kunnen en beter doen ze dat ook, goed voor het Nederlands voetbal.

Link to comment
Delen op andere websites

PSV doet qua klasse echt niet onder voor Zenit, hoor.
:schater:
En Feyenoord wordt onderschat en dat kan in het voordeel zijn en Feyenoord heeft de beste fans van heel Europa. Ajax moet makkelijk door kunnen en beter doen ze dat ook, goed voor het Nederlands voetbal.
Fans spelen geen wedstrijden.Als Roma en Zenit de EL serieus nemen(wat ik betwijfel, dat terzijde), dan zijn het gewoon zeges voor Roma en Zenit. Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

PSV doet qua klasse echt niet onder voor Zenit, hoor.
:schater:

Alleen Hulk is echt super veel beter dan PSV, maar Hulk mist nog wel eens kansen. Punt twee is, als PSV op de counter gaan spelen zijn ze dodelijk met Depay, Narsingh en Wijnaldum. PSV maakt echt wel kans, hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

PSV doet qua klasse echt niet onder voor Zenit, hoor.
:schater:

Alleen Hulk is echt super veel beter dan PSV, maar Hulk mist nog wel eens kansen. Punt twee is, als PSV op de counter gaan spelen zijn ze dodelijk met Depay, Narsingh en Wijnaldum. PSV maakt echt wel kans, hoor.

Witsel, Arshavin etc.

Maar leuke lotin voor NL clubs.

Verwacht van PSV een stuntje, hebben echt niet zo een slecht team. Feyenoord maakt geen akns denk ik, al weet je het ook nooit. En ik verwacht dat Ajax wel gaat winnen, dat zijn ze eigenlijk verplicht, maar ik ga geen grote uitspraken doen, na Steau en RBS, want daar heb ik echt trauma's aan overgehouden :7

Bewerkt: door KoningJesper
Link to comment
Delen op andere websites

PSV doet qua klasse echt niet onder voor Zenit, hoor.

PSV verloor in de poule twee keer van Dinamo Moskou, en die ploeg staat in de Russische competitie negen punten achter op de koploper, Zenit. Ik denk dat PSV echt boven zichzelf zal moeten uitstijgen om Zenit te verslaan. Wat trouwens wel in het voorkeur kan zijn voor PSV, is dat de eerste confrontatie de eerste wedstrijd is voor Zenit na de hele lange winterstop die men in Rusland heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

PSV doet qua klasse echt niet onder voor Zenit, hoor.

PSV verloor in de poule twee keer van Dinamo Moskou, en die ploeg staat in de Russische competitie negen punten achter op de koploper, Zenit. Ik denk dat PSV echt boven zichzelf zal moeten uitstijgen om Zenit te verslaan. Wat trouwens wel in het voorkeur kan zijn voor PSV, is dat de eerste confrontatie de eerste wedstrijd is voor Zenit na de hele lange winterstop die men in Rusland heeft.

In de wedstrijden tegen Dinamo was PSV minstens (zo niet beter) gelijkwaardig aan Dinamo, concentratieverlies in de laatste minuten deed ze de das om. PSV is groeiende en een wedstrijd in een knockout-fase is heel anders, of de spelers van PSV daar al ervaren genoeg voor zijn, weet ik niet. Er zitten wel een aantal spelers bij die die druk hebben gehad zoals Guardado, Wijnaldum, Depay, Willems en De Jong. Laten we het hopen, ik zie Rusland niet zitten als uitwedstrijd en had meer gehoopt op Everton, maar deze wedstrijd ga je met niet al te veel verwachtingen in.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...