Jump to content

[EUR] Champions League 2014-2015


TekaLoca

Wie wint de CL?  

15 leden hebben gestemd

  1. 1. Welk team wint de Champions League dit seizoen?

    • Juventus FC
      5
    • FC Barcelona
      10


Recommended Posts

Ach wat heerlijk. Ajax die er weer lekker uit wordt geknikkerd. Heb nu al zin in de wedstrijden tegen PSG en Barcelona. :D

Als je wilt dat er ook nog een andere nederlandse club champions league gaat spelen is dat het laatste wat je wilt.

En jij denkt dat dat überhaupt nog mogelijk is voor de Nederlandse clubs? Wij zullen de komende jaren alleen nog maar dalen op de ranglijst en zeker niet stijgen.

Natuurlijk zie ik ook wel in dat clubs als Barca enzo een stuk beter zijn maar ik vind het altijd een beetje raar als mensen blij zijn dat een Nederlands team eruit ligt.

Bewerkt: door Crazy-Ghost
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 401
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    96

  • TekaLoca

    60

  • KoningJesper

    52

  • Venzio

    34

Ik vind het gewoon een genot om te zien dat Ajacieden elk jaar weer een grote mond hebben en dat Ajax vervolgens hopeloos faalt in de CL. Mijn Ajax-haat is eerlijk gezegd groter dan de wil dat de Nederlandse clubs goede reslultaten om hoger te eindigen op de coëfficiëntenranglijst.

Ennuh... de CL 2014-2015 is voorlopig wel jullie laatste CL ben ik bang. :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is allemaal best grappig en zielig tegelijkertijd. Toen Ajax vorig jaar van Barcelona won, werd iedereen plots Ajax-supporters, dat terwijl meer dan de helft normaal gezien niet voor Ajax supportert. Dus alsjeblieft, als je een club haat, ga dan niet lopen zeiken alsof je jaren voor die club bent, puur omdat die eens won van Barcelona (of PSG nu).

Alsjeblieft?

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is allemaal best grappig en zielig tegelijkertijd. Toen Ajax vorig jaar van Barcelona won, werd iedereen plots Ajax-supporters, dat terwijl meer dan de helft normaal gezien niet voor Ajax supportert. Dus alsjeblieft, als je een club haat, ga dan niet lopen zeiken alsof je jaren voor die club bent, puur omdat die eens won van Barcelona (of PSG nu).

Alsjeblieft?

En wat wil je daar mee zeggen. Dat ik voor Ajax ben omdat ze een keer van Barca hebben gewonnen?

Link to comment
Delen op andere websites

Simpele discussies weer. De afgelopen vier jaar heeft Ajax in de CL gewonnen van Manchester City, Barcelona en Milan. Wie had dat gedacht? Ben eens een keer niet zo negatief. Alles kan. Wie had gedacht dat Nederland op het WK - met twee vingers in haar neus - door de groepsfase zou komen? En dat PEC Europa in ging, terwijl United helemaal niet in Europa mocht uitkomen? Dat Atlético Madrid afgelopen seizoen kampioen werd?

Haters. :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Ach, die Ajax-supporters die teren op de overwinning tegen Barcelona...

Dat zijn nou net de mensen die niet zeggen dat Pinto in de goal stond, Messi geblesseerd was en dat Barcelona al geplaatst was. :7 Tevens speelden Song en Montoya in de basis ( :7 ) en kregen Gabarron, Sergi Roberto en Traore speelminuten...En Ajax moest een ganse helft anti-voetbal brengen tegen dit Barcelona dat het geen reet boeide of ze wonnen of niet, maar goed. Mooie prestatie, Ajax. :kots:

Milan
Milan kon toen niet eens met 2 doelpunten verschil winnen van degradatiekandidaten(zelfs al was het in eigen stadion).
Haters. :sigaar:

Realisten.
Link to comment
Delen op andere websites

Ach, die Ajax-supporters die teren op de overwinning tegen Barcelona...

Niet meer dan logisch..

Haters. :sigaar:

Realisten.

Als ik hier 'Heerlijk Ajax wordt er weer uitgeknikkerd' lees, is dat eerder haat dan realisme.

Bewerkt: door TheuNauz
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het gewoon een genot om te zien dat Ajacieden elk jaar weer een grote mond hebben en dat Ajax vervolgens hopeloos faalt in de CL. Mijn Ajax-haat is eerlijk gezegd groter dan de wil dat de Nederlandse clubs goede reslultaten om hoger te eindigen op de coëfficiëntenranglijst.

Ennuh... de CL 2014-2015 is voorlopig wel jullie laatste CL ben ik bang. :engel:

Vriendeke, je gaat nu al in je broek kakken voor Pananthinaikos en Dinamo Moskou, dan blijf je beter weg uit de CL lijkt mij. :7

Niet dat Ajax iets zal kunnen in de CL maarja, als ze niet derde kunnen worden voor APOEL FC kunnen ze beter wegblijven uit Europa. :7

Bewerkt: door DeJarnoxD
Link to comment
Delen op andere websites

Niet dat Ajax iets zal kunnen in de CL maarja, als ze niet derde kunnen worden voor APOEL FC kunnen ze beter wegblijven uit Europa. :7

Niet mee eens. Er zijn maar een handvol ploegen die de Champions League kunnen winnen, dat weet iedereen. Anderlecht speelt ook mee in de CL, maar waarom? Omdat ze het kunnen winnen? Nee. Prestige én de miljoenen die je extra krijgt, enkel voor kwalificatie.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...