Jump to content

[EUR] Champions League 2014-2015


TekaLoca

Wie wint de CL?  

15 leden hebben gestemd

  1. 1. Welk team wint de Champions League dit seizoen?

    • Juventus FC
      5
    • FC Barcelona
      10


Recommended Posts

Ik wist niet dat hij van Steaua komt, dat maakt het toch mooier :7

Vandaag loting, spannend want nu hoop ik echt op een topper in de groep van Anderlecht, kan ik eindelijk eens terug naar het stadion :D

Anderlecht zit toch in pot 4 qua punten?

Inderdaad. We kunnen zomaar even met Real Madrid in een groep zitten, dan ga ik gelijk tickets regelen! :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 401
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    96

  • TekaLoca

    60

  • KoningJesper

    52

  • Venzio

    34

Leuk voor Ludogorets, maar wel diep triest van de scheidsrechter. Ik verwacht een toparbiter die volledig professioneel is (het gaat wel om +-25miljoen). Heb je gezien hoe ver hij van de lijn stond? Op die manier had die andere keeper (dik 2 stappen vooruit) ze ook wel gepakt.

Je hebt 100% gelijk, maar dit gebeurt wel vaker bij penalties(en er wordt heel vaak niets aan gedaan). :(

Het is heel leuk hoor, dat die verdediger als keeper 2 penalty's stopt en dat is ook het voordeel dat hij waarschijnlijk van de scheids heeft gekregen; het is een veldspeler.

Link to comment
Delen op andere websites

Wie heeft vanavond de meeste kans op de 'Best Player of Europe' award? Met de UEFA weet je het maar nooit, dus ik schat ze allen op 33,3%.

Robben is een prima vleugelspeler, maar Ronaldo is toch wel de koning van de vleugelspelers. Dus het wordt Ronaldo of Neuer, maar eerlijk gezegd denk ik dan eerder Ronaldo.
Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad. We kunnen zomaar even met Real Madrid in een groep zitten, dan ga ik gelijk tickets regelen! :puh:

Denk niet dat die wedstrijd op tv zal te volgen zijn, verkrachting uitzenden is not done. :-(

Ik ga ook niet vanwege Anderlecht, maar puur vanwege de tegenstanders. Daarbij is een stunt tegen Real Madrid altijd mooi meegenomen :puh:

@TheuNauz: Ronaldo.

Link to comment
Delen op andere websites

Zo, dat zit er ook weer op. Zitten een paar enorme kleppers tussen, waaronder Barça - PSG, Real Madrid - Liverpool, Atletico - Juventus, Bayern - Man City. Ik kijk er ook enorm naar uit om in het stadion van Anderlecht te zitten tegen Arsenal en Dortmund :dans:

Verdiende prijs ook voor Cristiano :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ach wat heerlijk. Ajax die er weer lekker uit wordt geknikkerd. Heb nu al zin in de wedstrijden tegen PSG en Barcelona. :D

Als je wilt dat er ook nog een andere nederlandse club champions league gaat spelen is dat het laatste wat je wilt. Maar je kan ook lekker naar psv kijken die staan te falen tegen shakhtyor mag dat ook hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Ach wat heerlijk. Ajax die er weer lekker uit wordt geknikkerd. Heb nu al zin in de wedstrijden tegen PSG en Barcelona. :D

Als je wilt dat er ook nog een andere nederlandse club champions league gaat spelen is dat het laatste wat je wilt.

En jij denkt dat dat überhaupt nog mogelijk is voor de Nederlandse clubs? Wij zullen de komende jaren alleen nog maar dalen op de ranglijst en zeker niet stijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...