Jump to content
  • Sign Up
GTAGames.nl
Sign in to follow this  
TekaLoca

[EUR] Champions League 2014-2015

Wie wint de CL?  

15 members have voted

1. 1. Welk team wint de Champions League dit seizoen?

• Juventus FC
      5
    • FC Barcelona
      10

Recommended Posts

Visser23

Hm, prima resultaat van Ajax gisteren tegen Paris Saint Germain. Nu moet ik zeggen dat PSG ook wel erg slecht was. Ibrahimovic heeft volgens mij nog niet eens honderd meter hard gelopen... En het leek wel alsof Van der Wiel de bal met zin rustig in de handel van Cillesen schoot.

MegaPilot

Ik ging zeggen "Barcahaters incoming", maar Messi was me te snel af. :-(

Edited by MegaPilot

TheuNauz

Neymar is echt een beest! Heeft me wel pas sinds het WK mee, maar goed, beter laat dan nooit! En ja, wat is laat als je pas 22 bent :7

Wel momenteel 3-2 achter tegen Paris..

Edited by TheuNauz

MegaPilot

Totaal niet verdiende overwinning van PSG. Zielig anti-voetbal en tijdrekken. Oh god. :7

TekaLoca

Verdiend. Barça veel te zwak. Enorm jammer natuurlijk maar hierna wacht Ajax weer.

MegaPilot

Verdiend. Barça veel te zwak. Enorm jammer natuurlijk maar hierna wacht Ajax weer.

De goals van Barça waren anders wel pure klasse, zeker die eerste.

Cavani kan er overigens helemaal niks van, niks waard als spits. Heb al enkele wedstrijden van PSG gezien, doet bijna niks goed. Zelfs ik schiet accurater op doel, Cavani schiet bijna altijd over..:7

TekaLoca

Dat heb ik ook nooit ontkend, maar buiten die 2 fases was Barça deze avond ronduit slecht.

BoerTijger

Wat een arbitrale fouten bij APOEL - AJAX, enorm jammer dat het spelbepalend was

DeJarnoxD

Hopelijk kan Anderlecht eens een stuntje doen tegen Borussia Dortmund.

Kaitjee98

Hopelijk kan Anderlecht eens een stuntje doen tegen Borussia Dortmund.

En wanneer word je wakker?

Anderlecht heeft nog veel minder te zoeken in de CL dan Ajax, wat ook al niet veel soeps is natuurlijk. En nee, dit zeg ik niet omdat een Nederlander ben. Nu zul je wel zeggen: 'Anderlecht heeft ook bijna van Galatasaray gewonnen.' Galatasaray is gewoon ook een hele matige, overhypte ploeg. Ajax of Feyenoord zou daar ook best wel tegen kunnen winnen. Galatasaray heeft alleen wat meer geld dan de Eredivisie en JPL clubs.

BoerTijger

Asjeblieft zeg, Galatasaray is echt wel beter als PSV of Ajax. Alleen qua teamprestatie nog niet. Maar voetballend zijn ze allemaal verder :7

Kaitjee98

Waarom? Omdat ze een paar overschatte Turken en Sneijder in hun team hebben? Het niveau van de Turkse competitie is net zo slecht als het niveau hier. Het verschil is dat er in Turkije meer geld zit.

DeJarnoxD

Ohja daarom dat Galatasaray de groepsfase overleefde en Ajax in de laatste 32 van de EL 2x 0-3 op hun bek gingen tegen RB Salzburg. :7