Jump to content

[EUR] Champions League 2014-2015


TekaLoca

Wie wint de CL?  

15 leden hebben gestemd

  1. 1. Welk team wint de Champions League dit seizoen?

    • Juventus FC
      5
    • FC Barcelona
      10


Recommended Posts

En wat moeten wij doen als Barça-supporters? Huilen omdat Ajax verloren heeft van een team dat niet hetzelfde budget heeft? Morgen speelt mijn favoriete Belgische club tegen Arsenal, hoe groot is de kans dat zij gaan winnen? Zie je mij zeiken over het geld dat Arsenal heeft?

Focus je op je eigen club en ga niet met stront gooien naar een team die je niet mag. Ikzelf walg van zoveel clubs, zie je mij hier al gaan haten op alles wat ze doen? Ik ben hier voor het voetbal die mijn favoriete teams brengen, niet om andere clubs uit te maken want daar heb ik niks aan.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 401
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    96

  • TekaLoca

    60

  • KoningJesper

    52

  • Venzio

    34

Kan iemand me even uitleggen waarom op dit forum steevast gehaat wordt op Barcelona en niet op Bayern München? 2 ploegen, 1 speelstijl. Dat er een Nederlander in het ene team zit en in het andere niet zal er wel niks mee te maken hebben zeker? ;)

Jullie roemen Barcelona toch om hun geweldige jeugdopleiding die barstensvol met talent zit? Dan kunnen de jeugdspelers vast wel tegen wat jeugdspelers van het 'derderangs' Ajax, toch?
Jeugdspelers zonder matchritme op het hoogste niveau in de CL laten spelen? Strak plan.
Dit zijn pas echte mannen zeg, enorm onder de indruk!
Ik had het toch echt wel over Iniesta, maar goed. ;)
Verwacht je hier een serieus antwoord op?
Dacht net hetzelfde bij je filmpjes/gifjes.
Logische en verdiende overwinning, maar dat hoeft niet met tijdrekken als je FC Barcelona bent.
Ironisch is het anders wel, met de wedstrijd in Amsterdam in het achterhoofd. Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

En wat moeten wij doen als Barça-supporters? Huilen omdat Ajax verloren heeft van een team dat niet hetzelfde budget heeft? Morgen speelt mijn favoriete Belgische club tegen Arsenal, hoe groot is de kans dat zij gaan winnen? Zie je mij zeiken over het geld dat Arsenal heeft?

Focus je op je eigen club en ga niet met stront gooien naar een team die je niet mag. Ikzelf walg van zoveel clubs, zie je mij hier al gaan haten op alles wat ze doen? Ik ben hier voor het voetbal die mijn favoriete teams brengen, niet om andere clubs uit te maken want daar heb ik niks aan.

Dus je mag tegenwoordig al geen kritiek meer hebben? Ik heb alleen haat naar clubs uit rivaliteit, Ajax en Feyenoord. Waarom zou ik haatgevoelens jegens Barcelona hebben?

Niet met stront gooien? Nederland. ;)

Jeugdspelers zonder matchritme op het hoogste niveau in de CL laten spelen? Strak plan.

De invallers van Ajax, Riedewald bijvoorbeeld, heeft dit seizoen nog maar één wedstrijd op het hoogste niveau gespeeld. Ik geloof dat de jeugdspelers van Barça ook in Barça B spelen? Niet vergelijkbaar met de Eredivisie, maar het waren er 3 van het elftal, Piqué speelt al jaren op het hoogste niveau (misschien ben je geen fan van hem, maar beter dan Veltman en Moisander is hij zeker).

Dit zijn pas echte mannen zeg, enorm onder de indruk!
Ik had het toch echt wel over Iniesta, maar goed. ;)
Verwacht je hier een serieus antwoord op?
Dacht net hetzelfde bij je filmpjes/gifjes.

Jij blij, hier een schwalbe van Iniesta:

Link to comment
Delen op andere websites

En wat moeten wij doen als Barça-supporters? Huilen omdat Ajax verloren heeft van een team dat niet hetzelfde budget heeft? Morgen speelt mijn favoriete Belgische club tegen Arsenal, hoe groot is de kans dat zij gaan winnen? Zie je mij zeiken over het geld dat Arsenal heeft?

Focus je op je eigen club en ga niet met stront gooien naar een team die je niet mag. Ikzelf walg van zoveel clubs, zie je mij hier al gaan haten op alles wat ze doen? Ik ben hier voor het voetbal die mijn favoriete teams brengen, niet om andere clubs uit te maken want daar heb ik niks aan.

Dus je mag tegenwoordig al geen kritiek meer hebben? Ik heb alleen haat naar clubs uit rivaliteit, Ajax en Feyenoord. Waarom zou ik haatgevoelens jegens Barcelona hebben?

Als die kritiek terecht is wel ja. Barça wint met 3-1, waar zou je dan kritiek op kunnen hebben? Op het tijdrekken? Dan is mijn antwoord hetzelfde als die van MP: pot, ketel.

Je zegt ook dat je alleen haat hebt t.o.v. rivalen Ajax en Feyenoord, waarom kom je hier dan zeiken over Barça terwijl je Ajax haat?

Niet met stront gooien? Nederland. ;)

Dat topic kwam er omdat die ...Nederlanders zich veel te goed begonnen te voelen, plus omdat ik gefrustreerd was over het topic over Brazilië die er aan vooraf ging. Een domme actie van mij, dat zeker, maar wat zegt dat over jou als je er nog eens op in ging door een topic over Argentinië te starten?

Ik geloof dat de jeugdspelers van Barça ook in Barça B spelen? Niet vergelijkbaar met de Eredivisie,

Hoe bedoel je 'niet vergelijkbaar'? Slechter/beter?

Jij blij, hier een schwalbe van Iniesta:

http://www.youtube.com/watch?v=P5yE9YWc9TU

Link to comment
Delen op andere websites

Als die kritiek terecht is wel ja. Barça wint met 3-1, waar zou je dan kritiek op kunnen hebben? Op het tijdrekken? Dan is mijn antwoord hetzelfde als die van MP: pot, ketel.

Je zegt ook dat je alleen haat hebt t.o.v. rivalen Ajax en Feyenoord, waarom kom je hier dan zeiken over Barça terwijl je Ajax haat?

Kritiek mag hij zeker hebben, en deze kritiek is dan ook absoluut terecht. Een 3-1 overwinnen op Ajax in eigen huis is ten eerste al een zeer matige overwinning van, volgens velen, 'de beste club van de wereld' met 'de beste spelers van de wereld'. Nou, dat was gisteren niet terug te zien. Het was duidelijk dat Barcelona ging tijdrekken vanaf de 1-0. Echt, wat een dramafiguren. Als je de grootmacht bent, laat dan zien dat je zo'n ploegje als Ajax aankan. Nu winnen ze toevallig 3-1 door de dramatische verdediging, maar Ajax had ook de kansen. Dat mag toch niet gebeuren? Helemaal een tegendoelpunt niet...

Daarnaast zeik ik hier nu ook eventjes terwijl ik Barcelona en Ajax haat, of heb ik daar van jou geen toestemming voor? Hou toch alsjeblieft op man. Iedereen mag discussies voeren en ze hoeven jou daarvoor geen toestemming te vragen. Als je er niet tegen kan, reageer je maar niet.

Dat topic kwam er omdat die ...Nederlanders zich veel te goed begonnen te voelen, plus omdat ik gefrustreerd was over het topic over Brazilië die er aan vooraf ging. Een domme actie van mij, dat zeker, maar wat zegt dat over jou als je er nog eens op in ging door een topic over Argentinië te starten?

Ik ben toch wel benieuwd wat op de puntjes hoort te staan? Hoever kwam België ook alweer? knipoog.gif

Hoe bedoel je 'niet vergelijkbaar'? Slechter/beter?

Beter natuurlijk. De jeugdopleiding van Barcelona is vast beter dan die van heel Nederland bij elkaar.

Filmpje

Ook dit heeft er hélemaal niks mee te maken. Als je geen discussie kan voeren zonder van onderwerp te veranderen, doe dat dan ook niet. Het is toch wel duidelijk dat Barcelona schwalbes maakt en vaak het voordeel van de scheidsrechter krijgt? Want ooooo, als hij Messi een kaart geeft, is de hele wereld tegen de scheidsrechter. Dat doen ze echt niet hoor. Maar om eventjes verder in te gaan op jouw, niets toevoegende, filmpje:

vi-wk-2010-39.png

Link to comment
Delen op andere websites

Tuurlijk joh, Barcelona had moeten doorgaan op volle kracht en 6-1 winnen, en wat had dat dan gebracht? Juist, onnodige vermoeidheid.

Ik herinner me dat vorig jaar Real he-le-maal doorging op Schalke voor de volle 90 minuten(wat resulteerde in een 6-1 overwinning als ik me niet vergis) om de eerstvolgende competitiewedstrijd te falen. Daar ben je dan ook niks mee hé...

(Niet dat ik beweer dat Barcelona gaat winnen van Real zaterdag, maar ze hebben iig niet een zware wedstrijd achter de rug.)

Link to comment
Delen op andere websites

Er zit een verschil tussen 110% gaan en een wedstrijd op een normale manier uitspelen. Het is echt niet nodig om tijd te rekken en blessures te faken, het was echt een verdiende overwinning, ik ben de laatste die zegt dat het niet zo was. We mogen dan toch wel -in mijn ogen- kritiek hebben op één van de grootste en meest succesvolle club uit de wereld? Die kunnen beter dan dit, ook met 3 jeugdspelertjes die maximaal een half uurtje hebben gespeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Als die kritiek terecht is wel ja. Barça wint met 3-1, waar zou je dan kritiek op kunnen hebben? Op het tijdrekken? Dan is mijn antwoord hetzelfde als die van MP: pot, ketel.

Je zegt ook dat je alleen haat hebt t.o.v. rivalen Ajax en Feyenoord, waarom kom je hier dan zeiken over Barça terwijl je Ajax haat?

Kritiek mag hij zeker hebben, en deze kritiek is dan ook absoluut terecht. Een 3-1 overwinnen op Ajax in eigen huis is ten eerste al een zeer matige overwinning van, volgens velen, 'de beste club van de wereld' met 'de beste spelers van de wereld'. Nou, dat was gisteren niet terug te zien. Het was duidelijk dat Barcelona ging tijdrekken vanaf de 1-0. Echt, wat een dramafiguren. Als je de grootmacht bent, laat dan zien dat je zo'n ploegje als Ajax aankan. Nu winnen ze toevallig 3-1 door de dramatische verdediging, maar Ajax had ook de kansen. Dat mag toch niet gebeuren? Helemaal een tegendoelpunt niet...

Wat is het verschil tussen 1-0, 3-1, 5-0 of 10-0? Barça heeft 3 punten gekregen en dat is wat telt. Je gaat mij overigens niet horen roepen dat Barça helemaal top is en shit, want in mijn ogen zijn ze NIET in staat om de Champions League te winnen, en dat voelde ik de voorbije twee jaren ook.

Daarnaast zeik ik hier nu ook eventjes terwijl ik Barcelona en Ajax haat,

Dan snap ik gewoon niet waarom je zou reageren.

Dat topic kwam er omdat die ...Nederlanders zich veel te goed begonnen te voelen, plus omdat ik gefrustreerd was over het topic over Brazilië die er aan vooraf ging. Een domme actie van mij, dat zeker, maar wat zegt dat over jou als je er nog eens op in ging door een topic over Argentinië te starten?

Ik ben toch wel benieuwd wat op de puntjes hoort te staan? Hoever kwam België ook alweer? knipoog.gif

Vraag het aan vd Gijp wat er op de puntjes moet staan. Ik heb het overigens niet over het team zelf maar over de supporters. België erbij betrekken is gewoon stom/je begreep niet wat ik bedoelde.

Ook dit heeft er hélemaal niks mee te maken. Als je geen discussie kan voeren zonder van onderwerp te veranderen, doe dat dan ook niet. Het is toch wel duidelijk dat Barcelona schwalbes maakt en vaak het voordeel van de scheidsrechter krijgt? Want ooooo, als hij Messi een kaart geeft, is de hele wereld tegen de scheidsrechter. Dat doen ze echt niet hoor.

Ok.

Maar om eventjes verder in te gaan op jouw, niets toevoegende, filmpje:

vi-wk-2010-39.png

Wow, jij kent me blijkbaar nog niet goed genoeg om te weten dat ik daar helemaal geen fuck om geef.. Hiermee ga je me echt niet breken :7

Bewerkt: door TekaLoca
Link to comment
Delen op andere websites

Vraag het aan vd Gijp wat er op de puntjes moet staan. Ik heb het overigens niet over het team zelf maar over de supporters. België erbij betrekken is gewoon stom/je begreep niet wat ik bedoelde.

Om in jouw woorden te spreken: iets met pot, ketel.

Jij haalt hier PSV en een doelpunt tegen oranje bij, niet wij. Ik denk dat je niet helemaal begrijpt waar een forum voor is, een platform waar je jouw mening kunt delen, ongeacht je afkomst en voorkeuren.

Link to comment
Delen op andere websites

Vraag het aan vd Gijp wat er op de puntjes moet staan. Ik heb het overigens niet over het team zelf maar over de supporters. België erbij betrekken is gewoon stom/je begreep niet wat ik bedoelde.

Om in jouw woorden te spreken: iets met pot, ketel.

Jij haalt hier PSV en een doelpunt tegen oranje bij, niet wij. Ik denk dat je niet helemaal begrijpt waar een forum voor is, een platform waar je jouw mening kunt delen, ongeacht je afkomst en voorkeuren.

Waarom reageer je niet op mijn eerdere post van vandaag?

Link to comment
Delen op andere websites

As you wish. :)

Als die kritiek terecht is wel ja. Barça wint met 3-1, waar zou je dan kritiek op kunnen hebben? Op het tijdrekken? Dan is mijn antwoord hetzelfde als die van MP: pot, ketel.

Goh, verassend. Dus als een elftal wint met 3-0, 10 kansen voor open doel mist mag je geen kritiek hebben, ze winnen toch met 3-0? Open je ogen, Barca speelt niet perfect, geen enkel team; voetbal is een spel van fouten, als je fouten maakt mag je iemand daar op wijzen.

Je zegt ook dat je alleen haat hebt t.o.v. rivalen Ajax en Feyenoord, waarom kom je hier dan zeiken over Barça terwijl je Ajax haat?

Dat is het verschil: jij kunt alleen met een grote bril naar Barca kijken, ik kan ook nog een enigszins neutrale reactie over Ajax of Feyenoord plaatsen, op het moment dat ze het ook daadwerkelijk verdienen. Ik durf mijn verliezen toe te geven, misschien een tip.

Dat topic kwam er omdat die ...Nederlanders zich veel te goed begonnen te voelen, plus omdat ik gefrustreerd was over het topic over Brazilië die er aan vooraf ging. Een domme actie van mij, dat zeker, maar wat zegt dat over jou als je er nog eens op in ging door een topic over Argentinië te starten?

Actie -> Reactie

Hoe bedoel je 'niet vergelijkbaar'? Slechter/beter?

Redelijk logisch dat het tweede niveau van Spanje minder is dan het eerste niveau van Nederland.

Filmpje

Je plaatst weer iets dat totaal geen enige waarde heeft aan het onderwerp. Denk je serieus dat ik nog wakker lig van een wedstrijd die 4,5 jaar geleden is gespeeld? Ach, dit zegt al genoeg. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Als die kritiek terecht is wel ja. Barça wint met 3-1, waar zou je dan kritiek op kunnen hebben? Op het tijdrekken? Dan is mijn antwoord hetzelfde als die van MP: pot, ketel.

Goh, verassend. Dus als een elftal wint met 3-0, 10 kansen voor open doel mist mag je geen kritiek hebben, ze winnen toch met 3-0? Open je ogen, Barca speelt niet perfect, geen enkel team; voetbal is een spel van fouten, als je fouten maakt mag je iemand daar op wijzen.

Zo jammer. Waar zeg ik dat Barcelona het perfecte elftal heeft en perfect voetbal brengt?

Je zegt ook dat je alleen haat hebt t.o.v. rivalen Ajax en Feyenoord, waarom kom je hier dan zeiken over Barça terwijl je Ajax haat?

Dat is het verschil: jij kunt alleen met een grote bril naar Barca kijken, ik kan ook nog een enigszins neutrale reactie over Ajax of Feyenoord plaatsen, op het moment dat ze het ook daadwerkelijk verdienen. Ik durf mijn verliezen toe te geven, misschien een tip.

Ik kan geen neutrale reactie over Real Madrid, Atleti of Valencia plaatsen? Ik kan mijn verliezen omtrent Barça niet toegeven? Get your facts right bro.

Dat topic kwam er omdat die ...Nederlanders zich veel te goed begonnen te voelen, plus omdat ik gefrustreerd was over het topic over Brazilië die er aan vooraf ging. Een domme actie van mij, dat zeker, maar wat zegt dat over jou als je er nog eens op in ging door een topic over Argentinië te starten?

Actie -> Reactie

Dumb and dumber.

Hoe bedoel je 'niet vergelijkbaar'? Slechter/beter?

Redelijk logisch dat het tweede niveau van Spanje minder is dan het eerste niveau van Nederland.

Barça B eindigde vorig jaar derde in de Liga Adelante wat wilt zeggen dat, als Barça niet al in de eerste divisie speelde, Barça B daar dus ook zou staan. Barça B zou in het linkerrijtje staan in de Eredivisie en kandidaat-kampioen zijn in onze Belgische eerste klasse.

Filmpje

Je plaatst weer iets dat totaal geen enige waarde heeft aan het onderwerp. Denk je serieus dat ik nog wakker lig van een wedstrijd die 4,5 jaar geleden is gespeeld? Ach, dit zegt al genoeg. emo.gif

Denk jij dat ik wakker lig van een speler die de scheids probeerde te misleiden? Nee. Als ik een filmpje van Robben's kunsten geplaatst zou hebben zou je er ook niks om geven.

Link to comment
Delen op andere websites

Je plaatst weer iets dat totaal geen enige waarde heeft aan het onderwerp. Denk je serieus dat ik nog wakker lig van een wedstrijd die 4,5 jaar geleden is gespeeld? Ach, dit zegt al genoeg. emo.gif
Je postte anders wel zelf een filmpje van een schwalbe van Iniesta van 4,5 jaar terug. Toont toch mooi wat voor een speler Iniesta is als je al zo ver moet gaan om een schwalbe van hem te tonen.

Verder zit je schwalbes van spelers van Barcelona die al enkele jaren oud zijn te posten om je haatargumenten wat kracht bij te zetten..

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Je plaatst weer iets dat totaal geen enige waarde heeft aan het onderwerp. Denk je serieus dat ik nog wakker lig van een wedstrijd die 4,5 jaar geleden is gespeeld? Ach, dit zegt al genoeg. emo.gif
Je postte anders wel zelf een filmpje van een schwalbe van Iniesta van 4,5 jaar terug. Toont toch mooi wat voor een speler Iniesta is als je al zo ver moet gaan om een schwalbe van hem te tonen.

Verder zit je schwalbes van spelers van Barcelona die al enkele jaren oud zijn te posten om je haatargumenten wat kracht bij te zetten..

Mijn 'bewijs' liet zien dat de Barcelona spelers net zo weinig man zijn en schwalbes maken. Dat filmpje over een doelpunt van 4,5 jaar geleden is totaal irrelevant, wat voegt dat toe? We hebben het niet over doelpunten gehad, maar over tijdrekken en schwalbes. Moet ik hier nu een random doelpunt posten van Robben, gewoon omdat het kan?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...